Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Repartizarea autobuzelor

1101 posts, 301887 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 79
 
 

📖 Pagination options
  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB anndrei

Seful acestei autobaze ar trebui demis. In felul acesta poate ar intelege si el regulile. Este la mintea cocosului ca pe aceste calduri nu au ce cauta autobuze fara AC sau cu AC defect.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB barbuandrei

Autobaza Floreasca a primit 3 ture in linia 610, dupa desfiintarea 409.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

Linia 409 exista in continuare, a fost preluata de Voluntari...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Gabi23

Floreasca mai bine ar fi preluat 442 sau ture pe 112, iar Giurgiului să intre pe 610... Să pună în aplicare contractul ala de delegare  :popa: .

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

Trebuie sa aiba si cine sa o faca... si mai ales cu ce, niste norme de aplicare, ceva de genul...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Adiola1972

Felicitări celor de la Autobaza Militari, iată că promisiunea de a pune în circulație pe timpul week-endului numai de la Euro 4 în sus se respectă, ca dovadă stă faptul că pe liniile 162 și 163, sunt 6 ture, toate cu Otokar Kent C12....Așa DA!!!

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

Eu personal tot nu înțeleg unde e logica aici, pe timpul weekendului fără E3? păi dacă sunt considerate poluante, de ce nu le ”interzici” în cursul săptămânii când este traficul mai mare, și le interzici în weekend unde multe activități sunt oprite sau sunt limitate, pe scurt când e mai liber să le poți da ”voie” să circule. Nu neapărat să le interzici de tot, fiindcă pe ele lucrează totuși cineva care trebuie să-și facă orele, dar după cum văd sincer pe parcurs ce timpul trece pe atât un anumit criteriu euro este tot mai poluant de parcă E3 a devenit brusc E1 sau noneuro dintr-odată. Teoretic populația este aproape aceeași cu cea din anul 1977, când existau peste flota de astăzi doar autobuze noneuro care ar fi făcut ”poluarea” cât toate mașinile adunate astăzi...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB BGP2597

Populația nu e nici pe departe aceeași, suntem cu vreo 3.7 miliarde de oameni mai mulți, adică aproape dublu. Faptul că România are aceeași populație ca acum mai bine de 40 de ani nu e relevant, cât timp la nivel mondial ne-am dublat.

În timpul săptămânii se folosesc fiindcă încă e nevoie de ele la număr, însă în week-end cu turația redusă pentru care există suficiente autobuze E4 și E6, e logic să nu le mai scoți la stradă pe cele care poluează cel mai mult. Cât despre oamenii care lucrează pe ele, pot la fel de bine să lucreze cu un E4 sau E6, că nu vin de acasă cu autobuzul lor să lucreze doar cu ăla.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Chev Celios

Pentru ca din cauza ca numarul de ture este aproape dublu in timpul saptamani. Asa ca Euro 3 sunt indispensabile in timpul saptamani, insa in weekend poti sa acoperi toate turele cu Euro4, Euro 6 si Hibride, astfel macar in weekend-uri se poate scoate doar masini cu AC. Ce logica ar avea sa folosesc doar in weekend Euro3?

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

@BogdanPetrini
Populația într-adevăr practică este mult mai mare, deoarece sunt mulți veniți în București de prin restul țării dar și din alte țări care nu au domiciliul trecut pe CI în București (posibil nici viză de flotant), încât să se facă o statistică cât mai corectă. Oricum este destul de clar că MB-urile E3 și-au făcut veacul, având în vedere și uzura specifică traficului și populației bucureștene. Am mers acum vreo lună chiar cu #4100 într-o sâmbătă și într-adevăr era foarte cald (dar parcă era dotat cu instalație de aer?), iar pe urmă am luat o stație un E4 de la Alexandria care nu mergea climatizarea. Cei drept, București nu e Tg. Jiu, unde chiar dacă temperaturile sunt apropriate, dar umiditatea aerului este alta, în capitală find mai irespisabil aerul decât în alte zone ale țării, și nu se compară nici traficul unde din 10 minute mergi doar 2, iar în timpul ăla la 40 de grade să aduni o găleată de transpirație...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

E3 in weekend nu circula pentru ca nu au climatizare/geamuri mari. Fix de asta nu le mai folosesc si foarte bine ca respecta asta, mai putin capcaunii de la Obregia care nu gasesc in continuare 4-5 E4...

Terminati cu prostioarele astea cu poluarea produsa de autobuzele E3, e picatura in ocean fata de termocentralele pe pacura aduse SH din vest cu zecile de mii... Si alea cica au norme cu 2 numere mai sus, chipurile...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

ADK,  se știe aproape la milimetru ce populație are Bucureștiul. Sunt unele puncte pe care nu le poți ocoli iar cei interesați le cunosc.
- Numărul de mașini înmatriculate.
- litri de benzină alimenți în 3 zile
- numărul de pâini vândute zilnic.
- câți pemperși  se vând într-o lună / lame de ras / săpunuri / detergenți pentru rufe.
-  metri liniari de hîrtie igenică cumpărați într-o lună.
- Alți mulți parametri care-ți dau aproape exact câtă lume se învârte în București.
Trebuie doar să cunoști teoria și să știi  să interpretezi datele.
:bere:

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

Astazi chiar e de consemnat in calendar, primul weekend cand nu avem niciun E3 in tot orasul! In sfarsit au inteles si capcaunii de la Obregia circulara...  :applause:

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Andrei98

Este 4308 în 102.

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 79
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422497 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use