Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Repartizarea autobuzelor

1233 posts, 358671 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 89
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

Intrebarea mea e alta, de ce nu vedem mai multe articulate la traseu? Am impresia ca acum merg cam 20 la un schimb, prin rotatie. In acest moment ar trebui sa fie 27 functionale, lucru pe care eu nu l-am vazut in repartizari.  :no:

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Stefan28

Ieri de exemplu au fost 21 de articulate pe 335. Au fost dăți unde au circulat și 23... Dar mai sunt și unele tamponate, ca 6803, sau defecte...
Nu cred că vor circula vreodată toate 30.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

Nu cred, mai ales în aceeași linie. Nu înțeleg încă o dată de ce Titanul nu trimite și-n 102, unde e cam aceeași aglomerație ca-n 335...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

Toate 30 nu, am zis si eu ca e absurd, dar sa ai aproape 1/3 indisponibile e cam rusinos... In 102 eu cel putin vad o mare problema la Bobocica si cand fac dreapta de pe Fizicienilor pe Energeticienilor, probabil asta e explicatia pentru care nu trimit si acolo.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB dany

Exact acesta este motivul si anune cele doua curbe stranse de la Bobocica si de la CET Sud

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB Utilizator anonim

Si azi 18 din 20 ture sunt cu 18m, restul fiind Kent 12, in timpul saptamanii ar trebui sa fie la traseu cel putin 25 din 30 de articulate. Nu vor circula niciodata pe 102, din multe motive. A existat ideea mutarii lor din 335 in 102 cand se lua in calcul circulatia lui 335 pe linia de tramvai, dar asta nu se va intampla.

Si ca tot vorbim de 102, acolo parcul imi pare de mult timp destul de compact, marea majoritate sunt Euro 4, ceea ce e foarte bine.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB WT_fan06

Problema principală a lui 102 nu e că n-are suficientă capacitate de transport, ci că se formează constant trenulețe de câte 2-3-plus autobuze urmate de goluri semnificative. Trebuie asigurat un mers mai predictibil, altfel articulatele nu vor face nicio diferență.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

In 102 eu cel putin vad o mare problema la Bobocica si cand fac dreapta de pe Fizicienilor pe Energeticienilor, probabil asta e explicatia pentru care nu trimit si acolo.
Exact acesta este motivul si anune cele doua curbe stranse de la Bobocica si de la CET Sud

Oameni buni ( și tineri ) voi n-ați prins perioada anilor 1980 când TOATE autobuzele / troleibuzele erau ARTICULATE.
Roata remorcii parcă se încadrează în curbă între roata din față și cele din mijloc, nu ? Atunci unde e problema ?

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB 1689

Anumiti tovarasi mai exagereaza... :) Nu erau chiar toate articulate. As spune undeva in jur de 60-65% troleibuze in prima jumatate a anilor ‘80 (e adevarat, spre ‘88 probabil 80%) iar autobuze au fost undeva spre 60% pina prin ‘85, dupa care procentul a scazut drastic pina cind - in ‘89 nu mai ramasesera decit cele de la Titan (seria scunda).

Dar da, se putea merge bine mersi cu articulate pe 102 si traseul era la fel de intortocheat. Mai mult, la capat la Giurgiului intorceau din scurt taind Luica.

Ca sa nu mai vorbim de 134 care se strecura prin Dudesti pe niste stradute inguste mama mama...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB WT_fan06

"Argumentul" cu curbele strânse evident că nu ține... a fost cineva prin Occident să vadă autobuze articulate cum merg fără probleme pe străduțe centrale, din zone istorice, pavate cu piatră cubică?

Și încă un lucru... nu mai suntem pe vremea DAC-urilor.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Andrei98

S-au si facut probe cu Otokarele articulate in mai multe zone, inclusiv in  cele mentionate de pe 102 si au mers fara probleme. Singura problema e la nivel decizional unde se tine mortis sa fie plimbate ca la parada doar in anumite zone.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB cris_m

WT_fan06 wrote:
"Argumentul" cu curbele strânse evident că nu ține... a fost cineva prin Occident să vadă autobuze articulate cum merg fără probleme pe străduțe centrale, din zone istorice, pavate cu piatră cubică?

Și încă un lucru... nu mai suntem pe vremea DAC-urilor.
In Occident nu ai ditamai galma/groapa care te forteaza sa intri pe contrasens sa faci virajul, la fel cum nu se sta in loc de niste dughene numite piete...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB ADK

Cei drept, la Otokare puntea remorcii nu are același lol ca la vechile autobuze, adică de virare, ci de tracțiune, astfel că curbele mai strânse pot devenii o problemă. Dar dacă s-a făcut totuși probe, sunt sigur că vor intra și-n 102 mai târziu, și chiar și-n alte linii, să se mai învechească un pic ca să nu mai fie un motiv de "mândrie" (în 2009, Solarisul în probe de pe 381 întorcea dintr-o manevră la cap la Reșița, care, apropo, să nu achiziționeze, au spus direct că nu-i bun pentru București, din cauza traficului, a consumului, a prețului, lipsa aerului condiționat și manevrabilității grele, dar indirect, adică motivul real, nu le-au vrut).

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Stefan28

Și aici o filmare cu Solarisul articulat din 2009 care întorcea la Piața Reșița...



Pe scurt nu există nu se poate există nu se vrea...  :lol:  :popa:

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 89
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433936 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use