Topic: Repartizarea autobuzelor
1232 posts, 358491 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
Inclusiv în 123 am văzut astăzi un Mercedes de Titan, 4836. Au 62 de Otokar C-12+C-18 și 55 de ture de acoperit cu astfel de autobuze (4/123, 33/335, 4/780, 10/783 și 4/784 - am exclus linia 223 fiindcă acolo sunt 4 din cele 6 autobuze de 10 m), dar sunt constant 4-5 Mercedes-uri în 335.
Inclusiv în 123 am văzut astăzi un Mercedes de Titan, 4836. Au 62 de Otokar C-12+C-18 și 55 de ture de acoperit cu astfel de autobuze (4/123, 33/335, 4/780, 10/783 și 4/784 - am exclus linia 223 fiindcă acolo sunt 4 din cele 6 autobuze de 10 m), dar sunt constant 4-5 Mercedes-uri în 335.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
A auzit careva despre scoaterea euro 4 din periferie din urmatoarea perioada? La Titan multe masini euro 4 din regionale trebuia sa le fie luate titularilor iar acestia nu au vrut sa renunte la ele si se vor duce pe linii de oras.
A auzit careva despre scoaterea euro 4 din periferie din urmatoarea perioada? La Titan multe masini euro 4 din regionale trebuia sa le fie luate titularilor iar acestia nu au vrut sa renunte la ele si se vor duce pe linii de oras.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Este ideea de a se circula doar cu Euro 4 si Kent pe urbane cel putin in perioada de vara. Si nu este deloc una rea, vedem la noile repartizari odata cu reducerea parcului. Momentan vad ca se aplica doar liber la Otokar pe majoritatea liniilor, ceea ce e bine, nu tii masini noi in garaj doar ca nu au unde sa lucreze.
Este ideea de a se circula doar cu Euro 4 si Kent pe urbane cel putin in perioada de vara. Si nu este deloc una rea, vedem la noile repartizari odata cu reducerea parcului. Momentan vad ca se aplica doar liber la Otokar pe majoritatea liniilor, ceea ce e bine, nu tii masini noi in garaj doar ca nu au unde sa lucreze.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Andrei98
Mai intai ar fi bine sa asigure functionarea tuturor instalatiilor de AC existente si dupa aia sa se gandeasca la diverse mutari. Nu mi se pare corect sa privezi anumiti calatori platitori de conditii decente cand exista regionale mult mai civilizate, cu calatori platitori si drumuri bune fata de multe linii urbane.
Mai intai ar fi bine sa asigure functionarea tuturor instalatiilor de AC existente si dupa aia sa se gandeasca la diverse mutari. Nu mi se pare corect sa privezi anumiti calatori platitori de conditii decente cand exista regionale mult mai civilizate, cu calatori platitori si drumuri bune fata de multe linii urbane.
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
Se pare ca de pe 14 se refac turatiile, iar in alta ordine de idei in garaj se opresc intentionat instalatiile ac ...
Se pare ca de pe 14 se refac turatiile, iar in alta ordine de idei in garaj se opresc intentionat instalatiile ac ...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Cel putin la Militari si Titan, linii pe care le folosesc constant, in ultimele saptamani am prins doar Kenturi cu aer functional si geamuri inchise. Cu Citaro nu prea mai merg, dar ultima data cand am mers cu E3 cu aer, era ok.
Personal astea cu se opresc in garaj mi se par povesti de cap de linie.
Cel putin la Militari si Titan, linii pe care le folosesc constant, in ultimele saptamani am prins doar Kenturi cu aer functional si geamuri inchise. Cu Citaro nu prea mai merg, dar ultima data cand am mers cu E3 cu aer, era ok.
Personal astea cu se opresc in garaj mi se par povesti de cap de linie.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Andrei98
Am vazut ca la unele E4 ieri mergea perfect AC-ul, azi era oprit si maine iar mergea(ca exemplu), deci pe undeva ar putea fi adevarat.
La Otokar era culmea sa nu mearga ca stie si lumea ca au AC care functioneaza fiind noi si ar tabara calatorii pe sofer...
Am vazut ca la unele E4 ieri mergea perfect AC-ul, azi era oprit si maine iar mergea(ca exemplu), deci pe undeva ar putea fi adevarat.
La Otokar era culmea sa nu mearga ca stie si lumea ca au AC care functioneaza fiind noi si ar tabara calatorii pe sofer...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
punmeister
La Kent se are in plan blocarea geamurilor cu cheia patrata?
Utilizator anonim wrote:
Cel putin la Militari si Titan, linii pe care le folosesc constant, in ultimele saptamani am prins doar Kenturi cu aer functional si geamuri inchise. Cu Citaro nu prea mai merg, dar ultima data cand am mers cu E3 cu aer, era ok.
La Kent se are in plan blocarea geamurilor cu cheia patrata?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Victor92
Avalansa ieri de autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4 in linia 336 . Printre ele 4115, 4674, 4816 ...
4115 - Linia 336 - Piata Mihail Kogalniceanu
Avalansa ieri de autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4 in linia 336 . Printre ele 4115, 4674, 4816 ...
4115 - Linia 336 - Piata Mihail Kogalniceanu
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Gabi23
Responsabilii care decid efectiv autobuzele pe care se pun reclamele, ar trebui clar să nu le mai aplice pe Citaro Euro 3 fără AC. Astfel, teoretic acele autobuze ar fi solicitate mai puțin să circule...
În altă ordine de idei,#4289 și #4357 au schimbat domiciliul, după 13 ani la Nordului, au migrat la Alexandria. Astfel, la Alexandria au ajuns de la Nordului minim 4171, 4289, 4357, 4606, 4795, 6221.
Responsabilii care decid efectiv autobuzele pe care se pun reclamele, ar trebui clar să nu le mai aplice pe Citaro Euro 3 fără AC. Astfel, teoretic acele autobuze ar fi solicitate mai puțin să circule...
În altă ordine de idei,#4289 și #4357 au schimbat domiciliul, după 13 ani la Nordului, au migrat la Alexandria. Astfel, la Alexandria au ajuns de la Nordului minim 4171, 4289, 4357, 4606, 4795, 6221.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Gabi23
Ieri Pipera a utilizat pe cât posibil autobuzele cu AC, spre deosebire de alte garaje unde defilează deși este parc redus de weekend cu Euro 3 fără AC, din clasicele motive . E greu să li se impună șoferilor/dispecerilor la ieșirea din garaj să iasă cu autobuz cu AC! Teoretic în acest moment sunt: 400 Kent Euro 6, 500 Citaro Euro 4, 165 Citaro Euro 3. Să zicem că aproximativ 100 sunt defecte/indisponibile etc, dar tot ar fi peste 950 de autobuze disponibile, arhisuficient pentru zile de weekend...
Ieri Pipera a utilizat pe cât posibil autobuzele cu AC, spre deosebire de alte garaje unde defilează deși este parc redus de weekend cu Euro 3 fără AC, din clasicele motive . E greu să li se impună șoferilor/dispecerilor la ieșirea din garaj să iasă cu autobuz cu AC! Teoretic în acest moment sunt: 400 Kent Euro 6, 500 Citaro Euro 4, 165 Citaro Euro 3. Să zicem că aproximativ 100 sunt defecte/indisponibile etc, dar tot ar fi peste 950 de autobuze disponibile, arhisuficient pentru zile de weekend...
6593 - 605 - 15.06.2019.JPG (316.44 KB; downloaded 3913 times)
6608 - 301 - 15.06.2019.JPG (275.49 KB; downloaded 3909 times)
4717 - 105 - 15.06.2019.JPG (372.13 KB; downloaded 3905 times)
6539 - 330 - 15.06.2019.JPG (340.57 KB; downloaded 3894 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
Ieri, de exemplu, în 182 erau 5 Euro 3 fără AC (4118, 4144, 4161, 4404, 4410) și doar 3 Euro 4. La fel și în 131, din 8 ture, 6 erau Euro 3-uri fără AC, un Euro 3 cu AC (4126) și un Euro 4 (4620)...
Ieri, de exemplu, în 182 erau 5 Euro 3 fără AC (4118, 4144, 4161, 4404, 4410) și doar 3 Euro 4. La fel și în 131, din 8 ture, 6 erau Euro 3-uri fără AC, un Euro 3 cu AC (4126) și un Euro 4 (4620)...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ByOnu
Gabi, foarte bine zis! Pe liniile urbane cel putin, in weekend ar trebui utilizate exclusiv autobuze cu AC. Totusi, ce interes ar putea avea un sofer sau o autobaza (dupa cum sugerezi) sa iasa cu / sa trimita pe traseu masini fara AC? Soferul clar are tot interesul sa iasa cu o masina cu AC si pentru propriul confort.
Gabi, foarte bine zis! Pe liniile urbane cel putin, in weekend ar trebui utilizate exclusiv autobuze cu AC. Totusi, ce interes ar putea avea un sofer sau o autobaza (dupa cum sugerezi) sa iasa cu / sa trimita pe traseu masini fara AC? Soferul clar are tot interesul sa iasa cu o masina cu AC si pentru propriul confort.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
In 131 teoretic intra ultimul lot de Kenturi de la Nordului, inclusiv #400. La fel conform programului mai erau de intrat in 301, 311 si 136. Mai sunt masini care asteapta sa completeze parcul pentru liniile existente unde inca mai sunt Citaro. Dar oricum nu sunt suficiente pentru toate aceste trasee, mai ales ca au intrat pe linii care nu erau deloc in plan la repartizarea din 2018, de genul 105, 133, 126, 226, 173. Oricum este multumitoare repartizarea, acopera in mare parte cele mai importante linii din oras si liniile de legatura cu Aeroportul, Gara si zona centrala.
In 131 teoretic intra ultimul lot de Kenturi de la Nordului, inclusiv #400. La fel conform programului mai erau de intrat in 301, 311 si 136. Mai sunt masini care asteapta sa completeze parcul pentru liniile existente unde inca mai sunt Citaro. Dar oricum nu sunt suficiente pentru toate aceste trasee, mai ales ca au intrat pe linii care nu erau deloc in plan la repartizarea din 2018, de genul 105, 133, 126, 226, 173. Oricum este multumitoare repartizarea, acopera in mare parte cele mai importante linii din oras si liniile de legatura cu Aeroportul, Gara si zona centrala.
📖 Pagination options