Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Repartizarea autobuzelor

1233 posts, 358638 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 89
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea autobuzelor STB V2A

4734 a început să circule pe liniile de Obregia, este în 381.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB dany

Referitor la liniile regionale, se pare ca Obregia, Ferentari, Militari si Alexandria inca trimit euro 4 in regionale (lucru verificat pe aplicatie), iar celelalte autobaze trimit doar euro 3. Cam ciudat, pentru unii este o regula iar pentru altii nu...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Andrei98

În mod normal nu ar trebui sa fie nici o regula. Ia sa nu mai vina nici cei din Ilfov sa lucreze în București ca să mai între o data orasul în faliment :evil:

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB dany

Exista doua variante, varianta unu ori intra toti cu euro 3 ori varianta doi la gramada euro 3 cu euro 4, insa se pare ca existe autobaze mai speciale sa zicem. Eu unul as incadra la discriminare aceasta actiune a STB

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB CiprianTRB

dany wrote:
Referitor la liniile regionale, se pare ca Obregia, Ferentari, Militari si Alexandria inca trimit euro 4 in regionale (lucru verificat pe aplicatie), iar celelalte autobaze trimit doar euro 3. Cam ciudat, pentru unii este o regula iar pentru altii nu...

La Militari dacă se trimit Euro 3 se trimit fix alea care au A/C montat...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Nenea_titi

Andrei98 wrote:
În mod normal nu ar trebui sa fie nici o regula. Ia sa nu mai vina nici cei din Ilfov sa lucreze în București ca să mai între o data orasul în faliment :evil:


Eu lucrez în Ilfov...și stau în București. E drept, prefer să mă duc cu mașina deoarece regionalele vin greu iar la cum se mișcă STB, mai bine merg cu mașina. (am mașina de serviciu), dar comentariul ăsta e deplasat. Sunt firme care se mută din București în Ilfov și vice versa, și sunt firme care au sediu social în București dar cu punct de lucru în Ilfov. Și invers... Deci...

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB dany

In maxim doi ani toate halele din Bucuresti vor fi mutate in Ilfov si te asigur ca 70% din firmele din Bucuresti se vor muta si ele in Ilfov. In maxim 10-15 ani toata reteaua de linii de autobuz trebuie regandita pentru a putea face fata solicitarii, vor trebui sa existe linii urbane care sa aiba traseu si in Ilfov acolo unde se poate

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB andrei11

In maxim 10-15 ani toata reteaua de linii de autobuz trebuie regandita pentru a putea face fata solicitarii, vor trebui sa existe linii urbane care sa aiba traseu si in Ilfov acolo unde se poate.
Aceasta este gândirea corectă. Unica.
Despărțirea liniilor în urbane și regionale este complet artificială, denotă o logică de mult depășită.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Andrei98

Foarte bine spus, Ilfovul incet incet devine o parte a Bucurestiului, si argumentul lui nea_titi nu face altceva decat sa sustina aceasta idee. Daca pe la principalele iesiri din Bucuresti ar circula linii urbane prelungite ar putea rezolva problema traficului, din cauza intervalelor de pe regionale multi nu le iau in calcul. Nu mai zic ca ar ajuta si la dezvoltarea orasului spre exteriorul lui nu in interior cum se intampla acum de dai noroc cu vecinul din alt bloc din balcon.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB ByOnu

dany wrote:
In maxim doi ani toate halele din Bucuresti vor fi mutate in Ilfov si te asigur ca 70% din firmele din Bucuresti se vor muta si ele in Ilfov.


Desi in esenta iti dau dreptate cu tot ceea ce ai scris, ai si niste studii empirice, niste previziuni pe baza unor trenduri sigure care sa sustina afirmatia? In special partea cu 70%. :shock:

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Nenea_titi

La un moment dat au existat și linii de tramvai preorasentesti, vezi 29. Nu ar fi rău, ca acolo unde e foarte aglomerat, să extindă și tramvaiul... Visez deja.
Nu mă aștept să am autobuz din Crângași până în zona unde lucrez, dar un interval decent al liniilor regionale nu ar strica. În ce sens? Să existe un orar, o logică după care vin, ceva. Că dacă sunt puse doar așa de dragul de a fi puse, mai bine lipsă. Pot să fie și cu DAC. dacă vin la interval decent.
Cât despre mutat pe Ilfov, doar punctele de lucru, producție, stocare, sediile sociale, birouri, administrativ, vor fi tot în București. Eu când plec acasă, iau încă 4 colegi cu mine...și dus, și întors.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB dany

Nu am nici un studiu sau previziune, ma bazez aici doar pe cresterea cererii de terenuri in zona Pantelimon-Branesti-Cernica pentru constructia de hale, fabrici, spatii de birouri.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Chev Celios

Sa nu mai spunem de halele care au inceput sa se faca la intersectia A3 cu centura.

 


Re: Repartizarea autobuzelor STB Nenea_titi

Bucureștiul este rezervat doar locuințelor și birourilor. Noile întinderi (periferiile) sunt rezervate halelor, depozitelor, eventualelor fabrici și uzine. Și în alte țări, s-a mutat la periferie unitatea de producție. Deci e cumva o normalitate. Unul din prieteni lucrează la CT-Park. Spre Autostrada A1. Și acolo au autobuz propriu. Zona nu mai e în București. Dar acolo lucrează mulți locuitori ai capitalei. Nu ar fi normal să existe o cursă STB, din 30 în 30 minute? Zic și eu.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 89
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433935 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use