Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 155153 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Contractele au fost semnate pe 9 Martie pentru loturile 1 si 2, respectiv 3 Iulie pentru loturile 3 si 4, cu termen de elaborare de 9 luni. O sa fie cam la limita IMO.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Slabe sanse, dupa umila mea parere. Pur si simplu nu am incredere in capacitatea lor de a face un proiect cap coada.

Azi era Politia pe bucata spre Delfinu la zburatacit autoturisme blocatoare de trafic.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Sa zicem ca loturile 1 si 2 se fac ca e Metroul la treaba, dar 3, cel catre Mall Baneasa o sa fie complicat cata vreme o sa aiba nevoie de aprobarile celor din ROMATSA si AACR.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Din ce tin minte de la testele de pe Basarab tramvaiul are sarcina pe osie mai mica decat basculanta, deci daca tine basculante atunci tine si tramvaie.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Diferenta esentiala e in modul de alcatuire a convoaielor de calcul intre rutier si feroviar.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

S-a deschis, e maxim de enervant noul semafor de la scoala. Ajunge sa blocheze tot traficul mai ceva decat atunci cand merge semaforul la Tei cu Petricani. Daca l-ar tine pe intermitent ar fi ideal... in forma actuala doar evidentiaza cat de incompetenti sunt cei care nu au studiat semaforizarea inainte sa ceara / aprobe un semafor aiurea. Pe partea celalata se simte usturator gatuirea de la Delfinu. Nu pentru ca e intersectia la 90 grade ori doi, ci pentru ca e foarte aglomerata din toate directiile. Cozile ajungeau azi (zi buna dpdv trafic, dupa parerea mea) pana in coama podului peste CF. Luni-marti ma astept sa fie coada de dinainte de pod. O sa incerc sa fac rost de o filmare aeriana marti dimineata la ora 8:45. Eu pariez pe "parcare".

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Semaforul de la scoala ar trebui sa fie cu buton.

 



Re: Septembrie 2023 Media

reiny2000 wrote here:
Și o poză de dimineață, de pe Reddit

Excelenta fotografia. Arata utilitatea acestei investiții.

 


Re: Septembrie 2023 ByOnu

Arata ca primesti fix ceea ce vrei. Faci infrastructura pentru cel mai ineficient mijloc de transport in mediul urban, asta primesti.

Este evident ca acolo trebuie ASAP tramvai rapid.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Poza arata unde va fi urmatorul pasaj promis de toti primarii curenti si candidatii viitori la primarie. Iar in mandatul urmator, acel pasaj, oriunde ar fi el, se va construi, in aplauzele  publicului multumit ca, iata, cineva le rezolva problemele. Acelasi public care ieri a aplaudat aici, iar azi sta la coada tot aici.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Am zis de la inceput ca aici trebuia pasaj de la Petricani la Dna Ghica.

Oricum, daca elimini trecerea de pietoni de la scoala (exista la 80m o ALTA trecere semaforizata) situatia se schimba relativ usor. Nu o sa fie parcare, o sa fie doar trafic incetinit. Intersectia de la Tei permite destul de lejer o extindere la 4 benzi pe sens pe directia Petricani, cu doua benzi fara semaforizare (bypass pe langa intersectie), doar trecere de pietoni fara semafor la care se adauga doua benzi pentru acces la intersectie si schimb de directie. Asta va asigura destula fluiditate.

Pe directia opusa e mult mai relaxata treaba chiar si la ora de varf.

Zona va fi intotdeauna aglomerata, insa daca ar fi pasaje denivelate la toate punctele de interes, s-ar circula (chiar daca nu cu 40 la ora, oricum mai repede decat acum).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Este o scoala intr-un cartier de blocuri, este normal sa aiba trecere de pietoni, daca aplicam gandirea bizonica de oameni riverani la porumb care toata viata o sa-si duca copiii cu masina la gradinita, scoala, liceu, parc, mall, oriunde, evident ca eliminam toate trecerile de pietoni si facem pasaje peste tot ca o sa fie bine.

Defapt trecerea aceea normal era sa o puna 50m mai inspre pasaj la intersectia cu Laptari Tei, s-a impins deja la maxim fata de pasaj.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Ar fi și mai bun un pasaj pietonal subteran in dreptul scolii, nu?

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 433921 posts in 5402 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use