Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Ikarus 415T

1703 posts, 543561 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 109 110 111 112 113 114 115  ... 122
 
 

📖 Pagination options
Re: Ikarus 415T shoppy

Pai statia ITP tot a STB este, deci se poate trece cu vederea practic orice, mai ales ca franele se repara in autobaza la ochi ca doar nu se pune masina pe standul de frana de fiecare data cand se umbla pe la frane, asta cu respinsul este o haiala interna.
Daca te duci la ITP in centrul orasului aia sunt speriati si mai fac scandal, dar daca te duci la o statie la tara si platesti dublu il treci oricum, si cu parbrizul spart, si fara frane, si cu jocuri la directie, si fara catalizator, si cu sasiul compromis de rugina, doar e ordin de sus sa aiba fiecare roman masina ca sa voteze cum trebuie.

Ca si-a prins degetul intre taste, aia nu a vazut.

 


Re: Ikarus 415T Andi_C

5194 se află in drum spre Depoul Vatra Luminoasă. O poză cu caracter informativ, tractat pe Bd. Mihai Bravu dinspre Depoul Berceni.
20230731_131925.jpg (1.69 MB; downloaded 2317 times)

 


Re: Ikarus 415T LucaTB

De astăzi a revenit la traseu, prezent pe linia 85.

 


Re: Ikarus 415T 1689

Gheo a zis ca n-are rost sa mai mute scara sa puna sigla STB si pe laterala…

 


Re: Ikarus 415T valy

Pe spate zici că trag cu arcul să decidă unde o pun..

 


Re: Ikarus 415T virgil23

După cum au menționat și alți useri mai sus, #5194 a revenit la traseu de astăzi, în linia 85. Din nefericire, la schimbul 2 a fost nevoit să intre în depou din cauza unei defecțiuni, nimic nou având în vedere starea precară a troleibuzelor Ikarus, ce și-au depășit cu mult timp perioada normală de exploatare. Afișajul spate este blocat pe P, nici cele din față nefiind complet funcționale. La interior arată binișor, curat, acesta fiind cam singurul avantaj al acestui "RK ". De asemenea, la exterior, a fost înlocuită dunga neagră, de deasupra roților, cu una albă.

Câteva cadre de astăzi:

Astra Ikarus 415.80T #5194 - Linia 85 - Calea Plevnei

5194 - 85 (2).jpg (566.58 KB; downloaded 1959 times)

5194 - 85 (3).jpg (594.24 KB; downloaded 1959 times)

5194 - 85 (1).jpg (577.15 KB; downloaded 1959 times)


Câteva detalii cu troleibuzul:

5194 - detalii (1).jpg (334.83 KB; downloaded 1959 times)

5194 - interior (1).jpg (429.32 KB; downloaded 1959 times)

5194 - interior (2).jpg (429.88 KB; downloaded 1959 times)


Și pe retragere, spre depoul Vatra Luminoasă:

Astra Ikarus 415.80T #5194 - D (DEFECT) - Str. Tony Bulandra

5194 - D (2).jpg (457.12 KB; downloaded 1959 times)

5194 - D (1).jpg (578.05 KB; downloaded 1959 times)

 


Re: Ikarus 415T 1689

De remarcat, totusi, c-au inlocuit blocurile de lumini (cel putin partea din fata).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T GPS

Au atâtea afișaje de la troleibuzele retrase. Puteau să le înlocuiască dacă nu sunt în stare să le repare.

 


Re: Ikarus 415T cris_m

Iti sar economicul si juridicul in cap ca nu mai coincid piesele cu ce e in acte, de parca ar mai sta cineva sa verifice la casat serii si alte nebuneli...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T GPS

Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Ikarus 415T ADK

Ee, cât o mai duce... Păi cât o mai duce, dacă mașina mai trebuie să circule doar o săptămână, și are mâine ITP-ul, îl pregătești de inspecție cu ce-i necesar, chiar dacă peste o lună se va pune praful iar vopseaua cu tabla sunt încă noi...

Mai mare daraua decât macaua, dar cam astea îs procedurile, din păcate cheltuiala neavând timp să se amortizeze...

 


Re: Ikarus 415T cris_m

GPS wrote here:
Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.

Afisajele sunt si ele niste piese care sunt consemnate undeva. Si tot asa iti vor sari economicul si juridicul in cap ca muti componente, ca nu mai coincid etc. Cum altfel iti explici ca s-au casat de-a lungul timpului vehicule cu piese perfect functionale, in conditiile in care altele aflate in circulatie abia de mai aveau piese?

 


Re: Ikarus 415T Costin

Daca juridicul si economicul iti sar in cap, atunci juridicul si economicul sa treaca la facut mici in Piata Obor (ca sa parafrazez un coleg) si sa fie schimbati cu altii mai competenti.

Piesele componente nu au numar de inventar propriu si pot fi interschimbate fara probleme fix cum spune GPS.

 


Re: Ikarus 415T shoppy

Bine că s-a găsit justificarea să nu se muncească, de fapt asta se și căuta.

 


Go to page:  1  ... 109 110 111 112 113 114 115  ... 122
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2394 forum members have written 430961 posts in 5361 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use