Topic: Ikarus 415T
1703 posts, 543561 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Pai statia ITP tot a STB este, deci se poate trece cu vederea practic orice, mai ales ca franele se repara in autobaza la ochi ca doar nu se pune masina pe standul de frana de fiecare data cand se umbla pe la frane, asta cu respinsul este o haiala interna.
Daca te duci la ITP in centrul orasului aia sunt speriati si mai fac scandal, dar daca te duci la o statie la tara si platesti dublu il treci oricum, si cu parbrizul spart, si fara frane, si cu jocuri la directie, si fara catalizator, si cu sasiul compromis de rugina, doar e ordin de sus sa aiba fiecare roman masina ca sa voteze cum trebuie.
Ca si-a prins degetul intre taste, aia nu a vazut.
Pai statia ITP tot a STB este, deci se poate trece cu vederea practic orice, mai ales ca franele se repara in autobaza la ochi ca doar nu se pune masina pe standul de frana de fiecare data cand se umbla pe la frane, asta cu respinsul este o haiala interna.
Daca te duci la ITP in centrul orasului aia sunt speriati si mai fac scandal, dar daca te duci la o statie la tara si platesti dublu il treci oricum, si cu parbrizul spart, si fara frane, si cu jocuri la directie, si fara catalizator, si cu sasiul compromis de rugina, doar e ordin de sus sa aiba fiecare roman masina ca sa voteze cum trebuie.
Ca si-a prins degetul intre taste, aia nu a vazut.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Andi_C
5194 se află in drum spre Depoul Vatra Luminoasă. O poză cu caracter informativ, tractat pe Bd. Mihai Bravu dinspre Depoul Berceni.
5194 se află in drum spre Depoul Vatra Luminoasă. O poză cu caracter informativ, tractat pe Bd. Mihai Bravu dinspre Depoul Berceni.
20230731_131925.jpg (1.69 MB; downloaded 2317 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
- valy
-
Posted:
-
- virgil23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
virgil23
După cum au menționat și alți useri mai sus, #5194 a revenit la traseu de astăzi, în linia 85. Din nefericire, la schimbul 2 a fost nevoit să intre în depou din cauza unei defecțiuni, nimic nou având în vedere starea precară a troleibuzelor Ikarus, ce și-au depășit cu mult timp perioada normală de exploatare. Afișajul spate este blocat pe P, nici cele din față nefiind complet funcționale. La interior arată binișor, curat, acesta fiind cam singurul avantaj al acestui "RK ". De asemenea, la exterior, a fost înlocuită dunga neagră, de deasupra roților, cu una albă.
Câteva cadre de astăzi:
Astra Ikarus 415.80T #5194 - Linia 85 - Calea Plevnei
Câteva detalii cu troleibuzul:
Și pe retragere, spre depoul Vatra Luminoasă:
Astra Ikarus 415.80T #5194 - D (DEFECT) - Str. Tony Bulandra
După cum au menționat și alți useri mai sus, #5194 a revenit la traseu de astăzi, în linia 85. Din nefericire, la schimbul 2 a fost nevoit să intre în depou din cauza unei defecțiuni, nimic nou având în vedere starea precară a troleibuzelor Ikarus, ce și-au depășit cu mult timp perioada normală de exploatare. Afișajul spate este blocat pe P, nici cele din față nefiind complet funcționale. La interior arată binișor, curat, acesta fiind cam singurul avantaj al acestui "RK ". De asemenea, la exterior, a fost înlocuită dunga neagră, de deasupra roților, cu una albă.
Câteva cadre de astăzi:
Astra Ikarus 415.80T #5194 - Linia 85 - Calea Plevnei
5194 - 85 (2).jpg (566.58 KB; downloaded 1959 times)
5194 - 85 (3).jpg (594.24 KB; downloaded 1959 times)
5194 - 85 (1).jpg (577.15 KB; downloaded 1959 times)
Câteva detalii cu troleibuzul:
5194 - detalii (1).jpg (334.83 KB; downloaded 1959 times)
5194 - interior (1).jpg (429.32 KB; downloaded 1959 times)
5194 - interior (2).jpg (429.88 KB; downloaded 1959 times)
Și pe retragere, spre depoul Vatra Luminoasă:
Astra Ikarus 415.80T #5194 - D (DEFECT) - Str. Tony Bulandra
5194 - D (2).jpg (457.12 KB; downloaded 1959 times)
5194 - D (1).jpg (578.05 KB; downloaded 1959 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
De remarcat, totusi, c-au inlocuit blocurile de lumini (cel putin partea din fata).
De remarcat, totusi, c-au inlocuit blocurile de lumini (cel putin partea din fata).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Au atâtea afișaje de la troleibuzele retrase. Puteau să le înlocuiască dacă nu sunt în stare să le repare.
Au atâtea afișaje de la troleibuzele retrase. Puteau să le înlocuiască dacă nu sunt în stare să le repare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
cris_m
Iti sar economicul si juridicul in cap ca nu mai coincid piesele cu ce e in acte, de parca ar mai sta cineva sa verifice la casat serii si alte nebuneli...
Iti sar economicul si juridicul in cap ca nu mai coincid piesele cu ce e in acte, de parca ar mai sta cineva sa verifice la casat serii si alte nebuneli...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.
Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Ee, cât o mai duce... Păi cât o mai duce, dacă mașina mai trebuie să circule doar o săptămână, și are mâine ITP-ul, îl pregătești de inspecție cu ce-i necesar, chiar dacă peste o lună se va pune praful iar vopseaua cu tabla sunt încă noi...
Mai mare daraua decât macaua, dar cam astea îs procedurile, din păcate cheltuiala neavând timp să se amortizeze...
Ee, cât o mai duce... Păi cât o mai duce, dacă mașina mai trebuie să circule doar o săptămână, și are mâine ITP-ul, îl pregătești de inspecție cu ce-i necesar, chiar dacă peste o lună se va pune praful iar vopseaua cu tabla sunt încă noi...
Mai mare daraua decât macaua, dar cam astea îs procedurile, din păcate cheltuiala neavând timp să se amortizeze...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
cris_m
Afisajele sunt si ele niste piese care sunt consemnate undeva. Si tot asa iti vor sari economicul si juridicul in cap ca muti componente, ca nu mai coincid etc. Cum altfel iti explici ca s-au casat de-a lungul timpului vehicule cu piese perfect functionale, in conditiile in care altele aflate in circulatie abia de mai aveau piese?
GPS wrote here:
Ce piese? Pun afișajele stricate în locul celor bune luate. Nu trebuie doar luat, se pot înlocui astfel încât să nu sară nimeni. În alte țări se păstrează și șuruburile, nu mai zic de componente esențiale pentru ca un vehicul să fie apt de circulație.
Afisajele sunt si ele niste piese care sunt consemnate undeva. Si tot asa iti vor sari economicul si juridicul in cap ca muti componente, ca nu mai coincid etc. Cum altfel iti explici ca s-au casat de-a lungul timpului vehicule cu piese perfect functionale, in conditiile in care altele aflate in circulatie abia de mai aveau piese?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Daca juridicul si economicul iti sar in cap, atunci juridicul si economicul sa treaca la facut mici in Piata Obor (ca sa parafrazez un coleg) si sa fie schimbati cu altii mai competenti.
Piesele componente nu au numar de inventar propriu si pot fi interschimbate fara probleme fix cum spune GPS.
Daca juridicul si economicul iti sar in cap, atunci juridicul si economicul sa treaca la facut mici in Piata Obor (ca sa parafrazez un coleg) si sa fie schimbati cu altii mai competenti.
Piesele componente nu au numar de inventar propriu si pot fi interschimbate fara probleme fix cum spune GPS.
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options