Topic: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
258 posts, 95417 views
📖 Pagination options
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
1689
781 se tragea din ideea fostului 331 (maxi-taxi spre sfirsitul anilor 80): legatura rapida si directa intre cartiere si centru. Si asta fara transbordari, asteptat legaturi, etc.
(ce m-a surprins la vremea infiintarii lor e ca 784 n-a fost nici pe departe un succes comparabil cu 781 - dar aata e alta poveste, probabil legat si de frecventa mai mica a celei din urma…)
Realitatea insa este ca in anul 2024 in Bucuresti - chiar daca ar exista benzi dedicate - liniile rapide nu ar mai aduce nici o valoare suplimentara semnificativa.
Dar nici statii din 50 in 50 de metri nu ajuta.
781 se tragea din ideea fostului 331 (maxi-taxi spre sfirsitul anilor 80): legatura rapida si directa intre cartiere si centru. Si asta fara transbordari, asteptat legaturi, etc.
(ce m-a surprins la vremea infiintarii lor e ca 784 n-a fost nici pe departe un succes comparabil cu 781 - dar aata e alta poveste, probabil legat si de frecventa mai mica a celei din urma…)
Realitatea insa este ca in anul 2024 in Bucuresti - chiar daca ar exista benzi dedicate - liniile rapide nu ar mai aduce nici o valoare suplimentara semnificativa.
Dar nici statii din 50 in 50 de metri nu ajuta.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
cris_m
Conform normelor actuale aflate in vigoare, distanta dintre 2 statii (interstatia) se recomanda a fi intre 400 si 500 metri (8-10 minute de mers pe jos). Aceste reglementari nu se aplica pentru ceea ce a fost deja implementat (vezi Papazoglu si Scoala 81). Din 50 in 50 de metri nu o sa vezi nicaieri statii, poate doar la servicii de tip maxi-taxi...
Conform normelor actuale aflate in vigoare, distanta dintre 2 statii (interstatia) se recomanda a fi intre 400 si 500 metri (8-10 minute de mers pe jos). Aceste reglementari nu se aplica pentru ceea ce a fost deja implementat (vezi Papazoglu si Scoala 81). Din 50 in 50 de metri nu o sa vezi nicaieri statii, poate doar la servicii de tip maxi-taxi...
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
ByOnu
Prima varianta a website-ului RATB.ro, 2001. Accesata cu https://web.archive.org/
Utilizatorii erau primiti cu o melodie techno de fundal.
Prima varianta a website-ului RATB.ro, 2001. Accesata cu https://web.archive.org/
Utilizatorii erau primiti cu o melodie techno de fundal.
website ratb ro 2001 flash player intro.png (457.34 KB; downloaded 515 times)
website ratb ro 2001.png (248.7 KB; downloaded 515 times)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
shoppy
Au pus tramvaiul cu mirror si are usile pe partea gresita.

-
- ByOnu
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti
nokia2110
Cam cât timp în 1994 a circulat 46 pe traseul I.M.G.B. Lizeanu, dar nu ştiu dacă pe sensul Str. Lizeanu, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand I sau invers. Cred că a fost un capăt de scurtă durată, că dacă nu era o hartă, nici nu ştiam că a existat această variantă de traseu. Mare tâmpenie desfiinţarea acestei linii.
Cam cât timp în 1994 a circulat 46 pe traseul I.M.G.B. Lizeanu, dar nu ştiu dacă pe sensul Str. Lizeanu, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand I sau invers. Cred că a fost un capăt de scurtă durată, că dacă nu era o hartă, nici nu ştiam că a existat această variantă de traseu. Mare tâmpenie desfiinţarea acestei linii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination