Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti

258 posts, 95417 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti 1689

781 se tragea din ideea fostului 331 (maxi-taxi spre sfirsitul anilor 80): legatura rapida si directa intre cartiere si centru. Si asta fara transbordari, asteptat legaturi, etc.

(ce m-a surprins la vremea infiintarii lor e ca 784 n-a fost nici pe departe un succes comparabil cu 781 - dar aata e alta poveste, probabil legat si de frecventa mai mica  a celei din urma…)

Realitatea insa este ca in anul 2024 in Bucuresti - chiar daca ar exista benzi dedicate - liniile rapide nu ar mai aduce nici o valoare suplimentara semnificativa.

Dar nici statii din 50 in 50 de metri nu ajuta.

 


Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti cris_m

Conform normelor actuale aflate in vigoare, distanta dintre 2 statii (interstatia) se recomanda a fi intre 400 si  500 metri (8-10 minute de mers pe jos). Aceste reglementari nu se aplica pentru ceea ce a fost deja implementat (vezi Papazoglu si Scoala 81). Din 50 in 50 de metri nu o sa vezi nicaieri statii, poate doar la servicii de tip maxi-taxi...

 


Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti ByOnu

Prima varianta a website-ului RATB.ro, 2001. Accesata cu https://web.archive.org/

Utilizatorii erau primiti cu o melodie techno de fundal.

website ratb ro 2001 flash player intro.png (457.34 KB; downloaded 515 times)

website ratb ro 2001.png (248.7 KB; downloaded 515 times)

 


Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti shoppy

:) Au pus tramvaiul cu mirror si are usile pe partea gresita.

 



Re: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti nokia2110

Cam cât timp în 1994 a circulat 46 pe traseul I.M.G.B.   Lizeanu, dar nu ştiu dacă pe sensul Str. Lizeanu, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Şos. Colentina, Str. Ziduri Moşi, Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand I sau invers. Cred că a fost un capăt de scurtă durată, că dacă nu era o hartă, nici nu ştiam că a existat această variantă de traseu. Mare tâmpenie desfiinţarea acestei linii.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2461 forum members have written 437683 posts in 5471 topics and 522 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use