Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
658 posts, 201527 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Andrei Andraș
De parcă nu te-ai obișnuit cu "jurnaliștii" români...
De parcă nu te-ai obișnuit cu "jurnaliștii" români...
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
Parca lucrau cu rusii...
Si imi place ca ,in general, nu se comunica lucrurile de baza gen motor sau de unde este licenta ( au trantit ca este tehnologie americana si gata) ci bliz-blizuri gen aer conditionat cu ozonificare ,ergonomia scaunului vatmanului ,compostoare etc
Tehnologia tramvaiului produs la Pașcani este realizată de o companie americană...
Parca lucrau cu rusii...
Si imi place ca ,in general, nu se comunica lucrurile de baza gen motor sau de unde este licenta ( au trantit ca este tehnologie americana si gata) ci bliz-blizuri gen aer conditionat cu ozonificare ,ergonomia scaunului vatmanului ,compostoare etc
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
La partea cu licența cred și eu că e o eroare. Directorul firmei ruse PK TS a declarat că se vor livra tramvaie de-ale lor la București:
Sursa: Business Vector
În afară de acest contract nu mai e niciunul pe care să-l fi putut lua, cu excepția celui pentru tramvaiele lungi (dar mi se pare puțin probabil ca Astra sau Durmazlar să colaboreze cu rușii). Ceva nu se leagă.
Mai e și alt aspect: declarația rușilor a fost publicată cu 3 săptămâni înainte ca VFU să fie desemnat câștigător în sistem. Oare se știa dinainte că va fi VFU desemnat câștigător, ceea ce ar ridica suspiciuni de fapte de corupție, sau e, totuși, vorba de contractul tramvaielor lungi și o colaborare cu Astra sau Durmazlar?
La partea cu licența cred și eu că e o eroare. Directorul firmei ruse PK TS a declarat că se vor livra tramvaie de-ale lor la București:
- When we launched trams, we were told that no one would buy them from you - perhaps only Moscow and St. Petersburg will buy a few, - he said. - But now there are already 350 Vityaz cars in operation in Moscow, our trams are exported to Daugavpils and Bucharest. The Russian regions are not lagging behind - for example, Ulan-Ude purchased 15 smaller trams "Lion".
Sursa: Business Vector
În afară de acest contract nu mai e niciunul pe care să-l fi putut lua, cu excepția celui pentru tramvaiele lungi (dar mi se pare puțin probabil ca Astra sau Durmazlar să colaboreze cu rușii). Ceva nu se leagă.
Mai e și alt aspect: declarația rușilor a fost publicată cu 3 săptămâni înainte ca VFU să fie desemnat câștigător în sistem. Oare se știa dinainte că va fi VFU desemnat câștigător, ceea ce ar ridica suspiciuni de fapte de corupție, sau e, totuși, vorba de contractul tramvaielor lungi și o colaborare cu Astra sau Durmazlar?
- orex
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
orex
Din pacate, pentru noi bucurestenii, aceasta licitatie ar trebui reluata de la zero, ca prea e cusuta cu ”ata alba”!
Din pacate, pentru noi bucurestenii, aceasta licitatie ar trebui reluata de la zero, ca prea e cusuta cu ”ata alba”!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Adevărat.
Dacă informația de la Club Feroviar cu compania americană e veridică - lucru de care mă cam îndoiesc -, atunci hai să ne uităm pe piața americană (doar SUA). Există doar 2 producători de tramvaie acolo: Gomaco Trolley Company și Brooklyn Equipment Company. Prima produce doar tramvaie vintage, deci prin eliminare cei de la Brooklyn colaborează cu VFU. Singurul model de tramvai al lor (pe lângă cele vintage) este Liberty:
Sursa
Mi se pare penibilă toată secretomania aceasta din partea VFU. De ce nu spun clar și răspicat: "Dom'le, noi venim cu modelul x, sub licență de la producătorul y"?
Adevărat.
Dacă informația de la Club Feroviar cu compania americană e veridică - lucru de care mă cam îndoiesc -, atunci hai să ne uităm pe piața americană (doar SUA). Există doar 2 producători de tramvaie acolo: Gomaco Trolley Company și Brooklyn Equipment Company. Prima produce doar tramvaie vintage, deci prin eliminare cei de la Brooklyn colaborează cu VFU. Singurul model de tramvai al lor (pe lângă cele vintage) este Liberty:
Light-Rail-Awards-Photo-and-Graphic-DART-Streetcar.jpg (29.19 KB; downloaded 3663 times)
brookville_header_Modern-Streetcar.png (356.59 KB; downloaded 3681 times)
Brookville-Liberty-Bridge-Crossing-WEB260.jpg (24.85 KB; downloaded 3687 times)
INDUCTION-1.jpg (25.34 KB; downloaded 3671 times)
Brookville-Liberty-Streetcar-OnCatenary.jpg (28.57 KB; downloaded 3661 times)
DART-Lowfloor-WEB260.jpg (28.83 KB; downloaded 3700 times)
Qline-2.jpg (48.28 KB; downloaded 3672 times)
MKE-Day2.jpg (40.67 KB; downloaded 3664 times)
OKC-2.jpg (68.26 KB; downloaded 3670 times)
Sursa
Mi se pare penibilă toată secretomania aceasta din partea VFU. De ce nu spun clar și răspicat: "Dom'le, noi venim cu modelul x, sub licență de la producătorul y"?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
punmeister
Si astea fiind cu boghiuri fixe, avand la baza antichitatea de Skoda 03T.
Si astea fiind cu boghiuri fixe, avand la baza antichitatea de Skoda 03T.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
Nu m-as mira ca tehnologia americana sa fie doar la aer conditionat sau la alt sistem neesential. Oricum comunicarea ,in loc sa lamureasca chestii esentiale, ne spune de dispunerea eleganta a butoanelor in cabina vatmanului ,ce scaun comod va avea acesta si AC cu ozonificare.
Nu m-as mira ca tehnologia americana sa fie doar la aer conditionat sau la alt sistem neesential. Oricum comunicarea ,in loc sa lamureasca chestii esentiale, ne spune de dispunerea eleganta a butoanelor in cabina vatmanului ,ce scaun comod va avea acesta si AC cu ozonificare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
1689
Comunicarea ?
Care comunicare ?!?
Niste zvonuri “pe surse” cu povesti ca din benzi desenate aparute pe ici si colo pe net - usor de denigrat ca fiind doar zvonuri ?
Comunicare inseamna o declaratie de presa asumata de ambele parti (contractor si contractant), eventual publicata si de agentii de presa (de specialitate) cu credibilitate. Si mai bine insotita de citeva detalii ale contractului (cit, pentru ce, pe cit timp).
Luati ca exemplu Alstom si Metrorex - ala suna a comunicat de presa, nu basme de adormit copiii ca cele din Racnetul Acarului cu ozonificare si levitatie - la care, din pacate, vad ca se pune urechea si aici...
Comunicarea ?
Care comunicare ?!?
Niste zvonuri “pe surse” cu povesti ca din benzi desenate aparute pe ici si colo pe net - usor de denigrat ca fiind doar zvonuri ?
Comunicare inseamna o declaratie de presa asumata de ambele parti (contractor si contractant), eventual publicata si de agentii de presa (de specialitate) cu credibilitate. Si mai bine insotita de citeva detalii ale contractului (cit, pentru ce, pe cit timp).
Luati ca exemplu Alstom si Metrorex - ala suna a comunicat de presa, nu basme de adormit copiii ca cele din Racnetul Acarului cu ozonificare si levitatie - la care, din pacate, vad ca se pune urechea si aici...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
shoppy
Sigur rusul nu a incurcat Bucharest cu Budapest?, ca s-a mai intamplat.
Sigur rusul nu a incurcat Bucharest cu Budapest?, ca s-a mai intamplat.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Nu. Am mai găsit un articol mai vechi, din martie a.c., unde se menționează același lucru:
Sursa: Administrația din Sankt Petersburg
Nu. Am mai găsit un articol mai vechi, din martie a.c., unde se menționează același lucru:
Petersburg trams are delivered to Moscow, other regions of Russia and abroad. For example, they can be seen in the Latvian Daugavpils. This year, an agreement was signed for the supply of trams to Bucharest.
Sursa: Administrația din Sankt Petersburg
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
ticker
O fi fost semnata intelegerea cu VFU pentru tramvaiele de 18m...
O fi fost semnata intelegerea cu VFU pentru tramvaiele de 18m...
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
Se pare ca inca nu a gasit un pix.
PTMZ wrote:
Nicușor vrea să semneze ambele contracte pentru tramvaie noi până la finalul anului.
Se pare ca inca nu a gasit un pix.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Tom
Am intrat deja în noul an. Deci, mai are 363 de zile să găsească un pix și să semneze ambele contracte până la sfârșitul anului.
L-ar putea cineva contrazice dacă l-ar întreba acum (ianuarie 2021) când va semna contractele și va spune că până la sfârșitul anului?
Am intrat deja în noul an. Deci, mai are 363 de zile să găsească un pix și să semneze ambele contracte până la sfârșitul anului.
L-ar putea cineva contrazice dacă l-ar întreba acum (ianuarie 2021) când va semna contractele și va spune că până la sfârșitul anului?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
cris_m
Pai poate n-au terminat rusnacii de proiectat tramvaiul, stabilit ultimele carpeli... pardon detalii legate de asamblare in 10 parti.
Pai poate n-au terminat rusnacii de proiectat tramvaiul, stabilit ultimele carpeli... pardon detalii legate de asamblare in 10 parti.
📖 Pagination options