Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
658 posts, 201533 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Întâi să se semneze contractul, poate vedem atunci 100% sigur cum ar arăta varianta VFU.
Întâi să se semneze contractul, poate vedem atunci 100% sigur cum ar arăta varianta VFU.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
A trecut aproape o luna si jumatate de cand VFU Electroputere a castigat licitatia,contestatii nu au fost ,nu e cam ciudat ca inca nu s-a anuntat semnarea contractului?
A trecut aproape o luna si jumatate de cand VFU Electroputere a castigat licitatia,contestatii nu au fost ,nu e cam ciudat ca inca nu s-a anuntat semnarea contractului?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Nu, suntem în campanie. Firea ar avea o lovitură pozitivă de imagine cu atribuirea ambelor contracte pentru tramvaie noi unor firme românești. Cu atât mai mult dacă le-ar atribui în aceeași zi. Numai că, dacă se vrea așa ceva, ar trebui să aștepte să treacă termenul legal pentru contestații la cealaltă licitație.
Nu, suntem în campanie. Firea ar avea o lovitură pozitivă de imagine cu atribuirea ambelor contracte pentru tramvaie noi unor firme românești. Cu atât mai mult dacă le-ar atribui în aceeași zi. Numai că, dacă se vrea așa ceva, ar trebui să aștepte să treacă termenul legal pentru contestații la cealaltă licitație.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
CiprianTRB
De unde știi ca termenul legal nu a trecut deja? Știm foarte bine ca SEAP-ul e mereu întârziat(vezi licitația pentru hibride).
De unde știi ca termenul legal nu a trecut deja? Știm foarte bine ca SEAP-ul e mereu întârziat(vezi licitația pentru hibride).
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Pentru că termenul legal se măsoară de la publicarea raportului de atribuire în E-licitație, ce este marcată prin trecerea la rubrica de deliberare a datei și orei selectării câștigătorului.
Pentru că termenul legal se măsoară de la publicarea raportului de atribuire în E-licitație, ce este marcată prin trecerea la rubrica de deliberare a datei și orei selectării câștigătorului.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
CiprianTRB
La licitația de autobuze hibrid contractul a fost semnat pe 12 August, iar în SEAP câștigătorul a fost selectat abia pe 26 August. De unde știm ca nu se întâmpla același lucru și la licitația pentru 100 tramvaie de 36 metri?
La licitația de autobuze hibrid contractul a fost semnat pe 12 August, iar în SEAP câștigătorul a fost selectat abia pe 26 August. De unde știm ca nu se întâmpla același lucru și la licitația pentru 100 tramvaie de 36 metri?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Acolo ce s-a întâmplat cu atribuirea contractului nu mi-e clar și nu mi se pare în regulă, în sensul că legea prevede că trebuie să se aștepte 10 zile pentru contestații (Art. 8 alin (1), lit. a) din L nr. 101/2016) după deliberare. Or ei au făcut selecția pe 26 și atribuirea pe 27. Poate ne lămurește cineva mai specializat în domeniu cum au reușit să se deruleze astfel evenimentele acolo (semnare contract pe 12 - selecție pe 26 - atribuire ziua următoare).
La troleibuze, însă, selecția a fost pe 1 noiembrie, chiar dacă avizul financiar venise în august. Pe 8 a depus Solaris contestație. Deci lucrurile au decurs normal și legal din punct de vedere al termenelor, ceea ce îmi sugerează faptul că la fel ar trebui să se întâmple aici. Mai ales că au fost ceva probleme aici, nu cred că mai vor și altele de ordin legal pe cap, mai ales în pragul alegerilor. Prin "aici" mă refer, firește, la licitația pentru tramvaiele lungi.
Acolo ce s-a întâmplat cu atribuirea contractului nu mi-e clar și nu mi se pare în regulă, în sensul că legea prevede că trebuie să se aștepte 10 zile pentru contestații (Art. 8 alin (1), lit. a) din L nr. 101/2016) după deliberare. Or ei au făcut selecția pe 26 și atribuirea pe 27. Poate ne lămurește cineva mai specializat în domeniu cum au reușit să se deruleze astfel evenimentele acolo (semnare contract pe 12 - selecție pe 26 - atribuire ziua următoare).
La troleibuze, însă, selecția a fost pe 1 noiembrie, chiar dacă avizul financiar venise în august. Pe 8 a depus Solaris contestație. Deci lucrurile au decurs normal și legal din punct de vedere al termenelor, ceea ce îmi sugerează faptul că la fel ar trebui să se întâmple aici. Mai ales că au fost ceva probleme aici, nu cred că mai vor și altele de ordin legal pe cap, mai ales în pragul alegerilor. Prin "aici" mă refer, firește, la licitația pentru tramvaiele lungi.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
Linia 43
A disparut complet in ceata licitatia aceasta?
Castigatorul a fost numit fix acum doua luni .Nu contestatii . A trecut si campania electorala ,nu s-a semnat nici un contract sau,macar invitatie pentru semnare.
Si mi se pare ciudata si linistea dinspre VFU Electroputere ,nu a incercat sa grabeasca semnarea contractului ,nu s-a laudat in presa ca a castigat ,nu mai vorbesc sa spuna si cu ce a castigat.
A disparut complet in ceata licitatia aceasta?
Castigatorul a fost numit fix acum doua luni .Nu contestatii . A trecut si campania electorala ,nu s-a semnat nici un contract sau,macar invitatie pentru semnare.
Si mi se pare ciudata si linistea dinspre VFU Electroputere ,nu a incercat sa grabeasca semnarea contractului ,nu s-a laudat in presa ca a castigat ,nu mai vorbesc sa spuna si cu ce a castigat.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
orex
Daca aici vedem doar atat e trist ca STB-ul a muscat la chiftea!
Daca aici vedem doar atat e trist ca STB-ul a muscat la chiftea!
- George
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
George
Oricum ideea de a cumpara ieftinaciuni de 18 m in loc sa luam tramvaie lungi de 27 m si peste mi se pare jalnica.
Suntem prea saraci pt asemenea improvizatii.
Oricum ideea de a cumpara ieftinaciuni de 18 m in loc sa luam tramvaie lungi de 27 m si peste mi se pare jalnica.
Suntem prea saraci pt asemenea improvizatii.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
micutzu
Pana la urma ce s-a intamplat cu aceasta licitatie?
Nu s-a mai anuntat nimic de luni bune.
Pana la urma ce s-a intamplat cu aceasta licitatie?
Nu s-a mai anuntat nimic de luni bune.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
andrei11
George, repet ce am întrebat și mi s-a răspuns favorabil. La nevoie se pot cupla 2 tramvaie de 18 m rezultând un cuplu de 36 metri, perfect rezonabil pentru nevoile actuale și de perspectivă.
George, repet ce am întrebat și mi s-a răspuns favorabil. La nevoie se pot cupla 2 tramvaie de 18 m rezultând un cuplu de 36 metri, perfect rezonabil pentru nevoile actuale și de perspectivă.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
PTMZ
Nimic. Încă e în deliberare. Prea curând nu cred că se va semna contractul, dată fiind situația financiară dificilă a PMB din acest moment. Deci cuvântul de ordine e "răbdare".
Da, le poți cupla, dar e o risipă, din 3 motive:
1. Tramvaiele acestea sunt luate pe fonduri bugetare, când se puteau (și încă se pot lua) din fonduri europene. Deci plătește primăria integral. Iar cu banii PMB stă foarte prost, cum am spus în repetate rânduri.
2. Un tramvai de 36m e mai ieftin decât 2 tramvaie de 18m.
3. Un tramvai de 36m dintr-o bucată are avantajul traversării întregului vagon de la cap la coadă, o condiție esențială de accesibilitate, mai ales când e aglomerat. În varianta de 2x18m, faci ca la IVA: cobori pe peron și te duci în vagonul din spate/față. Ceea ce devine o misiune (aproape) imposibilă când e aglomerat pe peron.
micutzu wrote:
Pana la urma ce s-a intamplat cu aceasta licitatie?
Nu s-a mai anuntat nimic de luni bune.
Nimic. Încă e în deliberare. Prea curând nu cred că se va semna contractul, dată fiind situația financiară dificilă a PMB din acest moment. Deci cuvântul de ordine e "răbdare".
andrei11 wrote:
George, repet ce am întrebat și mi s-a răspuns favorabil. La nevoie se pot cupla 2 tramvaie de 18 m rezultând un cuplu de 36 metri, perfect rezonabil pentru nevoile actuale și de perspectivă.
Da, le poți cupla, dar e o risipă, din 3 motive:
1. Tramvaiele acestea sunt luate pe fonduri bugetare, când se puteau (și încă se pot lua) din fonduri europene. Deci plătește primăria integral. Iar cu banii PMB stă foarte prost, cum am spus în repetate rânduri.
2. Un tramvai de 36m e mai ieftin decât 2 tramvaie de 18m.
3. Un tramvai de 36m dintr-o bucată are avantajul traversării întregului vagon de la cap la coadă, o condiție esențială de accesibilitate, mai ales când e aglomerat. În varianta de 2x18m, faci ca la IVA: cobori pe peron și te duci în vagonul din spate/față. Ceea ce devine o misiune (aproape) imposibilă când e aglomerat pe peron.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri
micutzu
In situatia data cred ca ar fi bine daca s-ar lua numai primele 40 de bucati (si ar renunta la restul de 60),iar ulterior sa se mai organizeze o licitatie serioasa pentru inca 100 de 36m pe fonduri europene.
In situatia data cred ca ar fi bine daca s-ar lua numai primele 40 de bucati (si ar renunta la restul de 60),iar ulterior sa se mai organizeze o licitatie serioasa pentru inca 100 de 36m pe fonduri europene.
📖 Pagination options