MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Variante traseu GdN - Progresu

321 posts, 71580 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Deloc, doar ma gandeam ca ar fi trebuit sa se aplice acelasi criteriu de selectie, daca el este real si exista. Iar M6 ar pica cu brio la acest capitol.

L.E. Mi se pare mie sau varianta asta minunata galbena se suprapune cu traseul inelarei de sud pe Toporasi ? Probabil impuscam 2 iepuri dintr-un foc...
Toporasi.jpg (53.1 KB; downloaded 2563 times)

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu George

Asta spuneam si eu mai devreme, e o bucata din inelara sud, se împușcă mai multi iepuri :)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Adica ii pune cruce. :popa:

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu andrei11

Da, recunosc, varianta Sebastian / Rahova / etc are o logică.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Dar de ce nu sa o duci de la statia 22 la Pieptanari ?

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu George

@andrei11:
Are o logică în condițiile în care deranjul la suprafață nu va fi unul major (cel puțin eu îl văd mai mic decât ar fi pe Giurgiului) și se creează o axă complet paralelă față de M2, care deservește cu totul alte zone. Mie zona Rahova/Ferentari mi se pare efectiv asfixiată, chestiune despre care s-a mai scris aici, iar M 7 este un vis umed și îndepărtat.

În condițiile în care UE nu va da bani pentru o magistrală prin câmp sau zone virane ori slab locuite, un traseu care să deservească o zonă populată este clar preferabil. Nu vizualizez încă curba aia de pe Ghencea pe Sebastian, acolo e o biserică mare, dar sunt sigur că detaliul acesta se poate rezolva (probabil tunele la o adâncime ceva mai mare).

Cât despre M6, e clar că nu s-ar fi făcut în forma în care se face acum dacă nu aveam deja M4 pe Griviței, iar spre centru/sud opțiunile erau mult mai numeroase.
Varianta denumită de SPF 3 plus 1 nu e la adăpost de critici (conexiunile în special) și nici măcar nu sunt sigur că va fi aleasă, dar acum mi se pare cea mai bună, deși nici prin cap nu mi-ar fi trecut înainte. Să ridice mâna cine s-a gândit la acest traseu  :P

@sab: ce înseamnă stația 22? N-am avut timp pentru deslușirea tuturor tabelelor din SPF iar grafica era chiar proastă...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

Uita-te la schita de mai sus, este notata statia 22. Fiecare statie are un numar. Pieptanari/ Eroii Revolutiei (intersectia cu M2) este statia 41.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu andrei11

George wrote:
... Să ridice mâna cine s-a gândit la acest traseu  :P

Eu nu m-am gândit, dar după ce am citit explicațiile, și aici și la benzinari ( sunt cam aceleași...) îmi place ideea. Cine vrea transferul cu M 2 o poate face în 3 puncte, indirect, adică la Basarab, ( cu M 1 o stație ), la Hașdeu ( cu M 5,  2 stații până la Universitate ) și evident cu M 7, că se va intersecta și cu M 7 undeva, nu mi-e clar unde, dar o intersecție va avea. M 7 după aceea te  va duce în zona Unirii.
Cât privește Inelara Sud, nu mi-e clar că ar mai fi necesară în cazul traseului lui M 4 propus...

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu abc_XC

Eu zic ca se putea si mai rau, daca mergea pe strada Sinei si pe Branistari cum ar fi fost?  https://www.google.ro/maps/@44.3863668,26.0866843,3a,75y,339.26h,84.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sK315BDGAUI6-CbQVwDzq_A!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro :evil:
Pe Sebastian mai sunt blocuri, ajunge si in Ferentari, trece si pe Giurgiului, anuleaza definitiv si inelara sud.
Pentru legatura cu M2 exista actualul traseu Basarab - Piata Victoriei (magistrala M1), nu stiu cand si cum se va licita constructia acestor noi magistrale, dar nu ma bazez pe Hasdeu - Universitate(viitoarea magistrala M5). Oricum, pot sa speculez ca vom avea corespondente proaste( la Piata Victoriei avem deja) iar la Universitate, dupa parcarea subterana care a spulberat sansele unei statii de legatura decente chiar nu am sperante pentru o conexiune M2-M5 rapida. Poate iese mai bine corespondenta M4 - M5 la Hasdeu, fiind un proiect 100% nou.
Nu inteleg ce era gresit intr-o legatura directa cu M2. Aceeasi nedumerire si pentru M3.

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu George

Aha, ok!

Stația 22 pare undeva la intersecția Ferentari cu Sălaj....linia spre Pieptănari pare ok, dar nu e zonă densă de case?

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu andrei11

anuleaza definitiv si inelara sud.

Da, o anulează, asta e clar.
...dar nu ma bazez pe Hasdeu - Universitate(viitoarea magistrala M5).

Eu spun să te bazezi, are șanse de reușită ( Eroilor / M 5 --> Iancului / M 5 )  ;)
iar la Universitate, dupa parcarea subterana care a spulberat sansele unei statii de legatura decente...

Parcarea NU are nicio legătură, dar absolut nici una cu corespondența !
Poate iese mai bine corespondenta M4 - M5 la Hasdeu, fiind un proiect 100% nou.

Eu sunt pesimist, nu cred că vei beneficia de un culoar prea larg !

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu WT_fan06

Varianta 3+1 nu împușcă niciun iepure, fuge după amândoi și nu prinde niciunul...
1) Fără legătura cu M2 tot traficul va fi eliberat la Hașdeu, care va fi un nou punct critic.
2) M4 nu are ce să caute să fie inelară! Avem proiect separat pentru asta. Struțo-cămila asta o să le facă pe toate prost - nu e nici străpungere, nici inelară. Unde mai pui că probabil va îngropa astfel proiectul inelarei, care chiar are sens, spre deosebire de asta...

Haideți să nu ne ghidăm orbește după populație, că nu în asta stă totul! Degeaba ai o linie care trece prin toate centrele populate dacă acea linie nu  și duce unde are lumea interes și NU ARE LEGĂTURI.  :evil:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Variante traseu GdN - Progresu sab

De acord, orice corespondenta in minus este un handicap.
Basarab este aglomerat deja, fara extinderea M4. Sa te bazezi pe ea, ca apoi sa te bazezi pe rebutul de la Victoriei, mi se pare o fortare extrema. Deja Victoriei nu face fata, aducem si alti calatori pe acolo ? La fel ca si la Universitate, va fi o corespondenta extrem de chinuita M5-M2. Deci ?
George wrote:
nu e zonă densă de case?

Sunt ceva case, dar era mai rau daca vorbam de blocuri, pe sub case treci fara probleme.
Se putea gasi o solutie sa iesi pe Viilor sau chiar pe sub Cimirul Evreieic, sa "agati" toata sos Giurgiului. Pana la urma, ce mai deservesti pe sub Calea Ferentari, dincolo de sos Salaj, ca sa ratezi schimbul cu M2 ? Ca tot case sunt...

 


Re: Variante traseu GdN - Progresu pantograful

Cata absurditate. Pana acum am tot auzit ca nu trebuie neaparat ca metroul sa treaca prin zone foarte locuite, e bine sa treaca si prin zone "cu potential de dezvoltare" ( :shock: ), ca doar asta era motivul pentru M6... Si pana la urma chinuim M4 sa treaca prin 13Sept/Rahova/Ferentari ca sa aiba cativa calatori... (si sa nu-i duca nicaeri fiindca corespondente nu sunt, dar asta e alta problema)

George wrote:
M 7 este un vis umed și îndepărtat.

Am impresia ca totul se poate rezuma la asta. M7 nu se vrea intr-un viitor rezonabil, deci au chinuit M4 ca sa deserveasca cat de cat zona Rahova/Ferentari. M4/6 sunt niste proiecte aiuristice, care se pot justifica doar intr-un viitor indepartat. In schimb M5 si M7 sunt proiecte urgente si de bun simt. Daca M7 e o investitie prea scumpa, poate fi dus tramvaiul in subteran in zona centrala si creat un super 21/32, s-a discutat de atatea ori pe forum acum cativa ani.

Ceva imi scape : cum aleg astia de la UE care proiecte finanteaza si care nu, si mai special, dece M5 si M7, care sunt evident necesare, nu se califica ?

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use