Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 56453 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Colega, înseamnă că nu ești la curent cu tipurile de rebrusment, capacitatea unui peron și fluxurile de acces / evacuare. Macazele, semnalele de parcurs, liniile de fugă  n-au legătură cu rebrusmentele.
Configurația propusă la Otopeni implică două aspecte logice:
1) Un rebrusment mai complicat ce implică două manevre în caz că avem un singur tren în stație.
2) Un rebrusment simplificat, condiția este să fie două trenuri în strație.
- Dacă am fi avut peron central n-ar mai fi fost nicio problemă.
________________
Putem discuta și de macazuri / semnale de parcurs / linii de fugă dar nu e cazul, lucrurile sunt clare la acest capitol.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului alexm

Andrei, ce treaba are capacitatea rebrusmentului in situatia noastra? Si la peron central aveam aceeasi buba. Ramificatia este facuta cu linie simpla si doar statia are 2 linii. Ca atare, oricum ar trebui sa se astepte trenurile intre ele in statia terminus.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Dacă un tren vine pe o linie și pleacă direct de pe aceeași linie capacitatea peronului dacă e peron dreapta este la jumătate față de cazul în care avem peron central !
Pentru peron dreapta ca să nu ne încurcăm  debarcarea pasagerilor trebuie făcută pe un peron și îmbarcarea de pe celălalt peron. Asta implică două manevre.
Situația ideală pentru peron dreapta este ca să avem deja tren în stație pregătit de plecare când ajunge celălalt tren la sosire. Atunci da,se poate pleca de la peronul la care a sosit trenul.Dar automat trebuie să avem la un moment dat două trenuri în stație.

__________________
Repet, n-are legătură raționamentul cu numărul de macaze, de linii până la M 700, etc !!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Care este diferenta intre statia CFR de la OTP si statia de metrou de la Dristor 2 in privinta rebrusarii?...

In afara de faptul ca la D2 exista 2 (doua) fire de circulatie?
Acolo metroul care ajunge la capat se duce pe linia libera in acel moment.
Cand pleaca, intra pe firul spre Piata Muncii.

Cu ce difera faptul ca peronul este central sau ai doua peroane laterale?
Iti amintesc ca la inaugurarea metroului, capetele erau la Semanatoarea si la Timpuri Noi. Ambele "cu peron pe partea dreapta"...  ;)

LE
Intre timp ai postat si tu...
Atentie, capacitatea peroanelor este irelevanta aici.
Vei avea un tren la jumatate de ora, nu la 10 minute ca la metrou. Este drept, vor avea bagaje, dar asta nu este o problema insurmontabila. Intr-o jumatate de ora coboara si urca de cate 3 ori...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Timpuri Noi / Semănătoarea /GdN 1 /  Pipera / Berceni ( Primele 3 exemple NU mai sunt în actualiate )  ( erau ) sunt stații cu peron dreapta cu peroane dedicate.
Capacitatea peronului este foarte relevantă.
E una să vină trenul plin ( 400 de persoane ) să găsească un peron dreapta plin ( 400 persoane ), deci în total vor fi la un moment dat 800 de persoane pe un peron dreapta, asta dacă trenul pleacă de pe linia la care a sosit.
Alta e să aibă peroane dedicate ( un peron de sosire /altul de plecare ). Dar asta implică două manevre.
În cazul peroanelor centrale cu plecare directă (  Dristor 2 ) peronul central este dublu ca și capacitate față de peroanele laterale, deci cele 800 de persoane ( 400 + 400 ) din exemplul meu teoretic pe un peron central vor avea dublu spațiu față de un peron lateral cu plecare directă.
E fix ca în culoarul de legătură Unirii M 1 / Unirii M 2, ( sau D1 / D 2 ) dacă există un singur flux ( să spunem Unirii M 2 spre Unirii M 1 ) lumea va folosi lățimea întregului culoar, dacă vor fi două fluxuri culoarul practic se va înjumătății...( se va mări de două ori timpul de parcurgere al lui... )

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Teoretic ai dreptate cu capacitatile peroanelor, sa ajungem noi sa avem problema asta, se gaseste o solutie, se rebruseaza 1.2.3, se face sala de asteptare in parcare, se construieste o structura metalica pentru dublatul capacitatii peroanelor...

Misto schema liniilor, dupa ei electrificarile sunt pe dos, adica Buciumeni neelectrificat si M700 electrificat (iar Balotesti saraca s-a transformat din gara in statie).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului URANUS

Ce se mai aude de aici? S-a mai progresat, mai exista litigii si front unde nu se poate lucara? Se mai aude ceva in legatura cu supratraversarea DN1?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Metamorph

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5567340143

Se lucreaza, undeva dupa 20 iulie se doreste inchiderea DN-ului pt 5 nopti ca sa se realizeze supratraversarea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Nu se va inchide DN1 5 nopti , este exprimare cretina si fara sens. Se va inchide cateva ore pana ridica grinzile .

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Doar cateva ore.
Mai exact, 8 ore pe noapte...




Sursa: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/calea-ferata-care-leaga-aeroportul-otopeni-de-gara-de-nord-aproape-gata-dn1-ar-putea-fi-inchis-5-nopti.html

Instalarea pe pozitie a unor grinzi de 40-60 tone este un pic mai complicata decat agatatul unui umeras in sifonier...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Hai ca doar le ridica usor cu macaraua si le tranteste pe piloni  :roll:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Metamorph

Planul e ca intr-o noapte sa se ridice grinzile peste DN, in a doua sa se realizeze cofrarea sectiunilor, in a 3-a sa se betoneze iar in ultimele doua sa se decofreze.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Hai ca parca nu arata atat de rau, adica ma asteptam sa arate mult mai kitsch. Totusi de ce avem acea mini cladire atat de inalta? Care este treaba cu ea? :headbash:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Cand iesi din aeroport are o fata de spate si nu intelegi deloc ca de acolo incepe statia, acelea sunt lifturile, le-au luat pe cele mai ieftine, adica motorul este in varf deasupra si totul este opac, astia nu au fost in viata lor la un mall sa vada ascensoare transparente cu motorul plasat pe lateral.
Ai vazut ca scrie Arcada Galați cu haur pe toate grinzile?
Este atat de chici ieftin, colturos si fara nici o curba, totul din armatura la metru cub si cofraj la metru patrat, ca m-au facut sa-i regret pe Metroul :headbash:  :headbash:  :headbash: .

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use