Subiect: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
149 mesaje, 27124 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
- Autor: Cristi N
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
In principiu, pentru despagubire se foloseste grila notarilor care nu este foarte departe de realitate. Acestia sunt motivati sa o actualizeze dat fiind ca veniturile lor sunt procent din valorile tranzactiilor pe care le autentifica.
P.S. Multumesc Andrei pentru informatia cu blocul zodiac. Desi am trecut de multe ori pe Dorobanti, nu il observasem.
In principiu, pentru despagubire se foloseste grila notarilor care nu este foarte departe de realitate. Acestia sunt motivati sa o actualizeze dat fiind ca veniturile lor sunt procent din valorile tranzactiilor pe care le autentifica.
P.S. Multumesc Andrei pentru informatia cu blocul zodiac. Desi am trecut de multe ori pe Dorobanti, nu il observasem.
-
- Autor: Chev Celios
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Chev Celios
Se lucreaza in continuare aici. din cate am vazut din fuga masinii, pare ca a mai ramas de facut pasarela peste DN1 si pana dupa cladirea Novomatic. Restul ca si structura pare a fi gata.
Se lucreaza in continuare aici. din cate am vazut din fuga masinii, pare ca a mai ramas de facut pasarela peste DN1 si pana dupa cladirea Novomatic. Restul ca si structura pare a fi gata.
- Autor: mihai_atanasiu
- Membru Bronze
- Scris:
-
-
- Autor: Albert
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Albert
Se lucrează la acoperișul stației de la aeroportul Henri Coandă.
https://www.facebook.com/IrinelScrioste ... 965533345/
Se lucrează la acoperișul stației de la aeroportul Henri Coandă.
https://www.facebook.com/IrinelScrioste ... 965533345/
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
...
...
Otopeni.jpg (55.84 KB; descărcat de 1241 ori)
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Doar 2 omuleți lucrează în toată filmarea. Restul or fi ingineri sau Dumnezeu știe ce inspectori supraveghetori.
Ce sistem de CF vom avea pe tronsonul suspendat? Piatră spartă și traverse clasice, sau se va opta pentru varianta de pe M5?
Doar 2 omuleți lucrează în toată filmarea. Restul or fi ingineri sau Dumnezeu știe ce inspectori supraveghetori.
Ce sistem de CF vom avea pe tronsonul suspendat? Piatră spartă și traverse clasice, sau se va opta pentru varianta de pe M5?
-
- Autor: Chev Celios
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Chev Celios
Lucrarile s-au mutat in principal intre DN1 si linia de tren existenta.
Lucrarile s-au mutat in principal intre DN1 si linia de tren existenta.
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Poza aeriana facuta in martie 2020:

Sursa: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg283577#msg283577
Poza aeriana facuta in martie 2020:

Sursa: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg283577#msg283577
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Apreciez atentia cu care a fost gandit sistemul de colectare al apelor pluviale. not.
Din experienta cu Pasajul Basarab, pasajele de pe DN1 si altele care s-au mai realizat prin Bucuresti, am constatat ca aceste țevi colectoare cedeaza primele de obicei, mai ales daca materialul nu este unul anti-coroziv, necasant, iar punctele de prindere sunt insuficiente. La primul inghet cedeaza tot.
Apreciez atentia cu care a fost gandit sistemul de colectare al apelor pluviale. not.
Din experienta cu Pasajul Basarab, pasajele de pe DN1 si altele care s-au mai realizat prin Bucuresti, am constatat ca aceste țevi colectoare cedeaza primele de obicei, mai ales daca materialul nu este unul anti-coroziv, necasant, iar punctele de prindere sunt insuficiente. La primul inghet cedeaza tot.
20200501_100219.jpg (368.84 KB; descărcat de 727 ori)
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
La pasajele auto mai este si sarea / lesia degivranta care le afecteaza.
La pasajele auto mai este si sarea / lesia degivranta care le afecteaza.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Totuși suntem în 20-20. Nu există o componentă chimică a materialului rezistentă la sare sau cu ce mai dau ei ? Ok, costă mai scump ca și plasticul capacului de WC / a ligheanului de spălat căpșunile, dar totuși...
Totuși suntem în 20-20. Nu există o componentă chimică a materialului rezistentă la sare sau cu ce mai dau ei ? Ok, costă mai scump ca și plasticul capacului de WC / a ligheanului de spălat căpșunile, dar totuși...
- Autor: mihai_atanasiu
- Membru Bronze
- Scris:
-
- Autor: TibiV
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
Poze postate pe 30 aprilie...




Sursa: https://www.facebook.com/valentin.iordache.79/posts/1722635654560316
(Vali Iordache este "purtatorul de vorbe" al Companiei Aeroporturi Bucuresti...)
Poze postate pe 30 aprilie...




Sursa: https://www.facebook.com/valentin.iordache.79/posts/1722635654560316
(Vali Iordache este "purtatorul de vorbe" al Companiei Aeroporturi Bucuresti...)
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Logic era să fi făcut peron central. Nu i-a dus capul ! Numai dacă nu o să facă rebrusmentul cum îl făcea M 1 la GdN 1 când magistrala M 1 se oprea acolo !
Logic era să fi făcut peron central. Nu i-a dus capul ! Numai dacă nu o să facă rebrusmentul cum îl făcea M 1 la GdN 1 când magistrala M 1 se oprea acolo !
📖 Opțiuni paginare
Prima pagină
•
Forum părinte: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Alege destinația