Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului

348 posts, 88041 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Guru, vezi ca au aparut - cred ca tot aici - schitele cu "terminalul provizoriu" ( cel de CFR ) vs cu cel definitiv ( CFR + Metrou ). Din ce mi-am dat seama terminalul acesta provizoriu nu necesita o investitie prea mare, practic ce "se pierde"  sunt cele doua peroane + 2 scari. In rest totul va fi folosit pentru terminalul definitiv ( CFR + metrou ).

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Hai explica ce se 'refoloseste' si ce se arunca...ca nu suntem asa de 'ageri'!
:bere:
Si poate ne faci un pustiu de bine si ne explici si noua astia mai grei de cap de ce nu se face pe amplasamentul definitiv...nu stiu, nu pot, nu vor, nu sunt in stare???...care-i explicatia???
:twisted:
P.S.
Nu te intreb cum se va mai lega cu statia de metrou 'la final' ca nu mai e o simpla problema de 'geografie'!!!
:bere:
______________________
O precizare necesara...nu e vorba de Robert al nostru!!!
:bere:
Ca sa fie clar si fara dubii!!!
:ugeek:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Guru, unele precizari :
Schitele de mai jos suntidei si nimic mai mult, astea nu costa bani prea multi. Este clar ca cineva s-a gandit la ele, e si metroul pe acolo, iar schitele acestea n-au fost facute de amatori.
Este tot clar ca ideile acestea pot prinde contur - sau nu pot prinde - iar daca nu prind pierderea nu este prea mare, repet, desenele acestea nu au costat asa de mult.
Tot clar imi este - văzând ritmul de lucru la M 5 - ca metroul nu va ajunge asa de curând la Otopeni. Nici nu s-au apucat de treaba si dupa ce se vor apuca un ecart de timp rezonabil si de bun simt va fi cevala 10  ani  de santier. Minim  :!:
PS : Acolo e vorba si de un trotuar rulant ( provizoriu ) care va fi dezafectat. Un exemplu proaspat care-mi vine in minte de trotuar rulant facut de aiurea este cel de la Gara de Nord.
Si ca sa nu fie numai PMB - ul ciuca batailor, iti pot spune ca o scara rulanta - si importanta - care e defecta la metrou sta nefolosita de vreo 2 ani de zile fara sa o repare nimeni. E vorba de scara rulanta de la Basarab care da fix in intermodal.
Si ca sa mai dau un exemplu unde PMB - ul a luat-o inaintea Metroului este la Universitate. Acolo trebuia un proiect unitar statia de metrou ( M 5 ) si parcarea subterana.Mai ales ca ( cică ) M 5 are finantare asigurata   :!:  :!:  :!:  Dar asa cum am mai spus in nenumarate randuri se pare ca in capitalism nu se mai poate vorbi de proiecte in acelasi amplasament facute in corelatie... La Universitate - avand in vedere adancimea viitoarei statii M 5 se putea imagina usor o parcare mult mai mare ca cea actuala. Asa cum ai spus chiar tu parcarea incurca putin staia de metrou, am inteles ( tot de la tine ) ca peretii mulati nu sunt destul de adanci...
1.png (697.3 KB; downloaded 4436 times)
2.png (315.68 KB; downloaded 4435 times)
3.png (840.16 KB; downloaded 4435 times)

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Idei 'cretze' si disparate ce nu se leaga de niciun fel intr-un proiect coerent...brambureala fara sens...
:twisted:
Tu nu te-ai saturat, ca eu da...
:popa:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Sa fim realisti, 2030 e deja destul de departe pentru mine ca sa ma mai intereseze aeroportul...Mi-e cam indiferent...Am vrut sa scot in evidenta mai multe aspecte :
1) Si CFR - ul si Metroul sunt deocamdata la MT.
2) Pana la ora actuala si statia de metrou de la Otopeni e tot pe foaia de hartie.
3) Istorie ? Dar istoria se repeta :
Stii foarte bine ca pe foaia de hartie a mai existat o statie de metrou Laminorului / Laromet care a ramas pe foaia de hartie...Si nu era o hartie oarecare, cred ca era dosarul complet si stampilat Spre neschimbare. Iaca ca neschimbarea s-a schimbat.
___________
PS : Nu stiu de ce Metrorexul o tine langa cu anul 2021. Este imposibil ca metroul sa circule la Otopeni in 2021. Nici tu n-ai paria in veci pe acest an. Nici pe urmatorul. Nici pe extraurmatorul. Cu ingaduinta pentru Cincinalul 2026 - 2030. Da' mai pe la sfarsitul lui.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Ba as paria si pentru mai devreme intr-o tara de oameni normali si capabili nu de impotenti nemernici...
:twisted:
Iar la imtrebarile mele concrete te-ai ascuns pe dupe piersici...nu e nici elegant si nici corect!
Prin atitudini din astea nu faci decat sa incurajezi valurile astea fara de sfarsit de ceatza politicianista...chiar nu-ti dai seama de asta???
Sau esti si tu tot un 'bulbul'???...din povestile astea fara sens si fara de sfarsit cu facem noi, dregem noi...la anul si la multi ani, ca intre timp ne mor 'enoriasii' si nu mai ramane nimeni in viata sa ne traga la raspundere pentru maldarul de promisiuni neindeplinite...
:twisted:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

subway guru wrote:
Sau esti si tu tot un 'bulbul'???...din povestile astea fara sens si fara de sfarsit cu facem noi, dregem noi...

:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Teoria este simpla, clientii aeroportului se impart in 2, bucuresteni si provinciali, este normal ca fiecare sa aiba solutia lor care este optimizata pe nevoile lor si nu pe improvizatii folosind solutia celorlalti(pentru un provincial este inutil sa aiba trenuri la 5min pana in GdN daca el tot mai trebuie sa stea 2 ore in GdN, el nu vrea sa ajunga in GdN, vrea sa ajunga la el acasa, nu prea are nici un avantaj ca sta 2 ore in GdN sau in aeroport, sau poate am avea si noi niste trenuri directe, macar la Ploiesti, sau o pendula intre Aeroport si Chitila sau Triaj, astfel incat sa faci schimbarea direct la un tren care merge pe Brasov sau pe Buzau).
De acea este nevoie si de gara si de metrou la aeroport, si asa este in toate marile orase civilizate.
Diferenta este ca in toate marile orase civilizate interesele orasenilor si provincialilor sunt aparate de entitati separate(mai mult, exista chiar 3 entitati, una rubana, una rurala si una interurbana), la noi exista doar MT care este expert la de toate, InterCity nici nu mai exista ca sunt prea incompetenti, InterRegio, Regio, si Metrou.
UE stie asta, si de asta ne dau bani pentru 2 proiecte paralele, ca sunt normale si ei le inteleg.
Acum ca noi avem cretinatatea astea de aceasi entitate care isi desfasoara proiecte in paralele de am ajuns sa ne scapam in pantaloni de frica ca daca face un Regio de 10mil atunci anuleaza Metrou de 200mil, asta nu inseamna ca teoria este gresita, nu este gresita, este corecta si clara, de pe urma statiei de tren o sa profite provincialii, si o sa profite si bucurestenii cand o sa iesim cu masina din oras si nu o sa mai fie drumurile blocate de provinciali care merg cu masina la aeroport sau care ne blocheaza M4 la GdN sau Basarab.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Atentie, eu nu am criticat ideea de cf ci 'solutia'...care e complet cretina!

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni andrei11

Ok, si nu se gaseste nici unul cu capul limpede apolitic si dezinteresat care sa ofere o solutie corecta, coerenta, logica si aplicabila ?
Eu nu inteleg cum s-a reusit in Piata Victoriei sa se impleteasca 2 statii de metrou + o statie de tramvai +  un pasaj rutier care s-au construit in etape diferite si aici la Otopeni 30 de ani ( + ) mai tarziu acest lucru nu mai e posibil.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Da, pe langa incompetenta specifica, cred ca a mai intervenit un factor, cand oamenii de la aeroport au vazut rusinea aia de schema cu liniile aruncate acolo, si cuplate cu performantele sublime ale constructorilor de CF si metrou postdecembristi, au avut o reactie de genul "Ba, voi daca aveti impresia ca vin ******** astia, se aseaza ca gaina in varful gramezii in treburile noastre la care deabia le-am dat o forma, si se apuca sa rame, si fac o ditai groapa, care dupaia ramane asa 5 ani monumentul prostiei, si noi suntem niste neica-nimeni care o sa stam cu mainile in san si inghitim chestia ata, pai atunci  %$#% $#%$ #%$ #% $#^% (sefu sefu, vedeti ca dati in apoplexie), da, bine, bine, uite, ca sa ramanem prieteni, nu sapati o ditai groapa in mijlocul parcarilor, sapati si voi... o groapa... asa... mai mica... si o sapati... asa... mai incolo... uite pe unde vine tufisaraia aia... deci perfect!, si peste vreo 5 ani ne intalnim din nou si ne mai gandim."

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Si consideri ca e normala anomalia???
Nu mai pomenesc de faptul ca 'inteligentii' aia ai tai cu airoplanele lor habar nu au ce ar trebui sa faca EI mai intai!!!...si abia apoi sa vina ceilalti sa le 'deserveasca' lor tarlaua de tarmac...
:popa:
Daca legatura de metrou e clara, aia de cf e hilara dar cea mai amuzanta e cea de avtobahn...
:bere:

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni shoppy

Pai Otopeniul nu are concurenta, deci clientii lor o sa fie tot aia si cu si fara statie, deci pentru ei avantajele o sa se vada cand ?,  şi avand in vedere performantele voastre de pe la Drumul Taberei si Eroilor, mi se pare normal sa fie contra, faceti si voi cateva statii on-schedule si fara problemute, si cred ca oamenii o sa fie mult mai receptivi.
La autostrada idem.

 


Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni subway guru

Ok, luam ca model TGV-urile chefere!
:bere:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use