Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128409 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) dekolor




Am gasit pe site-ul primariei Dobroesti noul program de transport pentru regiunea Bucuresti-Ilfov, pare ca vor sa introduca linii cu microbuze de 8m.
Sursa: https://www.primariadobroesti.ro/wp-cont ... PIT.docx

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) BGP2597

Deci la Valea Ialomiței vor ajunge două M5-uri, unul pe sus, unul pe jos.  :lol:

Acum serios, daca vor să introducă o nouă categorie de linii, ar trebui să aibe un indicativ care să nu se confunde cu metroul. Teoretic ar fi libere intervalele 800 și 900, nu?

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) rosetti61

M5xx ca pentru fostele linii de maxi taxi. Noua numerotatie pentru maxi taxiurile urbane este 7xx dar nu mai stiu cate din linii mai functioneaza acum. STB nu cred ca va mai vrea microbuze in ograda, i-a ajuns experienta cu transportul " la cerere" de tip taxi/maxi taxi.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) V2A

Au fost puse în dezbatere publică următoarele proiecte:
„Proiect de hotărâre privind avizarea "Studiului de oportunitate privind delegarea gestiunii serviciului public de transport local de calitori, in regiunea București -llfov, către operatori regionali"”
https://www3.pmb.ro/storage/proiecte/162 ... tate.pdf

„Proiect de hotărâre privind acordarea de mandate speciale Asociatiei de Dezvoltare lntercomunitara pentru Transport Public București-llfov, pentru delegarea serviciului public de transport local de calatori catre operatorii regionali”
https://www3.pmb.ro/storage/proiecte/162 ... tara.pdf

„Proiect de hotărâre privind avizarea contractelor de delegare a gestiunii Serviciului Public de Transport, in arealul deservit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București - llfov”
https://www3.pmb.ro/storage/proiecte/162 ... tara.pdf

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) alexandru_gr

Ultimul document are un număr de 2330 de pagini.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) PTMZ

Screenshot_20210716-172949.jpg (610.25 KB; downloaded 3835 times)
Screenshot_20210716-173014.jpg (632.13 KB; downloaded 3835 times)
Screenshot_20210716-173033.jpg (547.33 KB; downloaded 3835 times)

Sursa

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) PTMZ

După o ședință tensionată, în care consilierii PSD și primarul Nicuor Dan s-au acuzat reciproc de incompetență, Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a adoptat delegarea serviciului public de transport în comun din zona București-Ilfov către societăți care prestau deja aceste servicii.

De mai multă vreme deja, transportul în comun din zona București - Ilfov se desfășoară sub coordonarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Transport Public București Ilfov (ADITPI), din care fac parte: Municipiul București, Consiliul Județean Ilfov și 40 de primării de orașe și comune din județul Ilfov.

[...]

Consilierul general Nicorel Nicorescu (USR PLUS) a detaliat, într-o postare pe rețelele de socializare, care sunt câteva dintre măsurile nou - introduse în contractul prin care i se deleagă serviciul public de transport din București societății STB SA.

Printre altele, potrivit lui Nicorel Nicorescu, îmbunătățirea serviciilor privesc:

- înființarea de echipe de monitorizare a curățeniei, iluminat 100% funcțional, senzori de temperatură și distribuție echilibrată a vehiculelor dedicate persoanelor cu dizabilități;

- protecția mediului prin obligația operatorilor (atât a celui din București, cât și a celor din Ilfov - n.red.) de a achiziționa exclusiv vehicule electrice, hybrid sau cu combustibil alternativ (hidrogen, gaz natural comprimat);

- transparență prin platforma publică online în care călătorii să își regăsească reclamațiile și stadiul în care se află răspunsul la sesizări;

- respect pentru călători prin personal dedicat verificării controlorilor și investiții de peste 60% din cheltuielile cu instruirea personalului în angajații care lucrează cu publicul.

Viceprimarul Stelian Bujduveanu (PNL) susține că, în baza acestui contract de delegare de lungă durată (care presupune și economisirea unor bani din TVA la plata compensațiilor Primăriei Generale către STB SA), transportul în comun din București va începe să arate ca cel din alte mari capitale europene.

Sursa: Spot Media

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) andrei11

Ăștia au scris la mișto Nicuor Dan ?

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) dekolor

Stiu ca s-a mai discutat despre asta, dar au mai aparut niste detalii interesante.
TPBI: de la 1 august, sistemul de transport din Capitală și Ilfov – integrat cu Metroul

Întregul sistem de transport din Regiunea București – Ilfov va fi integrat, începând cu data de 1 august a.c., astfel încât nu vor mai exista diferențe de tarif între liniile urbane, regionale și cele expres, iar pasagerii vor putea călători atât la suprafață, cât și cu metroul, cu același bilet, într-un anumit interval de timp.

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI), cea care gestionează transportul public de călători din regiune și a luat această decizie, va implementa noua politică tarifară în mod gradual. Astfel, pentru a facilita adaptarea călătorilor, în toată luna august, pasagerii vor putea valida atât bilete de 1,30 lei (care permit doar o călătorie cu un singur vehicul), cât și bilete de 90 sau de 120 de minute (care permit mai multe călătorii, cu mai multe mijloace de transport, inclusiv cu metroul). Tot pentru acomodarea populației cu noile tarife, în luna august, controlorii vor desfășura acțiuni susținute de prevenție și de îndrumare pentru călători.

Prin această măsură, cu același bilet, deplasarea locuitorilor din Ilfov cu autobuze ale vechilor linii regionale, care era restricționată la limita administrativă a Capitalei, va putea fi continuată până în centrul metropolei, în toată rețeaua de transport, cu o singură validare. Eliminarea diferențelor de tarif dintre zone îi va avantaja și pe locuitorii din București, care, de exemplu, vor dori să meargă la sfârșit de săptămână în zone de agrement.

Totodată, în acest mod, vor fi corectate situațiile în care un călător era nevoit să valideze două călătorii pentru o cursă scurtă, deoarece tranzita un capăt de linie (de ex. Ministerul Transporturilor – Gara de Nord – Grădina Botanică).

Prin noua politică tarifară, TPBI introduce pe scară largă în București și Ilfov un concept foarte răspândit în Europa, astfel încât, dacă un pasager optează pentru un bilet de 3 lei, îl poate utiliza pentru 90 de minute numai cu transportul de suprafață, iar pentru un bilet de 5 lei, poate utiliza timp de 120 de minute atât transportul de suprafață, cât și cel subteran (metroul). Biletul de 24 de ore rămâne la același tarif (8 lei). În plus el va fi valabil chiar 24 de ore, nu doar de la ora emiterii și până la miezul nopții, cum era până acum. La fel și biletul de 72 de ore.

Dacă cineva dorește un bilet de 24 de ore cu care să poată călători și la suprafață, și cu metroul, tariful este de 14 lei. Pentru un bilet similar, dar pentru un interval de timp de 72 de ore, tariful este de 35 lei.

Mai mult decât atât, dacă pasagerii optează pentru abonamente, avantajele sunt și mai mari: astfel, un abonament pe toate liniile din Regiunea București – Ilfov devine mai ieftin (80 lei, față de 125 lei), la fel ca și abonamentul pe toate liniile din regiune plus un abonament de metrou (140 lei, față de 195 lei).

O altă facilitate inedită este posibilitatea oferită companiilor de a le oferi angajaților abonamente, la un tarif cu 10% mai ieftin (în cazul achiziției a peste 30 de abonamente).

TPBI este primul organism, creat la nivel regional, care a fost constituit sub forma unei structuri de cooperare a celor 42 de autorități publice locale din regiune, primind mandat din partea acestora pentru înființarea, organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea și gestionarea serviciului de transport public de călători pe toată aria de competență, conform Regulamentului CE 1370/2007.


Sursa: https://tpbi.ro/tpbi-de-la-1-august-sist ... metroul/

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

Intrebarea mea e ce se intampla daca iti faci abonament zilele astea, poti sa-l folosesti in continuare pana expira?

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Daddy

in toată luna august, pasagerii vor putea valida atât bilete de 1,30 lei (care permit doar o călătorie cu un singur vehicul), cât și bilete de 90 sau de 120 de minute (care permit mai multe călătorii, cu mai multe mijloace de transport, inclusiv cu metroul)


Vad ca inca nu se explica clar desi mai sunt 4 zile pana la implementare. Daca am portofel electronic cum se face diferenta daca vreau doar o calatorie de 1.3 lei sau cea de 3 lei 90 minute? Ca doar nu o sa imi ia prima data 1.3 lei si la a doua validare 1.7 lei?! Se reincarca la ghisee portofelul cu acea calatorie de 90min?

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) andrei11

În principiu ar trebui să-ți ia 3 lei / 90 minute.
N-am  înțeles ce sunt cu cardurile 10 călătorii / 90 minute --> 25 lei.  Bine, presupun  plus costul cardului în sine.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

Pe card activ iti va lua 3 lei si pe multiplu iti va lua 1.3, eu asa inteleg. Legat de cele 10 calatorii, cred ca va disparea notiunea de portofel, dai 25 de lei si iti pune 10 calatorii...

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) andrei11

Ce îmseamnă << multiplu >> ? Cardurile albastre ?
cris_m wrote here:
...dai 25 de lei si iti pune 10 calatorii...

Pe cardul albastru ?

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418807 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use