Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128413 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) subway guru

N-au capacitatea de transport necesara in timp ce STB are in conditiile actuale un exces consistent...

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

Exces de masini da, exces de soferi nici nu se pune problema. Sunt garaje cum e Titanul unde ai mare dezechilibru intre cei care lucreaza schimbul 1 si 2...

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) subway guru

Ca sa faca ce? Sa plimbe autobuze goale???

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) cris_m

O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.

Exemplu concret tot de la Titan, cand mergeam la liceu cu 311 dimineata erau repartizate 14-15 autobuze, pe cand dupa-amiaza erau maxim 13. Evident intervalul crestea cu 2-3 minute, idem gradul de incarcare. Oamenii pe care ii vedeam dimineata ii vedeam de regula si dupa-amiaza/seara intorcandu-se acasa de la munca/scoala etc.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) alexandru_gr

Din câte știu contractele de delegare a serviciului de transport la nivel de București și Ilfov a fost semnat cu cei 3 operatori pe o perioadă de 10 ani.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) dany

cris_m wrote:
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.

Exemplu concret tot de la Titan, cand mergeam la liceu cu 311 dimineata erau repartizate 14-15 autobuze, pe cand dupa-amiaza erau maxim 13. Evident intervalul crestea cu 2-3 minute, idem gradul de incarcare. Oamenii pe care ii vedeam dimineata ii vedeam de regula si dupa-amiaza/seara intorcandu-se acasa de la munca/scoala etc.

Si in acest moment este la fel, 311 are 15 ture dimineata si 13 dupa amiaza(turele 6 si 12 nu ies), 101 11 ture dimineata si 10 dupa amiaza, 335 38 ture cu 35.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) andrei11

Oricum spre casă o iei mai ușor, nu te mai grăbești, mai intri într-un magazin, mai ai o deviere de traseu, mai stai la o bârfă, etc, nu mai ești așa presat de timp.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) ticker

Dar ADTPBI ce face, doarme? Nu poate sa verifice traseele si sa le optimizeze, atat ca nr de ture cat si ca dimensiuni autobuze (gen 12m care cara doar aer)? Care mai e scopul acestei asociatii si al salariilor babane daca nu e implicata activ in imbunatatirea constanta a ofertei de transport?

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) subway guru

Ca sa le optimizeze trebuie mai intai sa le masoare traficul, altfel e lautareala dupa ureche manelista...

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) bercenicity

cris_m wrote:
O regula nescrisa zice ca oamenii care se duc dimineata la munca cu o linie anume, se vor intoarce acasa de regula tot cu aceeasi linie. Daca dimineata X masini si dupa-amiaza X-Y masini caci nu ai soferi sa le conduca, matematic e evident ca va fi mai aglomerat.

Varful de dimineata se desfasoara pe mai putine ore decat cel de seara, deci dimineata necesarul de vehicule la traseu este mai mare.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) subway guru

Motivul e simplu, lumea isi face cumparaturile la intors acasa nu la mersul la job.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) CiprianTRB

Site-ul TPBI are o noua interfață.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) V2A

Licitația pentru delegarea traseelor (https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100061955/) a fost anulată în SEAP pe 24.02.2021.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) subway guru

Ce ne asteapta in situatia asta?

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418808 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use