Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128411 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Daniel2000

Care ar fi traseul lui R461?

 


Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Andrei Andraș

Șoseaua Stefan cel Mare - Strada Gării Pantelimon

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Cat va mai exista linia 445 cu microbuze in Pipera - Voluntari? Mai sunt si alte linii neintegrate?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

”TPBI lansează astăzi, 12.03.2020, dezbatere publică pentru „Regulamentul serviciului de transport public de călători în Regiunea București-Ilfov” și „Caietul de sarcini al serviciilor publice de transport local de călători prin curse regulate în Regiunea București-Ilfov”. Persoanele interesate, fizice sau juridice, pot transmite propuneri, sugestii și opinii până la data de 22.03.2020 inclusiv, la adresa de e-mail: office@tpbi.ro, ​menționând în subiectului mesajului: Consultare publică - Caiet de sarcini, sau Consultare publică - Regulament transport public.
Regăsiți pe link-urile de mai jos documentele propuse spre consultare publică:
Regulament Serviciu Transport Public București-Ilfov.pdf
Caietul de sarcini transport public.pdf
Regulament Serviciu Transport Public BI.pdf
Regulament Serviciu Transport Public BI.pdf (3.34 MB; downloaded 309 times)

Caiet de sarcini transport public BI.pdf
Caiet de sarcini transport public BI.pdf (1 MB; downloaded 274 times)


https://tpbi.ro/page/consultare-publica

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

”16. Proiect de hotărâre privind acordarea de mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov în vederea modificării contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători încheiat cu operatorul regional Societatea de Transport București STB S.A. Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de Transporturi şi Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină”
20200410_16.pdf
20200410_16.pdf (1.11 MB; downloaded 324 times)

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 410_16.pdf

Modificări anunțate:
1) conform documentului, trebuiau implementate din 22.03.2020 sau după crearea condițiilor de circulație:
- prelungirea liniei 323 la Piața Unirii prin Bd. Mircea Vodă - Bd. Corneliu Coposu;
- prelungirea liniei 278 la Complex Comercial Apusului;
- prelungirea liniei R432 de la intersecția Str. Ghioceilor/Str. Albăstrelelor, pe str. Albăstrelelor, până la noul terminal ”Zurbaua”;
- preluarea liniei R476 de Ecotrans STCM;
- înființarea liniei R420: Piața Eroii Revoluției - Vidra, cu 2 ture L-V/1 tur S-D, odată cu suspendarea liniei R430 (linia R420 va fi înființată din 11.04.2020);
- înființarea liniilor R462: Remat Buftea - Studio Buftea, via str. Independenței și R466: Remat Buftea - Studio Buftea, via str. Agricultori;
- modificări la traseele școlare T11 și T12;

2) conform documentului, din 1.04.2020 trebuiau înființate liniile de tramvai de noapte 1 și 10, cu câte 2 tramvaie fiecare;

3) conform documentului, din 1.05.2020 sau când va trece linia R476 la Ecotrans STCM, se înființează linia R409: Bucur Obor - Merii Petchii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Utilizator anonim

V2A wrote:
- prelungirea liniei 278 la Complex Comercial Apusului;


Oare unde sa mai aiba loc si aia cand acolo sunt cate 8 de 336 in medie...

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI CiprianTRB

Pe porțiunea marcata din terminal sunt mereu mașini parcate ilegal. Dacă ar ridica mașinile ar mai face loc pentru 2-3 autobuze.
Screenshot_20200409-142627_Earth-01.jpeg (298.19 KB; downloaded 5258 times)

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Bogdan MD

Sunt de acord cu ideea de a degreva "terminalul"de la Valea Cascadelor, este o nenorocire in zona. Dar nu prelungind linia intr-o terminal si mai inghesuit, unde nu creezi nicio legatura noua utila. Eu as vedea pe 278 prelungit pana la Valea Oltului sau Valea Argesului, pentru a crea o legatura inexistenta de zeci de ani intre cartierul Militari si Drumul Taberei si obiectivele aferente.

Cat despre prelungirea lui 323, IN SFARSIT!!  :applause: Cred ca de 10 ani am propus RATB-ului modificarea asta, fara sa ne bage nimeni in seama. Avem un cartier care era foarte prost deservit de TP si s-a creat o alternativa la 313 si 116 care raman mai mereu blocate in trafic.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Deci si pe asta il duc pe Cantemir... in vreme ce pe Mircea Voda nu circula nimic...

Cat despre Apusului, daca ai constant 6-10 autobuze 336 in terminal, probabil ca prima masura nu ar trebui musai sa fie cresterea capacitatii acestuia, ci efectiv vazut daca este normal ca 50% din parc sa fie mereu la capat. Cresterea capacitatii terminalului o vad fezabila in contextul utilizarii unor vehicule articulate.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

323 va circula pe Mircea Vodă, nu pe Cantemir.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Deci asa?
323 nou.jpg (677.5 KB; downloaded 4335 times)

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Daca da, atunci NU imi place. Este o varianta lenesa de a utiliza statiile deja existente ale 116, 117, 313, respectiv 104, 123. Pe Mircea Voda intre Coposu (Sf. Mina) si Biblioteca se va circula tot in acelasi sens, lasand zero alternative de intoarcere.

De ce ai vrea sa ocolesti toata Piata Unirii? Propun mai multe variante, dupa cum urmeaza:

*trebuie insa sa se stie despre mine urmatoarele: sunt riveran in zona Hristo Borev si ma impacteaza des faptul ca nu am alternativa pe Mircea Voda spre sud. Sunt deci mai subiectiv decat alti useri in aceasta privinta. Visul meu pe care l-am tot expus pe aici este o linie pe Hristo Botev cu intoarcere la Piata Rosetti, apoi Mircea Voda (ambele sensuri) pana la Timpuri Noi (de acolo eu as merge pe Vacaresti, cu 133 in paralel). Dar, in aceasta situatie ma voi limita la a nu-l propune pe 323 la Rosetti.
323 nou onu1.jpg (777.63 KB; downloaded 4330 times)
323 nou onu2.jpg (769.54 KB; downloaded 4331 times)
323 nou onu3.jpg (679.37 KB; downloaded 4331 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI V2A

ByOnu wrote:
Deci asa?

Da, acela va fi traseul.
Acum câteva luni le-am propus ca returul să fie prin Bd. I. C. Brătianu - Bd. Corneliu Coposu - Bd. Mircea Vodă, tocmai pentru a avea o linie pe Mircea Vodă și pe sensul Coposu-Biblioteca Națională.
Varianta 1 propusă de tine era bună (retur prin Bd. Unirii - I. C. Brătianu - Coposu - Mircea Vodă), însă virajul stânga de pe Mircea Vodă spre Unirii este interzis.

 


Re: Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI ByOnu

Paaai, aplicam "cu exceptia STB", asa cum avem la Piata Gemeni spre exemplu.

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418808 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use