Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128432 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI) Cristy

Transportul public în zona metropolitană București-Ilfov,organizat printr-o nouă asociație

Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat în ședința de marți înființarea Asociației de Transport Metropolitan București. Municipiul București, prin CGMB, va avea calitatea de asociat-membru fondator al noii Asociații, cu sediul în clădirea în care funcționează și Primăria Capitalei, pe Splaiul Independenței. Asociația de Transport Metropolitan București se constituie în scopul înființării și gestionării în comun a Serviciului public de transport local de pe raza de competență a unităților administrativ-teritoriale membre. Potrivit hotărârii, politicile și deciziile Asociației vor viza transportul cu autobuze, troleibuze, tramvaie, metrou, trenuri regionale, transport naval și alte mijloace de transport terestre, pe apă și suspendate.

Potrivit hotărării CGMB, Asociația de Transport Metropolitan București are ca obiective: să reabiliteze și modernizeze infrastructura de transport, să dezvolte serviciul de transport local de persoane în interiorul localităților și între localitățile membre ale asociației pe raza de competență a unităților administrativ-teritoriale membre, precum și să realizeze în comun proiecte de investiții publice de interes zonal sau regional, să elaboreze și aprobe Strategia de Dezvoltare a Serviciului Public de Transport Local din cadrul asociației, să reducă impactul negativ social și de mediu în ceea ce privește proiectele de infrastructură de transport.

Asociația de Transport Metropolitan București se constituie în scopul înființării și gestionării în comun a Serviciului public de transport local din cadrul asociației, pe raza de competență a unităților administrativ-teritoriale membre, respectiv stabilirii politicilor vizând planificarea strategică, monitorizarea și avizarea activităților privind controlul funcționării serviciilor publice de transport de călători în zona metropolitană București-Ilfov și zona de influență în transport a Capitalei pentru transportul cu autobuze, troleibuze, tramvaie, metrou, trenuri regionale, transport naval și alte mijloace de transport terestre, pe apă și suspendate.

"Ținând cont de situația actuală în care se efectuează transportul public de persoane în regiunea București-Ilfov, precum și de necesitatea realizării unui sistem de transport integrat în regiune, un număr important de reprezentanți ai unităților administrativ-teritoriale din județul Ilfov și-au exprimat intenția ca acestea să coopereze și să se asocieze", se precizează în expunerea de motive a primarului general, Sorin Oprescu, anexată la proiectul de hotărâre.

Municipiul București, prin CGMB, va avea calitatea de asociat-membru fondator al noii Asociații. De asemenea, sediul Asociației va fi pe Splaiul Independenței, în aceeași clădire în care funcționează și Primăria Capitalei.

http://www.b365.ro/transportul-public-in ... 268.html

 


Asociația de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI) Robert24

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov - http://tpbi.ro

Iata ca au publicat Programul de transport public de calatori acopera Regiunea București – Ilfov, formată din Municipiul București și Județul Ilfov si a fost elaborat pe baza recomandarilor mentionate in Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti – Ilfov 2016-2030.

Programul de transport contine informatii cu privire la traseele din Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, denumirea acestora, lungimea traseelor, capetele de traseu și stațiile intermediare de îmbarcare/debarcare călători, numărul de mijloace de transport și capacitatea minimă de transport a acestora, precum și graficele de circulație cu orele de plecare-sosire din capetele de traseu şi din staţiile intermediare și intervalele de succedare a curselor

Programul de Transport Public de Călători pentru regiunea București-Ilfov.pdf
Programul de Transport Public de Călători pentru regiunea București-Ilfov.pdf (32.51 MB; downloaded 703 times)


Link online: http://tpbi.ro/files/15/Programul%20de% ... -Ilfov.pdf

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) V2A

332 de autobuze pe liniile regionale! În rest, văd că liniile din oraș sunt aceleași (apare în plus doar 781: IFA Măgurele - Gara Basarab), unele câștigă 1-2 ture, altele pierd. Parcă ziceau la un moment dat că unele trasee nu se mai justifică iar altele trebuie modificate...

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Robert24

Nu au eficientizat nimic. I-a interesat doar liniile din Ilfov si atat...

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Victor92

... si pe acelea le-au si gresit cand le-au intocmit hartile ...

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) dany

Plus renumerotari de linie inutile, spre exemplu unde locuiesc eu lumea este obisnuita cu linia 410 si la RATB si la maxi taxi, acum s-au gandit ei ca ar fi mai utila renumerotarea acesteia in 467... Total inutil, doar din simplul fapt ca este prelungita pana la Posta(2 km). Acum ceva timp aparuse o alta strategie pentru Ilfov(Hotararea prin care CGMB aproba introducerea a 83 de linii RATB in Ilfov, fisier atasat), in care in Balaceanca ajungeau doua linii, 410 (Republica-Pantelimon-DNCB-Cernica-Balaceanca) traseu stiut de locuitori din anii 90 si pana la desfintarea liniilor RATB Din Ilfov si dupa mentinut de DLS si 467(Anghel Saligny-Balaceanca-Posta). Alt aspect pe care eu unul il semnalez si de care imi dau seama din nr de vehicule de pe traseul liniei 467 din noua strategie (7 in interval orar 6-10) si intervalul de succedare 20 de minute, de aici reiese durata unei curse estimata la 140 de minute, in conditiile in care in 2010 la desfintare o cursa avea 70 de minute cu tot cu stationarea pe capete si in doua masini intervalul de succedare era de 35 de minute. Macar de se mentine asa si sa le introduca o data ca ne-am saturat de cand ne ameninta cu ele.
03_20180117.pdf
03_20180117.pdf (1.56 MB; downloaded 391 times)

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) alexxd_31

E un lucru bun reintroducerea lor. Am scapat de dubele care nu prezinta siguranta si uneori sar peste anumite curse. ( orarul e pus degeaba)
Care este data de cand se reintroduc?

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Puss in Boots

Dar mie unul nu mi-e clar: toate liniile astea vor fi operate de RATB? Sau includ si traseele pe care acum sunt dubarii? Adica dispare de ex 418 maxi-taxi de la Sudului sau nu?

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) andrei11

RATB - ul nu nu face față în București, nu înțeleg de ce se bagă și pe coclauri.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Robert24

Nu sunt doar pentru RATB. Asociatia respectiva este formata din primarii tuturor localitatilor din Ilfov plus madam sacaz...
Aceata este linia de dezvoltare. In mod normal ar trebui sa se faca licitatii pe pachete de trasee cu orare definite etc.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Puss in Boots

Macar sa se decida cine face transportul clar. Daca e RATB, sa nu mai fie maxi-taxi si daca sunt altii, atunci sa nu mai fie RATB.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) andrei11

Până acum de-a lungul timpului RATB a dat-o tot timpul în bară.
Transportul de persoane ca să se facă cum trebuie trebuie concesionat în totalitate firmelor private. Cu statul nu se poate, e un prost administrator. Evident, în baza unei legi clare și logice.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Puss in Boots

A dat-o in bara si pentru ca nu a stiut cum sa profite de traseele alea pt ca sunt incompetenti. Au aparut si maxi-taxi apoi, cum sa n-o dai in bara? Si acum 418 maxi-taxi e plin desi tariful e 2 lei si autobuzul e aproape gol la 1.5 lei. Maxi-taxi ocupa statiile RATB, pleaca inaintea autobuzelor, normal ca iau crema, oamenii se grabesc isi asuma acel leu diferenta zilnic care poate pentru unii chiar inseamna ceva oricat de penibil ar suna. Si mai si merg des. Ce interval au maxi si ce interval are RATB. Trebuiau autobuze mai mici de 10m, mai dese si poate alta era situatia. Si daca le dau la privati 100% sper ca astia vor veni si cu mijloace de transport adecvate. La ce tarabe si cotete sunt pe maxi-taxi......Eu nu sunt in situatia sa am nevoie de astfel de vehicule dar as sta sa astept un RATB mai degraba decat sa ma bag in cotet. Am avut partea mea de cotete cand eram in liceu si nu pot spune ca sunt preferatele mele.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) andrei11

Repet ce am spus mai sus, transportul de persoane NUMAI la privat  în baza unei legi clare și logice. Aici e toată arta, să ai o lege logică și clară. Dacă vrei, să conțină si reguli de cum trebuie să arate mașinile, sau ITP - ul să se facă pe  bune și numai în ateliere agreate. Oricum și aici logica e simplă, se falsifică ITP - ul, îl oprești în trafic, că-l vezi că nu e conform, suspendată licența operatorului și desființat si Service-ul care a făcut ITP - ul respectiv. Problema e că nu se dorește acest lucru.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418838 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use