Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

801 posts, 157665 views
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 58
 
 

📖 Pagination options
Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut ANTENA

Coincidenta sau nu, aseara semafoarele pt pietoni functionau si in mod automat.
:applause:  :applause:  :applause:

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut Chev Celios

Am observat o chestie ieri pe Sos.Fundeni de la Colentina pana la Inst. Oncologic toate semafoarele au trecut pe verde atunci cand o salvare a trecut in misiune. Chiar si cele cu buton de comanda.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut ANTENA

ANTENA wrote:
Trebuie analizat de la caz la caz.
Tocmai de aceea am zis sa fac o schita cu situatia de fapt.



In situatia de mai sus, cand ma apropii de intersectie ca pieton pe bd. Ionescu Sisesti, nu vad rostul de a apasa butonul B3 sau B4 atunci cand este verde pe bd Sisesti. Verdele trebuie sa vina automat si pt pietoni odata cu semafoarele auto.
Butoanele B1 si B2 se folosesc pt cerere de verde pe directia perpendiculara.
Si invers, apas pe B3 sau B4 cand este verde pe bd. Oaspetilor, celelalte 2 semafoare pt pietoni facandu-se verde in mod automat cu semaforul auto.


In intersectia semnalata, s-a revenit la situatia anormala.
Pentru cine face experimente, sa fie clar: in toata Europa butonul are rol de cerere pt verde si nu de comutare. Butonul nu este o conditie pt aparitia culorii verde. Doar la noi trebuie facut altfel.
Si in intersectia Petricani / A3 / Fabrica de Glucoza acelasi model. Vreau sa trec ca pieton fara sa apas butonul si astept verde. Verdele pt bietul pieton nu vine automat niciodata.
Din pacate la noi, autoturismele sunt pe primul loc. Pietonii, biciclistii nu conteaza - exemplu clar Fabrica de Glucoza.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut zapacitu

Eu am stat in Germania 5 minute ca idiotu pana a trecut o batranica si mi-a mormait ceva pe limba lu Goethe aratand la buton. Daca nu il apasam, nu se facea verde. Similar am patit si in Franta. La engleji e pe dos, ca de obicei: la ei apare verde si daca nu e nimeni sa treaca; butoanele sunt puse de model.

Mi se pare perfect normal sa pui buton intr-o zona cu circulatie limitata. Nu are rost sa incurci traficul cu un verde de pietoni pentru fantome. Iar pietonii care vin pot apasa usor butonul.

Scopul "clasic" e o intersectie cu trafic pietonal periodic. Adica masinile nu trec deloc vreo 2 ore dimineata (ca nu au loc de pietoni) iar in rest nu trec pietoni aproape deloc. In perioada aglomerata se impune semafor iar in rest se impune trecere de pietoni dar adesea e periculos pe bulevarde, vezi calea Vacaresti. Solutia ideala e semaforu butonat.

Scopul butoanelor fix asta e: sa nu blochezi traficul auto degeaba sau sa previi ceea ce e perceput ca abuz (cand pietonii trec unul cate unul, pe rand, de se blocheaza intersectiile din zona). Cu semafor ai timpi alocati petru fiecare parte si nu exista discutie de abuz.

Una peste alta, daca exista buton pt pietoni, acesta ar fi normal sa conditioneze aparitia verdelui.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut andrei11

Butonul e logic să fie  când ai o trecere singulară. La o intersecție când semafoarele pentru pietoni sunt corelate cu semafoarele pentru auto e stupid să ai buton.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut Bogdan Ciorascu

Mai functioneaza SMTul? :roll:

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rut zapacitu

Daca functioneaza, e o functionare dezastruoasa.

A inceput aglomeratia de Octombrie si se simte.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Cristi N

Pe 30 Noiembrie am trimis o sesizare la Brigada Rutiera privind trecerea la nivel cu CF 800, marcajele din Voluntari, iluminatul de pe A3, etc. Nu pot spune ca raspunsul brigazii m-a dat pe spate dar tot e ceva.  :zen:
1. Pe A3 tronsonul dintre DNCB si Bucuresti iluminatul functioneaza deficitar. In zona nodului rutier A3 cu DNCB sunt mai multe tronsoane de stalpi care nu functioneaza deloc, iar in zona pasaj CF - giratoriu Gherghitei - Petricani sunt portiuni in care iluminatul functioneaza doar in unele nopti sau se aprinde mult dupa lasarea intunericului.
2. Pe A3 venind dinspre Ploiesti lipseste indicatorul "Sfarsit Autostrada" inainte de giratoriul Gherghitei, acesta nu a fost montat niciodata de la deschiderea traficului.
3. Pe A3 in dreptul semaforului/trecerii de pietoni de la intersectia cu sos. Petricani este o cantitate insemnata de pietris/mortar macinat partial care poate duce la imposibilitatea franarii mai ales in cazul motocicletelor.
4. Pe A3 la aceiasi intersectie marcajul celor 3 benzi este de forma B1 - inainte, B2 si B3 stanga. Consider ca e oportuna modificarea marcajului pentru B2 in: inainte si la stanga avand in vedere ca s-au finalizat lucrarile de largire la la 2 benzi/sens pentru sos. Fabrica de Glucoza
5. Trecerea la nivel cu CF a sos. Petricani/sos. Bucuresti Nord are probleme semnificative de planeitate si necesita o reparatie serioasa. De asemenea, aceasta nu asigura gabaritul normal pentru 2+2 benzi.
6. Pe sos. Bucuresti Nord intre trecerea la nivel cu CF si sensul giratoriu din zona Mc Donalds marcajul este sters pe aproape tot tronsonul, singura zona ok este in dreptul trecerii de pietoni.




Powered by API/PUM imgur uploader

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere subway guru

Semnata anonima? Bine ca n-au semnat un grup de comunisti cinstiti

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere andrei11

Azi  când circulația era "în pioneze" la Piața Iancului  locala se ocupa de bătrânelele care vindeau 2 fire de pătrunjel, morcov și ce mai aveau ele pe acolo.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Cristi N

Nu e anonima, eu am "albit" numele persoanelor care au semnat raspunsul. Mi s-a parut ca din moment ce eu mi-am sters numele de familie si adresa de e-mail e mai bine sa fac la fel si pentru interlocutori.
Deocamdata discutam despre cetatean si o institutie, daca e vorba de rea vointa atunci putem sa numim persoane anume.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Cristi N

Intre timp a raspuns si CNAIR, pentru ei totul e in regula, o sa imi faca un favor sa curete asfaltul dar mai incolo, acum nu e nicio graba.  :headbash:



Powered by API/PUM imgur uploader

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

In intersectia de la Auchan Drumul Taberei, de mai bine de o saptamana, semaforizarea a fost modificata prin adaugarea inca unui timp.
Astfel, s-au creat timpi separati, pentru autovehiculele care circula pe str. Brasov, unul pe directia Piata Drumul Taberei, celalalt pe directia bd. Ghencea!
S-a marit considerabil timpul de asteptare, recte si cârdul de vehicule pentru trecerea intersectiei, dar a disparut haosul din aceasta!  

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

Am solicitat Companiei Municipale de Strazi si ASMB 1. repararea, 2. ridicarea pe pozitia proiectata (la o inaltime care sa nu fie un pericol pentru pietoni) si 3. curatarea acestui indicator de pe platoul de la Universitate. Arata oribil, obstrictioneaza vizibilitatea si a permis vandalizarea lui.

In 2014 era ok, pe pozitia proiectata.

Dpmdv, in era Waze, Maps samd acest indicator si nu numai nu-si mai are rostul... estetic este oribil.

Also, m-as gandi ca pe spatele indicatoarelor de mari dimensiuni sa fie pictate diverse cadre relevante pentru zona, cu studenti si tineri artisti. Un spate gri este o mare risipa.
1.jpg (184.12 KB; downloaded 2464 times)
2.jpg (146.14 KB; downloaded 2464 times)
3.jpg (194.08 KB; downloaded 2466 times)

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419436 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use