Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 448480 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Eu unul sunt curios unde sunt prizele USB pe care duamna le-a mentionat in comunicat.
Eu unul sunt curios unde sunt prizele USB pe care duamna le-a mentionat in comunicat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Nu sunt. Se studiaza oportunitatea montarii ulterioare. Dar personal nu as monta ca nu rezista asa ceva la noi.
Nu sunt. Se studiaza oportunitatea montarii ulterioare. Dar personal nu as monta ca nu rezista asa ceva la noi.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Partea cu montarea ulterioara nu imi place. Asa a fost si cu geamurile primelor Citaro care erau si inca sunt (excluse cele cu AC) cuptoare pe roti. Pana la urma nu au maneta de retarder in dreapta volanului si nici nu le-au montat ulterior! Iar daca in caietul de sarcini au cerut prize USB oare de ce nu au? Sincer nici eu nu as monta asa ceva dar totusi daca le-au cerut ar trebui sa fie.
Partea cu montarea ulterioara nu imi place. Asa a fost si cu geamurile primelor Citaro care erau si inca sunt (excluse cele cu AC) cuptoare pe roti. Pana la urma nu au maneta de retarder in dreapta volanului si nici nu le-au montat ulterior! Iar daca in caietul de sarcini au cerut prize USB oare de ce nu au? Sincer nici eu nu as monta asa ceva dar totusi daca le-au cerut ar trebui sa fie.
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Ok, atunci se explica, in caietul de sarcini stiu sigur ca scria despre AC ca trebuie sa bage si caldura.
Ok, atunci se explica, in caietul de sarcini stiu sigur ca scria despre AC ca trebuie sa bage si caldura.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
IK4
Nu au fost in caietul de sarcini dar s-a scapat porumbelul si turcii mai mult ca sigur le vor monta pentru ca isi dau silinta ca aceasta sa fie flota lor "flagship" in Europa si drumul spre noi contracte. Aceste prize USB se preteaza la transport regional si de lung parcurs, dar nu au ce cauta pe vehicule urbane unde aglomeratia si fluxul de urcare-coborare este foarte mare. Imaginati-va un 368 full dimineata si cabluri USB intinse peste tot stanjenind calatorii si asa stresati de aglomeratie, telefoane smulse din maini la frane, etc. Pentru amatorii de tehnologie mobila care nu pot rezista pana la prima priza, s-au inventat powerbank-urile de toate felurile de dimensiuni si capacitati, iar pretul este la indemana oricui. Sincer, prizele astea USB si free WiFi in autobuze altele decat cele spre aeroport, sunt doar pentru imagine. Sa se limiteze la articulate cu ele.
In ceea ce priveste finisajele interioare, ele chiar sunt de calitate insa graba in care s-a lucrat pentru a satisface cerinta de a livra neaparat 100 de masini in doar cateva luni, a dus probabil la mici imperfectiuni de montaj vizibile unui ochi foarte critic.
Scaunele sunt Kiel Ideo, cu posibilitatea montarii ulterioare de perne de sezut sau complete cu spatar (desi nu cred ca va fi cazul in Bucuresti). Barele de sustinere sunt din inox iar panourile laterale superioare sunt din aluminiu "brushed metal". Manerele de pe bare sunt de calitate, nu se compara cu cele care au fost pe Citaro. Tunelul luminos LED interior cu intensitate reglabila (gen avion) cred ca va fi pe placul tuturor. Nu au fost uitate nici scaunele din spatele ultimei usi, aici fiind montate spoturi LED si dispersoare de aer conditionat.
Partea de propulsie si rulare este de top de la Cummins si ZF. Pe fata s-au montat punti ZF cu semiaxe independente pentru un confort mai bun al calatorilor si soferului (MAN inca foloseste punti rigide, cum sunt pe Citaro Euro 3 si Irisbus).
In cabina soferului exista frigider, iar dupa cum arata compresorul instalatiei de AC, la vara cred ca trebuie sa ne imbracam bine
Abia le astept pe strada si sper ca utilizatorii sa se poarte frumos cu ele, pentru ca garantia de 8 ani acopera doar problemele tehnice nu si intretinerea salonului. Cum le vom pastra, asa le vom avea.
Nu au fost in caietul de sarcini dar s-a scapat porumbelul si turcii mai mult ca sigur le vor monta pentru ca isi dau silinta ca aceasta sa fie flota lor "flagship" in Europa si drumul spre noi contracte. Aceste prize USB se preteaza la transport regional si de lung parcurs, dar nu au ce cauta pe vehicule urbane unde aglomeratia si fluxul de urcare-coborare este foarte mare. Imaginati-va un 368 full dimineata si cabluri USB intinse peste tot stanjenind calatorii si asa stresati de aglomeratie, telefoane smulse din maini la frane, etc. Pentru amatorii de tehnologie mobila care nu pot rezista pana la prima priza, s-au inventat powerbank-urile de toate felurile de dimensiuni si capacitati, iar pretul este la indemana oricui. Sincer, prizele astea USB si free WiFi in autobuze altele decat cele spre aeroport, sunt doar pentru imagine. Sa se limiteze la articulate cu ele.
In ceea ce priveste finisajele interioare, ele chiar sunt de calitate insa graba in care s-a lucrat pentru a satisface cerinta de a livra neaparat 100 de masini in doar cateva luni, a dus probabil la mici imperfectiuni de montaj vizibile unui ochi foarte critic.
Scaunele sunt Kiel Ideo, cu posibilitatea montarii ulterioare de perne de sezut sau complete cu spatar (desi nu cred ca va fi cazul in Bucuresti). Barele de sustinere sunt din inox iar panourile laterale superioare sunt din aluminiu "brushed metal". Manerele de pe bare sunt de calitate, nu se compara cu cele care au fost pe Citaro. Tunelul luminos LED interior cu intensitate reglabila (gen avion) cred ca va fi pe placul tuturor. Nu au fost uitate nici scaunele din spatele ultimei usi, aici fiind montate spoturi LED si dispersoare de aer conditionat.
Partea de propulsie si rulare este de top de la Cummins si ZF. Pe fata s-au montat punti ZF cu semiaxe independente pentru un confort mai bun al calatorilor si soferului (MAN inca foloseste punti rigide, cum sunt pe Citaro Euro 3 si Irisbus).
In cabina soferului exista frigider, iar dupa cum arata compresorul instalatiei de AC, la vara cred ca trebuie sa ne imbracam bine
Abia le astept pe strada si sper ca utilizatorii sa se poarte frumos cu ele, pentru ca garantia de 8 ani acopera doar problemele tehnice nu si intretinerea salonului. Cum le vom pastra, asa le vom avea.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Ma bucur sa aud asta. Si eu cred ca ZF este peste Voith si un lucru bun ar mai fi ca se pot selecta treptele separat. Asta ajuta iarna sau la urcatul unor pante mari. Acum ce sa zic nu putem compara interiorul MB Citaro NGT care a venit in probe cu interiorul Kent-ului, de bord si volan nici nu mai vorbesc...Dar sunt bine-venite pentru ca Citaro euro 3 vara sunt o catastrofa si asta datorita primarului de atunci...Manrele de pe CItaro euro 3 au fost o bataie de joc, si putine si de proasta calitate.
Ma bucur sa aud asta. Si eu cred ca ZF este peste Voith si un lucru bun ar mai fi ca se pot selecta treptele separat. Asta ajuta iarna sau la urcatul unor pante mari. Acum ce sa zic nu putem compara interiorul MB Citaro NGT care a venit in probe cu interiorul Kent-ului, de bord si volan nici nu mai vorbesc...Dar sunt bine-venite pentru ca Citaro euro 3 vara sunt o catastrofa si asta datorita primarului de atunci...Manrele de pe CItaro euro 3 au fost o bataie de joc, si putine si de proasta calitate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Da, stiam eu ca am uitat sa mentionez ceva, toate autobuzele sunt dotate cu frigider in cabina soferului, este cutia neagra din stanga scaunului, asa posibil sa dispara si sticlele cu apa inghetata pe care le carau soferii vara pentru a se mentine reci pana la ora schimbului. Si ca o gluma, acum calatorii chiar vor avea cum sa ii „umple frigiderul” soferului
Inca o mentiune, scaunele au cotiere, deci nu vom mai vedea ca la Citaro cotierele celor 4 scaune din salon mutate in cabina
Da, stiam eu ca am uitat sa mentionez ceva, toate autobuzele sunt dotate cu frigider in cabina soferului, este cutia neagra din stanga scaunului, asa posibil sa dispara si sticlele cu apa inghetata pe care le carau soferii vara pentru a se mentine reci pana la ora schimbului. Si ca o gluma, acum calatorii chiar vor avea cum sa ii „umple frigiderul” soferului
Inca o mentiune, scaunele au cotiere, deci nu vom mai vedea ca la Citaro cotierele celor 4 scaune din salon mutate in cabina
DSC_6791.JPG (188.12 KB; downloaded 3701 times)
- TibiV
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Da, mentiune - stanga scaunului cum se vede in poza, in fizica este in dreapta soferului
Da, mentiune - stanga scaunului cum se vede in poza, in fizica este in dreapta soferului
- anndrei
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Probabil ca o vor da dupa scaun ca sa nu-i deranjeze la spatar. Frigiderul este bun n-am ce sa zic deoarece vara nu pot tine nimic in cabina ca se incinge. Intrebarea este acel frigider functioneaza pe baza de compresor/rezistenta sau are o gura de aerisire de la AC?
Rezistentele pt. dezaburire din geamul lateral sunt destul de grosiere si cred ca incomodeaza ceva la vizibilitate.
Probabil ca o vor da dupa scaun ca sa nu-i deranjeze la spatar. Frigiderul este bun n-am ce sa zic deoarece vara nu pot tine nimic in cabina ca se incinge. Intrebarea este acel frigider functioneaza pe baza de compresor/rezistenta sau are o gura de aerisire de la AC?
Rezistentele pt. dezaburire din geamul lateral sunt destul de grosiere si cred ca incomodeaza ceva la vizibilitate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Buna dimineata!
Buna dimineata!
LRM_EXPORT_648157645701401_20181201_081131672.jpeg (1.14 MB; downloaded 3579 times)
📖 Pagination options