Topic: Otokar Kent C - 12
1502 posts, 473840 views
📖 Pagination options
-
- ADK
-
Posted:
-
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Otokar Kent C - 12
Andrei Andraș
Pe față se pun umflate pentru că trebuie să acopere janta cu prezoanele. Pe spate nu are sens să pui umflat pentru că nu trebuie să ascundă nimic bombat. Are de ascuns o gaură, de aia pe spate se pun capace plate.
andrei11 wrote:
De ce ?
Pe față se pun umflate pentru că trebuie să acopere janta cu prezoanele. Pe spate nu are sens să pui umflat pentru că nu trebuie să ascundă nimic bombat. Are de ascuns o gaură, de aia pe spate se pun capace plate.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Se potrivesc pe buza jantei și unul și celălalt. Dacă te interesează, am văzut și la Luxemburg (pe Vanhool, VDL, și alte autobuze, nu știu ce erau, și apropo, circulă turcisme și acolo, OTOKAR VECTIO și TEMSA (parcă), sunt 2 linii deservite doar de turcisme, deh, ambele linii duc în zona de turci, dar circulă)), Germania (Trier, MMainz), Franța ( Metz), capace umflate ( eu le zic bombate) pe spate. Probabil e mai ieftin, ca și la autoturisme. Și nu am văzut pe autobuze ieftine, ci pe autobuze scumpe, Renault, Iveco, Man, Mercedes, Volvo, Hess, etc. Deci nimic ieșit din comun,nu are nimic cu turcii. Probabil acele capace sunt luate de la dezmembrări camioane și autobuze. Dar pot spune că nu sunt ieftine. Cu banii de un set cam ai ce face. Sau probabil sunt fie de ciordeală fie de căpătat.. Ce să zic, pe Dac vedeam capace de Mercedes Cobra, prinse cu șuruburi și table...personal nu am nimic cu aceste capace, doar că mie, la orice mașină, capacele mi se par cam de prost gust. Ori jante din aliaj, ori janta de tablă chioară. Eu le-am dat jos demult, oricum unul l-am pierdut unul mi l-a furat. Așa că merg fără. Pic ITP? Nu.
Tehnic, capacul pe spate nu afectează cu nimic. Și nici la condus nu incomodează, deci nu văd inconvenientul. Gusturile nu se discută.
Se potrivesc pe buza jantei și unul și celălalt. Dacă te interesează, am văzut și la Luxemburg (pe Vanhool, VDL, și alte autobuze, nu știu ce erau, și apropo, circulă turcisme și acolo, OTOKAR VECTIO și TEMSA (parcă), sunt 2 linii deservite doar de turcisme, deh, ambele linii duc în zona de turci, dar circulă)), Germania (Trier, MMainz), Franța ( Metz), capace umflate ( eu le zic bombate) pe spate. Probabil e mai ieftin, ca și la autoturisme. Și nu am văzut pe autobuze ieftine, ci pe autobuze scumpe, Renault, Iveco, Man, Mercedes, Volvo, Hess, etc. Deci nimic ieșit din comun,nu are nimic cu turcii. Probabil acele capace sunt luate de la dezmembrări camioane și autobuze. Dar pot spune că nu sunt ieftine. Cu banii de un set cam ai ce face. Sau probabil sunt fie de ciordeală fie de căpătat.. Ce să zic, pe Dac vedeam capace de Mercedes Cobra, prinse cu șuruburi și table...personal nu am nimic cu aceste capace, doar că mie, la orice mașină, capacele mi se par cam de prost gust. Ori jante din aliaj, ori janta de tablă chioară. Eu le-am dat jos demult, oricum unul l-am pierdut unul mi l-a furat. Așa că merg fără. Pic ITP? Nu.
Tehnic, capacul pe spate nu afectează cu nimic. Și nici la condus nu incomodează, deci nu văd inconvenientul. Gusturile nu se discută.
- TibiV
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Totuși aceste capace, dacă nu au o prindere bună pot fi periculoase, deoarece în caz de desprindere, pot cauza pagube și răniri dacă se desprinde în timp ce merge. Și la noi, la câte gropi sunt...riscul e mai mare.
Jantele de camion, autobuz sunt simetrice. Deci se potrivesc. Cel puțin cele embosate ( care se pot monta atât față cât și spate), cele plate nu sunt. Și la Raba erau simetrice.
Totuși aceste capace, dacă nu au o prindere bună pot fi periculoase, deoarece în caz de desprindere, pot cauza pagube și răniri dacă se desprinde în timp ce merge. Și la noi, la câte gropi sunt...riscul e mai mare.
Jantele de camion, autobuz sunt simetrice. Deci se potrivesc. Cel puțin cele embosate ( care se pot monta atât față cât și spate), cele plate nu sunt. Și la Raba erau simetrice.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
TibiV
Cum ti-o fi noocul...
Au murit unii alunecand pe coaje de banana in vacante pe insule de nu stim cum sa le pronuntam numele...
Si tu vrei sa nu moara nimeni in STB /ex-RATB, ex-ITB, ex-STB?!?!...
Nenea_titi wrote:
... dacă nu au o prindere bună pot fi periculoase

Cum ti-o fi noocul...

Au murit unii alunecand pe coaje de banana in vacante pe insule de nu stim cum sa le pronuntam numele...
Si tu vrei sa nu moara nimeni in STB /ex-RATB, ex-ITB, ex-STB?!?!...

-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Capacele de roți, atât la autobuze cât și la camioane, au o altfel de prindere decât cele de mașini mici, care se bagă pur și simplu, bine, toate capacele au un loc unde trebuie urmărit să vină valva, apoi se bat ușor și după prindere, se recomandă fixarea cu 2-3 colieri de plastic. Revenind, BMC-urile buzoiene din a 2-a serie, aveau o prindere centrală paremise cu un imbus pentru capace (așa am la Dacie, nu știu să mai fi văzut și la altcineva, oricum sunt chele jantele că detest plasticăraia). Îmi plac însă capacele centrale (care acoperă doar prezoanele) cum erau la Daciile 1300 și sunt la unele Loganuri și diverse dubițe. Capacele nu aduc nimic rău, unele chiar schimbă imaginea mașinii, dar mi se par ogrămadă de-a bani dați pentru niște plasticuri, unele tare urâte, care nu sunt rezistente la șocuri, dar cunosc persoane care ar murii fără capace la roți... Cât despre jantele de tablă și cele de aliaj, normal că cele de aliaj sunt forța atât la calitate cât și la șocuri, dar sunt unele care-mi amintesc de jucăriile din supermarketuri... și fiind de modă veche, aleg cele de tablă, dar problema e că la gropi se pot deforma.
Capacele de roți, atât la autobuze cât și la camioane, au o altfel de prindere decât cele de mașini mici, care se bagă pur și simplu, bine, toate capacele au un loc unde trebuie urmărit să vină valva, apoi se bat ușor și după prindere, se recomandă fixarea cu 2-3 colieri de plastic. Revenind, BMC-urile buzoiene din a 2-a serie, aveau o prindere centrală paremise cu un imbus pentru capace (așa am la Dacie, nu știu să mai fi văzut și la altcineva, oricum sunt chele jantele că detest plasticăraia). Îmi plac însă capacele centrale (care acoperă doar prezoanele) cum erau la Daciile 1300 și sunt la unele Loganuri și diverse dubițe. Capacele nu aduc nimic rău, unele chiar schimbă imaginea mașinii, dar mi se par ogrămadă de-a bani dați pentru niște plasticuri, unele tare urâte, care nu sunt rezistente la șocuri, dar cunosc persoane care ar murii fără capace la roți... Cât despre jantele de tablă și cele de aliaj, normal că cele de aliaj sunt forța atât la calitate cât și la șocuri, dar sunt unele care-mi amintesc de jucăriile din supermarketuri... și fiind de modă veche, aleg cele de tablă, dar problema e că la gropi se pot deforma.

- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Iar off topic : Și la mașini se bat până scapă pe poziție, trebuie doar nimerit locul cu valva. Aia cu colierele e o cacioreală necesară. Parcă doar la MAZ 103 văzusem capace prinse cu șuruburi, și doar pe spate, de reductorul planetar. Pe față, capacul stil Inel e suficient, la fel și pe spate cum aveau Irisbus, era frumos.
Capacele centrale care acoperă doar prezoanele sunt ok, dar cad repede. Dacă le poți fixa cu un antifurt cu inbus central și scoaba U prinsă între prezoanele diametral opuse, atunci e ok. Da, capacele de plastic sunt o prostie, de multe ori kitschoasă, după ceva timp se zgârie, decolorează, ciobesc, și arată deplorabil. Dacă Jantele de tablă se îndoaie la gropi, alea de aliaj capătă fisuri, și în timp se pot sparge iar recentrarea lor e imposibilă, dacaau fost îndoite.
Revenind la Otokar C12, astăzi în zona mea, 162 e statornic cu Otokar. 163 are și el 2 ture. 178...linie perfect centrală... Oha...găină de gostat. 641 și 642 erau cam 50/50 Otokar și Mercedes. Deși în timpul săptămânii fie 641 e full Otokar și 642 full Mercedes, fie vice versa. Asta dimineața. După amiaza se amestecă.
Otokar însă mă surprind prin faptul că nu au nici măcar inel la roțile față, deși am văzut un Kent C12 particular (e unul galben cu albastru cu număr de IF), care are capac tip inel pe față, centru ușor embosate și scria otokar pe el...
Iar off topic : Și la mașini se bat până scapă pe poziție, trebuie doar nimerit locul cu valva. Aia cu colierele e o cacioreală necesară. Parcă doar la MAZ 103 văzusem capace prinse cu șuruburi, și doar pe spate, de reductorul planetar. Pe față, capacul stil Inel e suficient, la fel și pe spate cum aveau Irisbus, era frumos.
Capacele centrale care acoperă doar prezoanele sunt ok, dar cad repede. Dacă le poți fixa cu un antifurt cu inbus central și scoaba U prinsă între prezoanele diametral opuse, atunci e ok. Da, capacele de plastic sunt o prostie, de multe ori kitschoasă, după ceva timp se zgârie, decolorează, ciobesc, și arată deplorabil. Dacă Jantele de tablă se îndoaie la gropi, alea de aliaj capătă fisuri, și în timp se pot sparge iar recentrarea lor e imposibilă, dacaau fost îndoite.
Revenind la Otokar C12, astăzi în zona mea, 162 e statornic cu Otokar. 163 are și el 2 ture. 178...linie perfect centrală... Oha...găină de gostat. 641 și 642 erau cam 50/50 Otokar și Mercedes. Deși în timpul săptămânii fie 641 e full Otokar și 642 full Mercedes, fie vice versa. Asta dimineața. După amiaza se amestecă.
Otokar însă mă surprind prin faptul că nu au nici măcar inel la roțile față, deși am văzut un Kent C12 particular (e unul galben cu albastru cu număr de IF), care are capac tip inel pe față, centru ușor embosate și scria otokar pe el...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Gabi23
Autobuze noi proaspăt intrate în circulație:
În sfârșit linia 131 a scăpat în mare parte (sper) de autobuzele Citaro E3, care au populat la extrem această linie, oficial pentru că aveau stație de emisie-recepție.
Autobuze noi proaspăt intrate în circulație:
6693 - 301 - 16.07.2019.JPG (356.17 KB; downloaded 3507 times)
6697 - 131 - 16.07.2019.JPG (322.27 KB; downloaded 3525 times)
6704 - 131 - 16.07.2019.JPG (329.06 KB; downloaded 3501 times)
6711 - 131 - 16.07.2019.JPG (393.29 KB; downloaded 3508 times)

-
- Albert
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Asa a fost si 137 pana la modernizare, erau majoritatea Euro 3 din prima serie...Vara era sauna in linia aia.
Asa a fost si 137 pana la modernizare, erau majoritatea Euro 3 din prima serie...Vara era sauna in linia aia.
-
- bobby
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
bobby
Ar cam trebui să facă ceva cu sunetele de la uși când se deschid/închid că le aud în fiecare seară din casă (vis-a-vis de stație)
Ar cam trebui să facă ceva cu sunetele de la uși când se deschid/închid că le aud în fiecare seară din casă (vis-a-vis de stație)

-
- ADK
-
Posted:
-
-
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Alex21
La STB 2 dintre cele 400 de Otokare mi.au atras atentia referior la costumizarea si accesorizarea vehiculelor turcesti.
Primul ar fi 6439 care,din punctul meu de vedere,incepe a fii putin ridicol.Daca ati obeservat cauciucurile au o inscriptie ca rotile masinilor de la NASCAR.
Al 2 lea autobuz care arata decent pe langa 6439 ar fii 6673 de la Autobaza Alexandria cu un mic stegulet la geam.
6673-641-Piata Presei-8 iulie 2019
La STB 2 dintre cele 400 de Otokare mi.au atras atentia referior la costumizarea si accesorizarea vehiculelor turcesti.
Primul ar fi 6439 care,din punctul meu de vedere,incepe a fii putin ridicol.Daca ati obeservat cauciucurile au o inscriptie ca rotile masinilor de la NASCAR.
Al 2 lea autobuz care arata decent pe langa 6439 ar fii 6673 de la Autobaza Alexandria cu un mic stegulet la geam.
6673-641-Piata Presei-8 iulie 2019
IMG-20190710-WA0000.jpg (191.63 KB; downloaded 3102 times)
📖 Pagination options