Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 456125 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Le este lene sa stea cu piciorul pe frana?
La ROCAR DE SIMON se auzea frumos frana de mana, mai stiti cand se salutau soferii cu acele pufaituri?
Le este lene sa stea cu piciorul pe frana?
La ROCAR DE SIMON se auzea frumos frana de mana, mai stiti cand se salutau soferii cu acele pufaituri?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
PaulIP
@WT_fan: da, ma gandeam eu. Ce nu stiam e ca butonul ala, odata apasat, poate fi anulat prin simpla apasare a acceleratiei. Nu se apasa intai iar butonul?
@anndrei: tare as vrea sa stiu cum se salutau "din mers"...
@WT_fan: da, ma gandeam eu. Ce nu stiam e ca butonul ala, odata apasat, poate fi anulat prin simpla apasare a acceleratiei. Nu se apasa intai iar butonul?
@anndrei: tare as vrea sa stiu cum se salutau "din mers"...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
@Paul depinde de model. Se întâmplă în felul următor:
La E3-uri poți să apeşi pe buton iar butonul rămâne apăsat, iar autobuzul nu pleacă de pe loc până nu apeşi din nou pe buton. E ca şi cum eşti cu uşile deschise în stație (că practic tot aceeaşi frână de stație e folosită), iar pe display roata din spate apare blocată (e desenată cu negru). Şi apoi, chiar dacă apeşi pe buton pentru a dezactiva frâna, aceasta tot activă rămâne până ce şoferul apasă pedala.
La E4, dacă apeşi pe buton, acesta "sare" la poziția inițială şi frâna poate fi uşor dezactivată direct prin apăsarea pedalei de accelerație. Astfel şoferul e scutit să mai apese încă o dată pentru a dezactiva frâna.
Oricum, şoferii apasă instantaneu de două ori la E3 şi doar o dată la E4, deci diferențele sunt foarte mici. Iar apoi nu rămâne decât să apese pedala când se face verde.
@Paul depinde de model. Se întâmplă în felul următor:
La E3-uri poți să apeşi pe buton iar butonul rămâne apăsat, iar autobuzul nu pleacă de pe loc până nu apeşi din nou pe buton. E ca şi cum eşti cu uşile deschise în stație (că practic tot aceeaşi frână de stație e folosită), iar pe display roata din spate apare blocată (e desenată cu negru). Şi apoi, chiar dacă apeşi pe buton pentru a dezactiva frâna, aceasta tot activă rămâne până ce şoferul apasă pedala.
La E4, dacă apeşi pe buton, acesta "sare" la poziția inițială şi frâna poate fi uşor dezactivată direct prin apăsarea pedalei de accelerație. Astfel şoferul e scutit să mai apese încă o dată pentru a dezactiva frâna.
Oricum, şoferii apasă instantaneu de două ori la E3 şi doar o dată la E4, deci diferențele sunt foarte mici. Iar apoi nu rămâne decât să apese pedala când se face verde.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
@PaulIP, nu tragea frana de mana de tot ci doar cat sa pufaie, se simtea o usoara infranare a autobuzului. . Doar unele aveau un pufait mai gros, un fel de ragaieala
@PaulIP, nu tragea frana de mana de tot ci doar cat sa pufaie, se simtea o usoara infranare a autobuzului. . Doar unele aveau un pufait mai gros, un fel de ragaieala
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
1689
?!?
Nu inteleg toata discutia pe marginea acestui "Bus Stop".
Majoritatea autoturismelor care au frina de mina electrica, au si functia "Auto Stop/Hold/etc." (depinde de la producator la producator cum vrea s-o numeasca) . Practic, asta permite plecarea simpla in rampa - dat fiind ca dezactivare frinei electrice nu mai permite un control gradual, ci este fie activata ori dezactivata.
Functia "Auto Stop" - cind este activata- permite deblocarea sistemului de frinare la apasarea pedalei de acceleratie. La apasarea pedalei de frina in stationare, circuitul se blocheaza din nou automat.
Simplu, eficient, fiabil.
Cred ca este doar o chestiune de instructaj - care, teoretic, ar trebui facut pentru fiecare conducator auto la trecerea de la un model de vehicul la altul.
?!?
Nu inteleg toata discutia pe marginea acestui "Bus Stop".
Majoritatea autoturismelor care au frina de mina electrica, au si functia "Auto Stop/Hold/etc." (depinde de la producator la producator cum vrea s-o numeasca) . Practic, asta permite plecarea simpla in rampa - dat fiind ca dezactivare frinei electrice nu mai permite un control gradual, ci este fie activata ori dezactivata.
Functia "Auto Stop" - cind este activata- permite deblocarea sistemului de frinare la apasarea pedalei de acceleratie. La apasarea pedalei de frina in stationare, circuitul se blocheaza din nou automat.
Simplu, eficient, fiabil.
Cred ca este doar o chestiune de instructaj - care, teoretic, ar trebui facut pentru fiecare conducator auto la trecerea de la un model de vehicul la altul.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
La Citaro cand se apasa butonul BUS&STOP pe langa faptul ca se activeaza frana se decupleaza ceva si de la cutie, se poate observa cand apasa pe acel buton, motorul isi schimba un pic zgomotul. Oricum se va monta pe toate autobuzele Otokar acest buton pe bord + maneta retarder. Aceste autobuze au si frana pe evacuare sau doar retarder?
La Citaro cand se apasa butonul BUS&STOP pe langa faptul ca se activeaza frana se decupleaza ceva si de la cutie, se poate observa cand apasa pe acel buton, motorul isi schimba un pic zgomotul. Oricum se va monta pe toate autobuzele Otokar acest buton pe bord + maneta retarder. Aceste autobuze au si frana pe evacuare sau doar retarder?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
1689
Oricum, astea cu plecare in rampa, parcare cu spatele si mers printre jaloane sint SF-uri pentru 99% dintre soferii de azi, care si-au capatat dreptul de a conduce (in Bucuresti) dupa 5-10 (maxim!!) 15 minute de mers prin jurul parcului Libertatii (functie de cit de bine se stia Dom' Instructor cu 'Ta Majoru' de servici in ziua examenului).
Ceea ce se reflecta, deplin, prin ceea ce se-ntimpla azi pe sosele... Daca ar fi dupa mine, examenul de carnet ar trebui trecut macar o data la cinci ani, daca nu anual in Romania.
Dar asta e alta poveste...
Oricum, astea cu plecare in rampa, parcare cu spatele si mers printre jaloane sint SF-uri pentru 99% dintre soferii de azi, care si-au capatat dreptul de a conduce (in Bucuresti) dupa 5-10 (maxim!!) 15 minute de mers prin jurul parcului Libertatii (functie de cit de bine se stia Dom' Instructor cu 'Ta Majoru' de servici in ziua examenului).
Ceea ce se reflecta, deplin, prin ceea ce se-ntimpla azi pe sosele... Daca ar fi dupa mine, examenul de carnet ar trebui trecut macar o data la cinci ani, daca nu anual in Romania.
Dar asta e alta poveste...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
Cred că ce ai observat tu e motorul care trece automat în "neutral" când autobuzul se opreşte (după vreo 2 secunde).
anndrei wrote:
La Citaro cand se apasa butonul BUS&STOP pe langa faptul ca se activeaza frana se decupleaza ceva si de la cutie, se poate observa cand apasa pe acel buton, motorul isi schimba un pic zgomotul.
Cred că ce ai observat tu e motorul care trece automat în "neutral" când autobuzul se opreşte (după vreo 2 secunde).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Nu trece singur, doar daca este apasat butonul B.S., daca tine apasat pe pedala de frana nu se decupleaza cutia.
Nu trece singur, doar daca este apasat butonul B.S., daca tine apasat pe pedala de frana nu se decupleaza cutia.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
Nu e aşa. Dacă autobuzul stă pe loc, cu un minim input pe pedala de frână ca să şi rămână neclintit, motorul trece singur în neutral după 2-3 secunde. Te asigur!
Nu e aşa. Dacă autobuzul stă pe loc, cu un minim input pe pedala de frână ca să şi rămână neclintit, motorul trece singur în neutral după 2-3 secunde. Te asigur!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
In cursul zilei de azi mai ajunge un lot de autobuze la Militari, ultimul pentru aici deocamdata, necesar liniei 336. Urmatoarele serii ajung la Titan.
In cursul zilei de azi mai ajunge un lot de autobuze la Militari, ultimul pentru aici deocamdata, necesar liniei 336. Urmatoarele serii ajung la Titan.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Vatmanul constanțean
Așteaptă sa le aducă pe toate 400, abia apoi le-am putea vedea pe trasee...
Așteaptă sa le aducă pe toate 400, abia apoi le-am putea vedea pe trasee...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options