Topic: Transportul public în municipiul Rm. Vâlcea
100 posts, 34562 views
📖 Pagination options
- DRK
-
Posted:
-
Re: Transportul public în municipiul Rm. Vâlcea
DRK
Mai jos urmează câteva capturi cuprinzând baza ETA din ce au prins cei de la Google în decursul lunii iulie a acestui an (voi pune accent pe parcul auto):
Începem cu intrarea, unde se pot vedea minibuzele Karsan Jest - VL 01 ETA & VL 02 ETA, retrase de mult din circulație, în spatele lor fiind și două din cele trei Iveco Stratos (în poze prezente VL 03 ETA & VL 05 ETA - circulă ocazional). De asemenea, se poate vedea timid și Crossway-ul VL 13 BUS care de asemenea continuă să circule alături de Otokare. În zare se mai pot observa câteva din retrasele Citelis-uri și niște Golden-uri.
Partea din spate a garajelor - 3 din cele 8 Golden Dragon-uri, Stratos-ul VL 09 ETA & retrasele midibuze Karsan Atak - VL 06 BUS & VL 16 BUS acoperite de un articulat.
Cel cu reclama de DIANA este VL 29 BUS, iar unul din cele cu colant "We Love Music Festival" este VL 40 BUS.
Pam pam pam - U410-le VL 32 BUS ÎNCĂ există, sper spre bucuria pasionaților de MTC-uri vechi (și este puțin descompletat) alături de câteva microbuze vechi.
Încă o poză cu ce se mai găsește prin curtea ETA.
Ultima, cu un MAN retras așteptându-și soarta, lângă el fiind și un DAF (se observă doar spatele bombat în poză, fiind acoperit de vechile stații de autobuz).
Mai jos urmează câteva capturi cuprinzând baza ETA din ce au prins cei de la Google în decursul lunii iulie a acestui an (voi pune accent pe parcul auto):
Începem cu intrarea, unde se pot vedea minibuzele Karsan Jest - VL 01 ETA & VL 02 ETA, retrase de mult din circulație, în spatele lor fiind și două din cele trei Iveco Stratos (în poze prezente VL 03 ETA & VL 05 ETA - circulă ocazional). De asemenea, se poate vedea timid și Crossway-ul VL 13 BUS care de asemenea continuă să circule alături de Otokare. În zare se mai pot observa câteva din retrasele Citelis-uri și niște Golden-uri.
Partea din spate a garajelor - 3 din cele 8 Golden Dragon-uri, Stratos-ul VL 09 ETA & retrasele midibuze Karsan Atak - VL 06 BUS & VL 16 BUS acoperite de un articulat.
Cel cu reclama de DIANA este VL 29 BUS, iar unul din cele cu colant "We Love Music Festival" este VL 40 BUS.
Pam pam pam - U410-le VL 32 BUS ÎNCĂ există, sper spre bucuria pasionaților de MTC-uri vechi (și este puțin descompletat) alături de câteva microbuze vechi.
Încă o poză cu ce se mai găsește prin curtea ETA.
Ultima, cu un MAN retras așteptându-și soarta, lângă el fiind și un DAF (se observă doar spatele bombat în poză, fiind acoperit de vechile stații de autobuz).
- DRK
-
Posted:
-
Re: Transportul public în municipiul Rm. Vâlcea
DRK
La momentul actual în municipiu circulă toate MTC-urile de culoare verde (plus Crossway-ul 13 BUS) și ocazional se mai întâlnesc câte un Stratos sau Feniksbus (de obicei sunt prezente pe linia P).
Din "garda veche", autobuzele Golden Dragon mai sunt prezente, însă circulă ocazional, câte unul sau câte două. Nu au o linie anume și nici o perioadă.
De asemenea, VL 04 BUS, unul din cele mai îngrijite Golden-uri, titular fiindu-i unul din cei mai veterani șoferi ai ETA a ajuns să fie retras din circulație. Nu știu cauzele.
Țin minte că 04 BUS avea o grămadă de plușuri pe bord, arăta foarte drăguț în trafic, parcă mă ia puțin nostalgia
Întrebare ușor stupidă legată de Golden-uri -> unde or fi dispărut capacele ornamentale de la roți? Aș crede-o în stare pe "șefa" de la ETA să le fi vândut
Mi se pare trist că ușor ușor își bat joc de ele (uitați-vă în pozele de la postarea anterioară cum arată 29 BUS de exemplu), deși pentru aproape 11 ani arată extraordinar, personal fiind cele mai luxoase (și fiabile) autobuze pe care le are ETA, alături de articulate.
Totodată, Golden Dragon-urile sunt și ele adaptate la noul sistem de e-ticketing, în acestea fiind montate și monitoare de vizualizare a traseelor. Chiar și afișajul exterior a fost modificat la acestea, din păcate. Acum și pe acestea arată exact ca pe Otokare și Mercedes-uri. Personal preferam afișajul lor vechi, deoarece scria detaliat și prin ce zone trece (era valabil pentru liniile 1, 3, 6 (printre care și 6A/6V), 8 & 9, chiar și pe vremea când erau vechile linii gen 4 și 115).
La momentul actual în municipiu circulă toate MTC-urile de culoare verde (plus Crossway-ul 13 BUS) și ocazional se mai întâlnesc câte un Stratos sau Feniksbus (de obicei sunt prezente pe linia P).
Din "garda veche", autobuzele Golden Dragon mai sunt prezente, însă circulă ocazional, câte unul sau câte două. Nu au o linie anume și nici o perioadă.
De asemenea, VL 04 BUS, unul din cele mai îngrijite Golden-uri, titular fiindu-i unul din cei mai veterani șoferi ai ETA a ajuns să fie retras din circulație. Nu știu cauzele.
Țin minte că 04 BUS avea o grămadă de plușuri pe bord, arăta foarte drăguț în trafic, parcă mă ia puțin nostalgia
Întrebare ușor stupidă legată de Golden-uri -> unde or fi dispărut capacele ornamentale de la roți? Aș crede-o în stare pe "șefa" de la ETA să le fi vândut
Mi se pare trist că ușor ușor își bat joc de ele (uitați-vă în pozele de la postarea anterioară cum arată 29 BUS de exemplu), deși pentru aproape 11 ani arată extraordinar, personal fiind cele mai luxoase (și fiabile) autobuze pe care le are ETA, alături de articulate.
Totodată, Golden Dragon-urile sunt și ele adaptate la noul sistem de e-ticketing, în acestea fiind montate și monitoare de vizualizare a traseelor. Chiar și afișajul exterior a fost modificat la acestea, din păcate. Acum și pe acestea arată exact ca pe Otokare și Mercedes-uri. Personal preferam afișajul lor vechi, deoarece scria detaliat și prin ce zone trece (era valabil pentru liniile 1, 3, 6 (printre care și 6A/6V), 8 & 9, chiar și pe vremea când erau vechile linii gen 4 și 115).
📖 Pagination options