Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiMonumente, clădiri deosebite și repere din București

 

Topic: Râul Dâmboviţa şi Barajul "Lacul Morii"

240 posts, 86650 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Mie mi se pare ca era mai frumos asa, arata a riu, nu a jgheab de beton. Nu s-ar fi putut oare rezolva problema canalului colector fara sa betoneze tot?

 


Re: Raul Dambovita rosetti61

Ar fi putut, cu margini de beton ca in cazul lacurilor si pante inierbate (cu caseta colectoare sub albie) - puteau sa faca asta in perioada interbelica, concomitent cu lucrarile de modernizare a salbei de lacuri in anii 30, dar si atunci indolenta burgheza isi spunea cuvantul asa ca au ramas cu o cloaca prin mijlocul orasului - aruncau fara retineri marfa stricata din pietele de zarzavaturi in Dambovita in loc s-o dea mai ieftin sau gratis spre spartul targului, nu sa tina cu dintii de pret si apoi sa se vaite ca are prea multa mrfa si se strica... Ce s-a facut a fost doar planseul din fata Tribunalului si la Ciurel la stavilar ce era albie betonata. Insa avand in vedere lucrarile din centrul civic si maxima eficienta au ales sa fie totul cu beton si doar randurile de verdeata de pe margini.

 


Re: Raul Dambovita Marian Sirbu

Vorbesti de parca targuiai prin piete in vremurile alea  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Mircea G

rosetti61 wrote:
........... puteau sa faca asta in perioada interbelica, concomitent cu lucrarile de modernizare a salbei de lacuri in anii 30, dar si atunci indolenta burgheza isi spunea cuvantul asa ca au ramas cu o cloaca prin mijlocul orasului - aruncau fara retineri marfa stricata din pietele de zarzavaturi in Dambovita in loc s-o dea mai ieftin sau gratis spre spartul targului, nu sa tina cu dintii de pret si apoi sa se vaite ca are prea multa mrfa si se strica... Ce s-a facut a fost doar planseul din fata Tribunalului si la Ciurel la stavilar ce era albie betonata. Insa avand in vedere lucrarile din centrul civic si maxima eficienta au ales sa fie totul cu beton si doar randurile de verdeata de pe margini.

Si acum burghezia are alte probleme , nici vorba interesul public .
Referitor la marfa aruncata ...asa functioneaza capitalismul . Atunci aruncau marfa , acum o recicleaza , si asta la modul serios ! Atita timp cit din razatura de pe oase se fac mezeluri , ca dati seama ca din verdeturi ofilite se face mincarea " proaspata " care se vinde pe marile magazine .
Problema este ca la aruncat mizerii acum participa din plin si ornorabilii cetateni , vai steaua lor , dar cu pretentii ...ifone!! , bmweu !!! si alte rasini ...
Eu zic ca ca este bine ca s-a facut cum s-a facut ca daca apuca Dimbovita nemodernizata , revolutia , acum in Bucuresti aveam si ciuma !!!

 


Re: Raul Dambovita Gabi23

De aproximativ o lună de zile a fost refăcută instalaţia electrică şi montate felinarele pe podul Ciurel. Acestea lipseau de cel puţin 15 ani de zile, dacă nu mai mult... Podul ar necesita şi el niste "cosmetizari" la nivelul balustradelor distruse de bizonii din trafic, precum şi o (re)placare cu marmură, dar deja vorbesc SFuri  :roll:.

Pod Ciurel - 22.05.2013.jpg (429.95 KB; downloaded 4828 times)

Pod Ciurel - 22.05.2013 (1).jpg (428.36 KB; downloaded 4824 times)

Pod Ciurel - 22.05.2013 (2).jpg (398.16 KB; downloaded 4823 times)

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita sss

Bucureştenii vor putea să se plimbe cu barca pe Dâmboviţa

Autor: Capital.ro Duminică, 29 Septembrie 2013

Bucureştenii vor putea să se plimbe cu barca pe râul Dâmboviţa, în apropierea Bibliotecii Naţionale, a anunţat sâmbătă Ivan Patzaichin cu ocazia deschiderii primului centru din Bucureşti pentru promovarea zonelor protejate şi a turismului ecologic

'Acest proiect are mai multe părţi: acest centru care va deveni ca un punct de atracţie pentru cei care vor veni în jurul bibliotecii şi în jurul Dâmboviţei, de asemenea va fi acest parc care e în şantier deocamdată, dar sper ca până la sfârşitul lui octombrie să fie gata şi de asemenea vom lansa o competiţie pentru designeri şi le vom da teme de promovare a zonelor protejate, iar ei vor construi aceste instalaţii sau insule, ca în timp ce te plimbi cu bărcuţa sau pe mal vei întâlni câte o instalaţie, iar fiecare va reprezenta câte o zonă specială din ţara noastră', a spus Patzaichin.

Prin proiectul 'Centrul pentru Ecoturism în România', asociaţia 'Ivan Patzaichin - Mila 23' şi Asociaţia de Ecoturism în România îşi propun să atragă atenţia asupra ecoturismului, concept care nu este încă pe deplin înţeles şi aplicat. 'Oamenii care trăiesc în mediul urban au pierdut în mare măsură legătura directă cu natura. Scopul ecoturismului este de a-i reconecta la natură, să-i facă să descopere locuri naturale excepţionale. În acelaşi timp, turismul, ca fenomen, dar şi ca activitate, este unic în felul său tocmai prin interdependenţa pe care o manifestă faţă de mediul înconjurător, mediul social şi cel cultural, de valorile acestora', a declarat Patzaichin.

Evenimentul va continua duminică lângă Biblioteca Naţională când, începând cu ora 15,00, vor avea loc plimbări şi concursuri cu barca.

Centrul pentru Ecoturism este amplasat în Biblioteca Naţională a României, însă va fi vizibil mai ales afară, pe platforma dinspre Dâmboviţa din vecinătatea clădirii, unde se vor construi obiecte de mobilier urban care vor promova destinaţiile ecoturistice din România.

'Ecoturismul poate poziţiona România pe harta turistică a Europei, având un potenţial de imagine deja demonstrat. De exemplu, printr-o promovare cu ajutorul elementelor specifice ecoturismului, natura şi cultura locală, România a luat locul şapte din Europa, ca prezenţă la cel mai faimos târg internaţional de turism de la Berlin în 2013, atrăgând astfel avantaje de imagine pentru întreg sectorul turistic din România', a spus şi preşedintele Asociaţiei de Ecoturism din România, Andrei Blumer.

La deschiderea Centrului pentru Ecoturism au mai fost prezenţi preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Răzvan Filipescu, arhitectul Şef al Municipiului Bucureşti, Gheorghe Pătraşcu şi vicepreşedintele Asociaţiei 'Ivan Patzaichin - Mila 23', Teodor Frolu.

Sursa: Agerpres

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Mircea G

Pe pariu ca este vorba de inca ceva de " supt " bani ? Cit trebuie sa fi de prost sa faci o deschidere la un eveniment de asa natura , la sfirsitul lui septembrie , cind vremea este cum este ?

 


Re: Raul Dambovita andrei11

Ha ? Ce ? Ma plimb cu barca pe Dambovita la Unirii in Octombrie ?  :lol:  :lol: .... :lol: ... ( --> infinit ).
E clar "sifonare".
Bietul Ceasca prevazuse acolo concursuri de caiac canoe, de aceea acolo canalul are acea forma / acea lungime.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Au inceput sa creasca plantele de pe mal. O sa arate si mai bine peste un an, doi:

Dimbovita.jpg (148 KB; downloaded 4531 times)


Gabi23 wrote:
Podul ar necesita şi el niste "cosmetizari" la nivelul balustradelor distruse de bizonii din trafic, precum şi o (re)placare cu marmură, dar deja vorbesc SFuri


Ar cam fi cazul, acum daca derapezi nu mai ai absolut nici un obstacol in calea spre apa. Nu e normal, ar trebui platite despagubiri grase victimelor unui eventual accident, mai ales ca pentru a derapa nu trebuie sa fii neaparat bizon. Soseaua, nefiind suprainalta in curba, forta centrifuga te scoate usor in decor. Soseaua e dreapta, scapi din blocajul exasperant din Cringasi, dai mai tare si daca mai e putina umezeala (deloc improbabil in apropierea lacului) si putin frig, dezastrul e gata.

Ei sint probabil "acoperiti", au pus un semn cu limita de 30 km/h si gata. Dar nu e normal, scopul ar trebui sa fie sa previi accidentele, nu sa dai vina pe morti. (ca si in cazul trecerilor de pietoni, ele pot fi semnalizate doar cu indicator dar normal e sa fie marcate si pe asfalt si bine luminate).

 


Re: Raul Dambovita andrei11

1) Forta centrifuga eventual te duce in linia de tramvai, nu  in parapetul  podului, pentru ca parapetii lipsa sunt pe sensul spre Crangasi.
2) Daca ai limitare de vitaza trebuie s-o respecti.
3) Suntem totusi in Bucuresti, asadar limita maxima de viteza e de 50 km / h ( pe barba ta 59 ), indiferent din ce blocaje scapi mai inainte.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Nimeni nu a spus ca trebuie sa gonesti cu suta de km pe ora pe acolo. Numai ca si la 50km/h e posibil sa derapezi din cauzele enumerate mai sus.
Parapetul garantez ca lipseste acolo unde am spus.

 


Re: Raul Dambovita andrei11

Utilizator anonim 2 wrote:
Parapetul garantez ca lipseste acolo unde am spus.

Ai dreptate, am revazut poza ceva mai tarziu, dar nu mai puteam modifica postarea.  :oops:

 


Re: Raul Dambovita misterr

Orașul a fost împînzit cu panourile publicitare imense „Apanova - am curățat caseta de sub Dîmbovița (foto înainte / după)”, dar n-am avut aparatul la mine...

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita sss

Daaa... in continuarea campaniei vor folosi panouri cu "Va vindem cea mai scumpa apa din Romania" si cele cu "Va taxam apa pluviala, chiar daca nu instalam guri de scurgere pe strada dumneavoastra", eventual si cele cu "Canalizarea noastra= piscina strazii dumneavoastra la fiecare ploaie"... merde!  :D

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Monumente, clădiri deosebite și repere din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421277 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use