Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiMonumente, clădiri deosebite și repere din București

 

Topic: Râul Dâmboviţa şi Barajul "Lacul Morii"

240 posts, 86665 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Raul Dambovita Gabi23

Se schimbă gardurile de la Dâmboviţa. Pe maluri vor fi amenajate alei şi montate băncuţe

Malurile dâmboviţene ale Capitalei vor fi transformate într-o zonă pentru promenadă şi recreere. Pe maluri va fi pus gazon, vor fi plantaţi copaci, jardiniere, bănci şi coşuri de gunoi.
Toată zona adiacentă râului Dâmboviţa, pe o lungime de zece kilometri va fi reamanajată, inclusiv podurile şi pasarelele. Va fi pus gazon pe o suprafaţă totală de 11.200 de metri pătraţi. Epsică Chiru, directorul general adjunct al ApaNova, compania care realizează proiectul ne-a declarat că vor ca modul de prindere a băncuţelor va fi unul „ecologic", iar aleile vor fi realizate cu nisip stabilizat, un material local, permeabil şi nepoluant. Terenul va fi echipat cu un sistem de irigaţii semi-automat, care va include aspersoare şi sisteme de picurare şi va fi cât mai discret şi integrat în cadrul natural.
Pe spaţiul verde care va fi amenajat va exista şi un filtru de praf pentru râul Dâmboviţa care, conform unor studii, ar fi o „pâlnie" de atragere a impurităţilor din aer. Valoarea estimată a investiţiei este aproximativ 20.000.000 de lei şi zona ar urma să fie gata în opt luni.

Sursa: Libertatea.ro http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 12357.html

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Am vazut ca la Grozavesti au introdus deja niste tevi de apa. In poza din Libertatea se executa fix aceasta lucrare:





Inca nu s-au atins de garduri. Ma intreb cine o sa stea pe bancute, cu nasul in tevile de esapament ale atitor masini care trec zilnic pe splai. E exact ca Bd. Elisabeta, numai bun pentru promenada si relaxare la aer curat...
Aleile de care se vorbeste, acoperite cu materiale "locale", pe unde se vor amenaja oare, in acest spatiu de 1m...?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim

Ar trebui renuntat la banda de circulatie de langa trotuar, largit trotuarul si facuta zona de promenada.

 


Re: Raul Dambovita George

ASA AR TREBUI!

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Corect, insa pe de alta parte, dimpotriva, se incurajeaza traficul rutier pe aceasta artera (de exemplu prin construirea celebrei strapungeri de la Ciurel). Foarte inconsecventa e primaria asta...

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Iata ca au inceput sa umble si la parapet, in zona Grozavesti:

DSC00008.jpg (189.56 KB; downloaded 5318 times)


Ar fi bine daca s-ar limita la schimbarea panourilor insa ma tem ca nu se va intimpla doar asta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim

Dambovita secata in zona Vacaresti. Prilej sa vedem bancuri de pesti refugiate in zonele cu apa si intrusi descoperind teritorii noi  :lol:

DSC_1941.JPG (293.35 KB; downloaded 5226 times)


DSC_1943.JPG (215.55 KB; downloaded 5219 times)


DSC_1949.JPG (190.85 KB; downloaded 5221 times)

 


Re: Raul Dambovita argos

Oare merg facute locuri de parcare pe Splai (langa Dambovita, pe partea fara metrou) in genu' celor din poza? Nu neaparat pe mai multe nivele, ca Dambovita nu are malurile asa inalte.
Fotografia este facuta in Lyon.
Acela este un spatiu care e pacat sa nu fie utilizat.
Banuiesc ca tehnic ar fi posibi (fara costuri enorme).. subway si ceilalti mai experimentati cred ca pot confirma.
Parcare subterana pe malul raului Saone. Parcare exista pe ambele maluri (acelasi sistem).
Parcare.JPG (114.73 KB; downloaded 5216 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Mircea G

anitzei wrote:
Oare merg facute locuri de parcare pe Splai (langa Dambovita, pe partea fara metrou) in genu' celor din poza? .........

NU ! Noi speram sa se reduca traficul in centru si sa redescoperim plimbarile prin oras , ca pe vremuri ....
...........
Sper ca actualele lucrari sa fie cele ce fac parte din PIDU si niste spalari de bani rapide , pina incepe planul aprobat ...

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Raul Dambovita Utilizator anonim 2

Azi am ajuns iar la Grozavesti si - dupa o zi proasta - ma gindeam ca asta imi mai lipsea, sa ma enervez vazind ca au demolat de tot gardul. Cind colo, surpriza! Nu numai ca nu au mai demolat nimic, dar au si pus panourile la loc, curatate de rugina si revopsite:

DSC00004.jpg (172.43 KB; downloaded 5027 times)


Unul din stilpi lipsea, fiind probabil distrus in timpul lucrarilor de largire a podului. A fost instalat unul nou in locul lui:

DSC00005.jpg (186.95 KB; downloaded 5026 times)


Bravo!

 


Re: Raul Dambovita telvanni

Mircea G wrote:
NU ! Noi speram sa se reduca traficul in centru si sa redescoperim plimbarile prin oras , ca pe vremuri ....
...........
Sper ca actualele lucrari sa fie cele ce fac parte din PIDU si niste spalari de bani rapide , pina incepe planul aprobat ...


Tu nu vezi ca inafara de noi si inca cativa toti viseaza la un oras ca-n jocul SimCity? Uitam de pietoni, uitam de plimbari, uitam de liniste, uitam de siguranta. Vrem sa avem doar strazi pe unda sa mearga masinile.
Hai sa desfiinta trotuarele cu totul, si asa sunt pline de masini. Ce zici?
Dambovita, eu propun s-o bagam in pamant, si s-o betonam. Iti dai seama ce autostrada de toata frumusetea iese fix prin centru?

Tu stii ca au fost orase care au facut acest lucru? Cand o sa gasesc exact care o sa-ti spun. Exact asta au facut, au betonat si asfaltat un rau ca peste multi ani sa-l redescopere si sa-l transforme intr-o zona pietonala de toata frumusetea!

 


Re: Raul Dambovita argos

@telvanni si @Mircea G : Eu ii respect pe majoritatea celor care sunt mebrii ai forumului. Pe voi, fiind membrii importanti, va respect cu atat mai mult.

Nu vreau sa intram in polemica, dar cred ca nu ati citit bine ce am scris, si nici comentariul pozei. N'am pomenit de acoperirea Dambovitei, n-as concepe asa ceva! E evident o tampenie! Iar ce am propus/ intrebat era o idee care mi se parea ok: spatiu nefolosit, care ar putea fi utilizat pentru parcari. Adica sa se interzica stationarea 'sus' pe/langa Splai, toti fiind obligati sa intre la subsol. Si astfel ar fi mai mult loc pt pietoni.
N'am alta poza sa pun, dar pot cauta: acolo nu e nici vorba de rau acoperit, doar in dreptul malurilor a fost sapat.

Si eu imi doresc mai putin trafic auto, mai mult mers la picior si cu bicicleta (e sanatos, ecologic, gratis), folosire a transportului in comun, etc. D'aia urmaresc multe forumuri de specialitate, presa, etc.. Dar in cazul Bucurestiului trebuie tinut cont de numarul mare de auto. Daca nu dorim trafic, trebuie sa oferim conditii adecvate posesorilor: centura (centuri) in jurul orasului, parcari la marginea orasului, etc.

 


Re: Raul Dambovita telvanni

@anitzei
Multumesc pentru respectul acordat dar nu sunt deloc un membru important al forumului. Exagerezi!
Te invit sa te uiti un pic prin site-ul acesta. E un exemplu absolut minunat in care coreeni au transformat o autostrada intr-o bestiala zona de promenada. Eu unul am ramas fascinat de transformare.
http://inhabitat.com/seoul-recovers-a-l ... /?extend=1

 


Re: Raul Dambovita argos

Nu, nu exagerez deloc! Sincer, sunt useri care-mi sunt foarte familiari, desi nu i-am vazut vreodata. In special cei care au conturi in mai multe comunitati. Cand ma gandesc la metrouusor, ma gandesc evident la Marian, dar si la multi altii: subway_guru, andrei11, Dominatrix, sab, survola, CornelB, Goldmund, vancouverro, Tom, axelg, shoppy, nightwolf, etc.  (mai sunt foarte multi pe care nu i am mentionat. le cer scuze!)
Atat tu, cat si Mircea sunteti in categoria celor care-mi sunt familiari, d'aia am spus ca sunteti membrii importanti ai forumului.
In fine, sa nu deviem de la subiect :)
Un rau precum Dambovita intr-un oras e un castig enorm (cu toata cheltuiala privind poduri, pasaje, etc). Era extraordinar daca era mai mare, dar e bine si asa...
Imaginile din link-ul tau sunt spectaculoase. Dar fiecare situatie difera de la caz la caz. Si acolo, daca observi, exista o poza (poza 4) in care se observa aglomeratie de masini in stanga, la nivelul superior.
Trebuie sa facem tot posibilul sa convingem oamenii sa renunte la autoturisme, sa mai puna fundu' la miscare, sa foloseasca transport comun, biciclete, chiar scutere daca e cazul. In acelasi timp, sa nu uitam ca masina mica e absolut necesara in unele situatii, efectiv esti legat de ea (sa nu minimizam acest aspect).

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Monumente, clădiri deosebite și repere din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421289 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use