Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 141262 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Bun, are bani din POR asigurati pentru asta. Chiar in strategia pe 2020-2030 aparea si achizitia de autobuze pe CNG. Eventual sa le ceara si cu modul mild-hybrid ca sa nu stam 1000 de ani cu contestatiile
Bun, are bani din POR asigurati pentru asta. Chiar in strategia pe 2020-2030 aparea si achizitia de autobuze pe CNG. Eventual sa le ceara si cu modul mild-hybrid ca sa nu stam 1000 de ani cu contestatiile
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Albert
Adică Mercedes Benz Citaro Hybrid NGT.
Adică Mercedes Benz Citaro Hybrid NGT.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Da, pentru ca MAN o sa fie cel mai probabil iar exclus datorita puntii fata.
Da, pentru ca MAN o sa fie cel mai probabil iar exclus datorita puntii fata.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
micutzu
Stie cineva daca mai urmeaza sa fie lansate licitatii noi pentru achizitia de autobuze hibride sau CNG in viitorul apropiat ?
Stie cineva daca mai urmeaza sa fie lansate licitatii noi pentru achizitia de autobuze hibride sau CNG in viitorul apropiat ?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Albert
Momentan nu, nu există niciun HCGMB referitor la achiziții de autobuze hibird sau CNG. Asta nu înseamnă că nu poate să apară, dar cred că mai întâi se vor axa pe cele 100 de autobuze electrice și 100 de troleibuze.
Momentan nu, nu există niciun HCGMB referitor la achiziții de autobuze hibird sau CNG. Asta nu înseamnă că nu poate să apară, dar cred că mai întâi se vor axa pe cele 100 de autobuze electrice și 100 de troleibuze.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
micutzu
Eram curios care este strategia celor de la STB de a inlocui cele 1000 (sau cate au mai ramas din ele) de Citaro E3/E4 care si-au cam atins varsta de pensionare.
Eram curios care este strategia celor de la STB de a inlocui cele 1000 (sau cate au mai ramas din ele) de Citaro E3/E4 care si-au cam atins varsta de pensionare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ByOnu
Strategia nescrisa a acestui prototip a fost -- as zice eu -- mereu una electorala, asemenea lui 4036 sau a autobuzului convertit in electric. Altfel nu vad cum s-ar explica faptul ca s-au apucat de toate astea in ultimul an al fostului mandat. De parca i-a tinut ceva sa modernizeze CA-urile intr-o schema upgradata si un interior mai modern din 2016 pana in 2020. Nu i-a interesat. Este pacat ca a trebuit sa platim campania electorala a cuiva cu doua autobuze.
GNC-ul asta, daca va ramane doar un prototip, chit ca acum functioneaza, va avea cel mai probabil soarta celor doua GPL-uri care au murit casate cu o uzura foarte mica. Nu-si va bate nimeni capul prea mult cu o singura unitate, mai ales din perspectiva mentenantei si a necesitatii unui contract cu o benzinarie doar pentru el.
Strategia nescrisa a acestui prototip a fost -- as zice eu -- mereu una electorala, asemenea lui 4036 sau a autobuzului convertit in electric. Altfel nu vad cum s-ar explica faptul ca s-au apucat de toate astea in ultimul an al fostului mandat. De parca i-a tinut ceva sa modernizeze CA-urile intr-o schema upgradata si un interior mai modern din 2016 pana in 2020. Nu i-a interesat. Este pacat ca a trebuit sa platim campania electorala a cuiva cu doua autobuze.
GNC-ul asta, daca va ramane doar un prototip, chit ca acum functioneaza, va avea cel mai probabil soarta celor doua GPL-uri care au murit casate cu o uzura foarte mica. Nu-si va bate nimeni capul prea mult cu o singura unitate, mai ales din perspectiva mentenantei si a necesitatii unui contract cu o benzinarie doar pentru el.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Cu benzinaria nu sunt probleme, e fix in poarta autobazei Militari unde este "adapostit".
Cu benzinaria nu sunt probleme, e fix in poarta autobazei Militari unde este "adapostit".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
ByOnu
Ma refer ca birocratic este o bataie de cap in plus pentru o unitate amarata.
Ma refer ca birocratic este o bataie de cap in plus pentru o unitate amarata.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
La *TB s-a vazut - de-a lungul timpului - ca seriile mici si unicatele sint sortite pieirii (a se vedea seria Rocar 412 E, 812 (/E) etc.)
La *TB s-a vazut - de-a lungul timpului - ca seriile mici si unicatele sint sortite pieirii (a se vedea seria Rocar 412 E, 812 (/E) etc.)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Victor92
4116 a fost si ieri in probe pe Bulevardul Eroilor, Splaiul Independentei. De la Pod Cotroceni, cred ca s-a dus pe Iuliu Maniu la Autobaza Militari.
4116 a fost si ieri in probe pe Bulevardul Eroilor, Splaiul Independentei. De la Pod Cotroceni, cred ca s-a dus pe Iuliu Maniu la Autobaza Militari.
4116 - P - 28.05.2021 (2).JPG (1.32 MB; downloaded 3621 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Chev Celios
Pe la ora 17:30 cand am trecut prin zona era in garaj.
Pe la ora 17:30 cand am trecut prin zona era in garaj.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
anndrei
Acest autobuz a fost facut sa se plimbe singur si sa stea in garaj...Cred ca numai in Romania gasesti o astfel de gandire.
Acest autobuz a fost facut sa se plimbe singur si sa stea in garaj...Cred ca numai in Romania gasesti o astfel de gandire.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andrei11
Știi tu ce prevede contractul de exploatare al acestui autobuz ?
Știi tu ce prevede contractul de exploatare al acestui autobuz ?
📖 Pagination options