Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 142037 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

cris_m wrote:
Nu e normal sa stai motz la prima usa, mai ales ca in cazul unui impact cu un copac/stalp, garantat acei calatori vor fi raniti/morti.

Accident cumplit de-a devăratelea.
Pe vremea lui 79 pe la Baba Novac intersecție cu Mihai Bravu s-a întâlnit un autobuz de pe linia 79 cu un TIR ( camion ) care transporta țevi. Care țevi ieșeau din gabaritul camionului.  Camionul ceva de genul
țevi.jpg (52.3 KB; downloaded 3639 times)

Nu știu cum s-a întâmplat că țevile respective au ajuns în autobuzul de pe linia 79 taman pe ușa din mijloc.
Concluzia este - spun eu - că e periculos să stai și în dreptul ușii de mijloc.
__________________
Întâmplarea e reală  100 %.
_______________
Acum pe bune,  de câte STB - uri ai auzit tu înfipte în stâlpi cu răniți grav / morți ?  Capacitatea maximă  a autobuzului este calculată oare cu ușa 1 liberă ( la distanță de 1,5 - 2 metri de ea ? )

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC WT_fan06

@cris_m , corect. Și în UK e absolut interzis să stai în zona ușii 1, fiind un pericol potențial mortal pentru pasageri. Este trasă o dungă galbenă în dreptul primului scaun de după ușă și în caz de aglomerație, cine nu reușește să treacă de acea dungă și să avanseze în salon este dat jos din autobuz. Șoferul zice "scuze, ia-l pe următorul" și nu există tocmeală. Te dai jos.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Lucian

Haideti sa fim serioși. Credeti ca in ore de varf, când autobuzul este plin, o sa respecte cineva regula asta? :lol:

 


Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andrei Andraș

cris_m wrote:
În străinătate zona aceea din față este toată marcată cu galben pentru a nu staționa acolo.

Și nu numai în străinătate.
3.jpg (856.14 KB; downloaded 3504 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC orex

Si sa te sprijini de usi e in regula, cum cel mai des se vede atat in transportul de suprafata cat si-n cel subteran? ;)  :rofl:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

Lăsați-mă cu copilăriile:
1) Să marcheze - și să mă instruiască - ce înseamnă zona aia galbenă.
2) Zona aceea galbenă este fix cu fluturașii din metrou cu << Nu vă sprijiniți de uși >>. Cum se închid ușile aproape toate  vor fi sprijinite.
3) Sau cum scrie pe lifturi, capacitatea maximă 6 persoane * 80 kg = 480 kg.
__________________
Să înțeleg că înscrisurile acelea cu capacitatea maximă a autobuzului este calculată fără zona galbenă ?
Oricum  și dacă respect zona galbenă la o  ciocnire cu un stâlp tot penetrez geamul care desparte salonul de șofer.
accident.jpg (24.38 KB; downloaded 3457 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G aztec

Întreb și eu...
Nu are cumva legătură cu vizibilitatea laterala..cu necesitatea asigurării sau sa vadă că nu prinde pe cineva în prima ușa că pentru restul are oglinzi sau camere..

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC WT_fan06

@andrei11 mi se pare că joci puțin "rolul soacrei" aici, fără mare succes aș adăuga! ;) :lol: Peste tot în lumea civilizată zona de lângă șofer e restricționată pentru pasageri, în primul rând pentru siguranța pasagerilor, apoi pentru vizibilitatea șoferului. Au fost nenumărate accidente în Europa soldate doar cu decesul șoferului, când numărul deceselor putea fi mult mai mare dacă această regulă nu s-ar fi respectat. La fiecare astfel de accident se subliniază încă o dată de ce e necesar ca pasagerii să nu încalce linia galbenă trasată în dreptul primului scaun de lângă ușa 1. Nu spune nimeni că nu poți fi rănit și tu ca pasager, dar faptul că stai mai în spate îți crește considerabil șansa de supraviețuire.

Restul discuțiilor cu sprijinitul pe uși și alte cele (inclusiv poza irelevantă cu două autocare - nu autobuze urbane - ciocnite) sunt abureli. :bere:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Albert

E o prostie ca zona din preajma ușii 1 sa nu fie folosită. Nu exista nicio reglementare nicăieri, este luată in calcul și la numărul de locuri din CIV. Deci dacă RAR zice ca e ok sa stai acolo, atunci sigur e ok. Iar in caz de accident, asa cum ma pot lovi de cabina șoferului, tot asa ma pot lovi și de barele din salon/scaune/panouri despărțitoare. Este aceeași discuție ca la o masina normala. Locurile din spate sunt mai sigure, dar nu înseamnă ca locul dreapta fata e periculos.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

WT_fan06 scurt pe doi, articolul de lege unde se precizează   că e interzis să stai în acel spațiu.  Așa îți convine ? Am pus o întrebare care nu mai e abureală.  Cât privește poza n-ai înțeles nimic din ea.  Mă așteptam să tragi concluzia care trebuie. ( Favorabilă sau nu ). Dar tu n-ai înțeles poza.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Costin

Nu tot ce e in lege e si corect - ca dovada zecile de ani in care autoutilitarele pentru carat marfa puteau fi asimilate AUTOBUZELOR pentru calatori. Nici nu stiu daca legea respectiva a fost schimbata, cert e ca acum ADTPBI are niste standarde proprii, dar asta nu inseamna ca legea aia inca nu e la fel de proasta.

Aici e o discutie de principiu. Problema accidentelor e putin trasa de par, asa cum tot autobuzul e vulnerabil la un accident, nu doar partea din fata. Insa nu incape nici o indoiala ca in fata nu ai voie. E foarte simplu si e marcat in toate autobuzele fara cabina cu care am circulat vreodata mai la vest de Romania. In unele scrie si motivul - perturbi soferul si obturezi vederea in lateral / oglinzi.

De ce e impusa regula la autobuzul acesta in particular, nu stiu. Daca are cabina, e un nonsens. Iar aia cu nu sta in fata ca modifici greutatea autobuzului e o copilarie, cum ar fi trecut vreodata omologarea RAR in situatia asta?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Linia 43

In multe tari accesul se face numai prin usa din fata unde se face un usor control al biletelor de catre sofer sau poti sa-ti platesti cursa . Si atunci da ,ar fi logic ca zona din fata sa fie lasata libera.
Dar la noi nu este cazul.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații G Lucian

Se mai aude ceva de acest autobuz?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Andi_C

Astăzi l-am întâlnit pe 4116 la Piața Unirii, in jurul orei 13:30. Circula cu afișajul ,,PROBE" și avea câtiva oameni inăuntru.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422768 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use