Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 260669 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023 joker

Nu este acelasi model cu cel din alte orase precum Suceava sau Constanta?

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023 TPB

Cele din Constanta au 10m lungime. Noua ni se livreaza acelasi tip de autobuz precum cele din Suceava.

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023 Daddy

Cu acele statii de incarcare de la capete cum stam? Se pot monta rapid?

 


Re: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023 PTMZ

@Daddy, majoritatea contractelor de autobuze electrice care prevăd stații de încărcare (este drept că nu am verificat la București) stipulează, de obicei, că stațiile de încărcare trebuie livrate cam cu 1-2 luni în avans, deci ar trebui ca BMC să se miște repede.

TPB wrote here:
Cele din Constanta au 10m lungime. Noua ni se livreaza acelasi tip de autobuz precum cele din Suceava.

De menționat că or să vină și 5 autobuze de 10m, achiziționate prin Popești-Leordeni. Deci total: 105 autobuze ZTE Granton (momentan). Plus, probabil, vreo 18 sau 36 care vor ajunge la STV, dar acolo ambele licitații sunt moarte în fașă de ani buni deja.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Nu inteleg de ce a permis UE totusi sa se aduca produse din China, probabil se considera ca avem un dezavantaj tehnologic sau de productie si atunci trebuie sa acceptam produse din China, iar in China este foame mare asa ca dau in branci sa livreze cat mai mult si mai repede pana cand nu ii blocheaza iarasi.

 


Re: ZTE Granton 12m PTMZ

Sa lasam speculatiile deoparte. Daca stai si te uiti atent, UE permite fara probleme importurile din China. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, China e, la urma urmei, poate cel mai mare partener economic al UE. Iar UE nu a blocat deloc China.
In cazul de fata, desi Romania nu permite participarea la licitatii a companiilor chinezesti, chinezii au avut drept paravan cunoscuta firma turceasca BMC. Si asa au putut participa fara probleme. Contractul nu e cu chinezii, ci cu BMC.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Este bine sa fii partener cu tari cu care ai acorduri comerciale, UE si tarile partenere UE au incheiate acorduri ca daca acele autobuze se strica in garantie atunci producatorul sa nu poata sa ignore garantia chiar daca se inchide sau da faliment, cu China nu exista aceste acorduri. Bine, am inteles, noi avem acord comercial cu turcii, o sa se arda turcii daca se intampla ceva, li s-a permis turcilor sa faca bani ca sa nu negocieze cu rusii, sa speram ca n-o sa-si rupa gatul.

 


Re: ZTE Granton 12m survola

Când văd aceste discuții îmi vine să râd, țările din Asia, China in mod special, sunt cu mulți ani înaintea noastră la domeniile acestea de vârf.
Ne place sau nu, deocamdată toate firmele produc și inovează acolo, unde sunt lanțurile de producție.
Dacă și după ce se reindustrializeaza Europa mai vorbim, acum fabricile sunt acolo.

 


Re: ZTE Granton 12m 1689

In primul rind este vorba de productia de baterii… Nici o tara avansata nu este gata sa accepte impactul asupra mediului pe care il are extragerea si prelucrarea materiilor prime necesare in procesul de productie.
Mai vorbim peste 20-30 de ani despre sustenabilitatea acestui model.

 


Re: ZTE Granton 12m bogdan88

1689 wrote here:
In primul rind este vorba de productia de baterii… Nici o tara avansata nu este gata sa accepte impactul asupra mediului pe care il are extragerea si prelucrarea materiilor prime necesare in procesul de productie.
Mai vorbim peste 20-30 de ani despre sustenabilitatea acestui model.

Iar lansati discutii din auzite. Materiile prime extrase pentru baterii sunt metale. Extractia lor are acelasi impact asupra mediului ca extractia aurului sau a fierului utilizat la caroseria oricarui vehicul. Un vehicul electric este mult mai sustenabil mai ales in zonele locuite fata de unul conventional. Daca la cel conventional avem un impact asupra mediului atat pentru a obtine materiile prime, cat si pentru a obtine combustibillii fosibili (fara sa mai vorbim de stocarea si distributia lor), cat si in utilizare (gaze de esapament, lichide precum antigel sau ulei ce pot polua usor resursele de apa), la un vehicul electric eliminam poluarea din zonele intens locuite. Nu degeaba chinezii sunt lideri in vehicule electrice in acest moment, doar cautati pe YouTube videouri din Wuhan din urma cu 6-7 ani si comparati-le cu cele de acum.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Eu nu inteleg ce iti vine sa razi, in care domenii este China mai avansata si fata de care noi?

In China ca produc nu inseamna ca sunt bune si se vand cum inseamna la noi, inseamna ca guvernul ii plateste sa produca si apoi forteaza populatia sa le cumpere.

Acolo subventia nu revine cumparatorului cand cumpara o masina ci producatorului cand o produce, asa ca exista aproape 1 milion de masini electrice pe stoc pe care nu le cumpara nimeni, le ascund pe maidane sau le urca cu macaraua prin cladiri abanadonate ca sa nu le vada lumea, au masini care iau foc la o saptamana de la vanzare, masini care au fost reparate de 20 de ori in primul an cu unele module schimbate si de 3 ori si pana la urma proprietarii au pus barosul pe ele in fata reprezentantei sau masini care se busesc pe autostrada la peste 100km/h si nu se deschid airbagurile si producatorul spune ca nu au fost lovite in locul corect. Acolo nu exista garantie sau despagubiri, reparatiile se fac doar pe cheltuiala clientului, daca te duci in instanta automat pierzi.

Toti producatorii din China au semnat o intelegere ca nu vor mai cobora preturile.

Degeaba sunt masinile frumoase si au touchscreenuri mai mari decat parbrizul, dedesubt este tehnologie de acum minim 3 ani, chiar ei au recunoscut ca nu pot concura cu firmele occidentale la inovatie si calitate asa ca accentul este pe distratul pasagerilor.

Ei spun ca vanzarile de Tesla au scazut pentru ca angajatii din administratia publica sunt concediati daca au Tesla, firmele care ofera puncte de incarcare sunt obligate sa nu incarce Tesla, la parcarile publice sunt semne cu interzis Tesla si chiar pe autostrada politia opreste Tesla si le spune ca nu au voie cu ele pe autostrada.











 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

Cred că supărarea mare este că au participat producători de prestigiu, ca Mercedes,  Solaris, Otokar sau Byd. Sigur că cel mai bun era Mercedes sau Solaris, la ăștia mă așteptam și eu...nici la E-Kent sau BYD nu strâmbam din nas...karsan...hmmm...cu unele dubii...dar a ieșit cel mai slab din cel mai slabi...faptul că sunt făcute așa pe repede înainte mă face să mă întreb de calitate.  Brăila poate fi un caz izolat...sper...dar dacă iau foc mai mult de două... în decurs de 6 luni... să le dea înapoi. Banii înapoi, produs de calitate slabă. Oricum m-am întristat când am auzit de câștigător...

 


Re: ZTE Granton 12m reiny2000

Dacă vor avea probleme să le rezolve producătorul că de aceea există garanție.

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

Una e o problemă care nu se vede sau nu e gravă (un modul CAN, o manetă de semnal, un far defect, o ușă care se închide greu sau prea tare) și alta este un autobuz care ia foc...

 


Go to page:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421957 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use