Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

946 posts, 299862 views
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) PTMZ

Corecție: pe 5 mai bine deloc, să se reabiliteaze linia de pe Barbu Văcărescu și Alexandru Șerbănescu, plus terminalul de la Aero Băneasa.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) BGP2597

TPB wrote here:
[...] am ajuns în stație la 13:00 și, conform panoului de informare de la Piața Iancului, tramvaiul urmator ajungea la 13:30. [...]


Situații de genul pot să apară în cazul în care primului tramvai care trebuie să vină nu-i funcționează GPS-ul, iar panoul ți-l arată pe al doilea sau chiar al treilea.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) alexxd_31

Acum cateva zile la Piata Iancului acel panou arata 55-ul "In statie" iar 46 ca soseste peste cateva zeci de minute. In realitate nu era nici roata de 55 iar 46 se vedea oprit la primul semafor pana sa ajunga in statie.  
Nu ma mai iau dupa acele panouri de cand exista Info STB.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) Costin

Pana la urma acele panouri au fost integrate cu dispeceratul central? Ca initial ele comunicau direct cu fiecare tramvai, in lipsa unui dispecerat central. Probabil acum vedem exact motivele pentru care un sistem centralizat este solutia corecta... daca nu au fost integrate deja.

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) andrei11

Vă spun eu că stau în Piaţa Iancului, panourile acelea habar nu am ce mai indică,  în orice caz  nu tramvaiele din teren  :headbash:

 


Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) shoppy

Daca urmatoarele 2 tramvaie nu comunica si comunica deabia al treilea, clar o sa spuna ca urmatorul este al treilea care vine peste 30min.
Solutia ar fi ca orice tramvai care nu comunica sa fie considerat defect si sa nu iasa la traseu, dar cum sa blochezi un tramvai pentru asa un flecustet de nimic.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale) ADK

Serios, cum ar fi să nu trimiți un vehicul pe traseu, bun tehnic, pe motiv că nu-i merge GPS-ul? 🤔

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Absolut normal si firesc, pentru ca nu e bun tehnic, e defect. Tot asa cum ar trebui imobilizat si un vehicul cu afisajul defect.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

Daca TPBI ar deconta strict pe baza datelor colectate prin GPS, sint convins ca n-ar iesi pe poarta garajui/depoului nici un vehicul fara GPS functional.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București ADK

Păi și ce Dumnezeu faci dacă ți se strică GPS'ul pe traseu, cobori călătorii în plină oră de vârf că ”dați-vă jos că nu-mi mai merge GPS'ul”? :rofl:

Sincer, balivernele astea nu's pentru țări ca România...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Toate tramvaiele au GPS funcțional (mai sunt cazuri punctuale in care se mai strică câte vreun sistem și nu apare tramvaiul in aplicatie). Problema cu afișajelor de pe Iancului/Pantelimon e alta. Acele afișaje își iau datele dintr-un server la care nu sunt conectate decât câteva tramvaie (nu toate). Solutia ar fi ca acele afișaje sa își ia datele din InfoTB și nu din acel server care are conectate doar câteva tramvaie. E usor de modificat treaba asta și chiar nu înțeleg de ce STB nu o face.

ADK wrote here:
Sincer, balivernele astea nu's pentru țări ca România...

Dar pentru cine sunt? La noi de ce să nu se poată? In România GPS-urile nu funcționează la fel ca in alte părți? Oare când mai renunțam la atitudinea asta de tip autobaza STB/RATB (atitudine de tipul merge și asa)?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București andrei11

Costin wrote here:
Absolut normal si firesc, pentru ca nu e bun tehnic, e defect. Tot asa cum ar trebui imobilizat si un vehicul cu afisajul defect.

Cunoşti foarte bine că dacă s-ar trimite strict mijloacele de transport care corespund din toate punctele de vedere tehnic ar circula numai 20 % din parc. Cu condiţia ca şoferii să nu aducă piese de acasă şi să refuze cursele dacă nu merg toate becurile, nu sunt schimbate toate fluidele conform cărţii tehnice dacă ... dacă ...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andrei98

Sistemul GPS care e folosit la acele panouri e facut de thoreb si e total separat fata de sistemul implementat de radcom pe toate vehiculele pentru InfoTB. Doar cateva tramvaie au sistemul thoreb iar pe acele linii intra si tramvaie fara acel sistem.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Știe cineva mai exact ce echipamente a montat pe Radcom pe tramvaie și troleibuze? Bănuiesc ca pe Citaro și pe Otokar se folosesc sistemele Thoreb de GPS și de transmitere a datelor, nu?

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use