Topic: Discuții diverse
1622 posts, 417313 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Și, bănuiesc că, în dulcele stil clasic, respectivul (208) circula cu foaia-n geam...
Și, bănuiesc că, în dulcele stil clasic, respectivul (208) circula cu foaia-n geam...
- joker
-
Posted:
-
- REDX
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
REDX
Mai era și "răposatul" 361 care avea firma setată pe linia 41,iar atunci când intra pe altă linie,acesta circula cu foi A4,peste afișaje.
Mai era și "răposatul" 361 care avea firma setată pe linia 41,iar atunci când intra pe altă linie,acesta circula cu foi A4,peste afișaje.
- joker
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
joker
Da, de aceea este bun un afisaj bustec/hannover , din ce am observat ele nu se blocheaza pe o linie(cum a fost cazul 208 si 361)
Da, de aceea este bun un afisaj bustec/hannover , din ce am observat ele nu se blocheaza pe o linie(cum a fost cazul 208 si 361)
- Gabi23
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
A început sezonul
A început sezonul
4021 - 41 - 18.10.2022 (2).jpg (116.72 KB; downloaded 2646 times)
4021 - 41 - 18.10.2022 (1).jpg (182.74 KB; downloaded 2646 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ByOnu
Nu merge ..caldura? Poza e dintr-o Tatra, nu? Sper ca nu cumva dintr-un vagon modernizat recent. 🤡
Nu merge ..caldura? Poza e dintr-o Tatra, nu? Sper ca nu cumva dintr-un vagon modernizat recent. 🤡
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
1689
In “vremurile de restriste” Tatrele erau singurele tramvaie ale ITB in care mai functiona cit de cit incalzirea in salon...
Cred (?) ca rezistentele de incalzire erau instalate in soclul scaunelor si - pina tirziu - nu gasisera o solutie sa le dezactiveze... Oricum, eu nu tin minte sa fi vazut Tatra cu turturi de gheata atirnind din tavan / pe geamuri sau cu usile blocate de blocuri de zapada/gheata ca la VxA sau la EP-uri...
ByOnu wrote here:
Nu merge ..caldura? Poza e dintr-o Tatra, nu? [...]
In “vremurile de restriste” Tatrele erau singurele tramvaie ale ITB in care mai functiona cit de cit incalzirea in salon...
Cred (?) ca rezistentele de incalzire erau instalate in soclul scaunelor si - pina tirziu - nu gasisera o solutie sa le dezactiveze... Oricum, eu nu tin minte sa fi vazut Tatra cu turturi de gheata atirnind din tavan / pe geamuri sau cu usile blocate de blocuri de zapada/gheata ca la VxA sau la EP-uri...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
cris_m
Eu stau si ma intreb daca ceea ce spuneti voi nu se datoreaza amplasarii echipamentelor de tractiune exclusiv sub podeaua tramvaiului... Vara cel putin in Tatra este mai cald ca in V3A, chiar daca aerisirea este mai buna...
Eu stau si ma intreb daca ceea ce spuneti voi nu se datoreaza amplasarii echipamentelor de tractiune exclusiv sub podeaua tramvaiului... Vara cel putin in Tatra este mai cald ca in V3A, chiar daca aerisirea este mai buna...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Tatra foloseste caldura reziduala de la rezistentele de tractiune pentru incalzirea salonului, pe cand V3A are un sistem izolat de incalzire in timp ce caldura rezistentelor este disipata direct in aer. De aceea nici nu au putut sa opreasca caldura complet in Tatra, pe vremea cealalta, pentru ca acea caldura e un produs rezidual al sistemului de tractiune de care nu poti pur si simplu scapa.
Tatra foloseste caldura reziduala de la rezistentele de tractiune pentru incalzirea salonului, pe cand V3A are un sistem izolat de incalzire in timp ce caldura rezistentelor este disipata direct in aer. De aceea nici nu au putut sa opreasca caldura complet in Tatra, pe vremea cealalta, pentru ca acea caldura e un produs rezidual al sistemului de tractiune de care nu poti pur si simplu scapa.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Că ziceam acolo despre 35, mă gândeam că după ce vor fi introduse Imperio pe linia 41, s-ar putea face o reorganizare de ture (sunt sigur că se va face, dar vorbesc acum favorabil pentru reînființarea 35), după cum urmează:
- clasicele scoase din 41 să înlocuiască toate vagoanele Bucur și Tatra din linia 25
- vagoanele Bucur scoase din 25 să ajungă pe linia 11 in locul Tatrelor rămase acolo
- linia 35 reînființată cu o parte din vagoanele Tatra scoase din 11 și 25 (măcar 10, pentru a avea o frecvență decentă + suplinirea 25 pe segmentul Depoul Militari - AFI, linie rămasă singură acolo după dispariția 8)
- restul, suplinite liniile 44 și 47 (daca e cazul...), tot cu Tatra
Desigur, acestea sunt doar niste propuneri, iar ce va fi, vom vedea.
Cezar210 wrote here:
De 35 știam că va reveni atunci când va fi parc suficient.
Că ziceam acolo despre 35, mă gândeam că după ce vor fi introduse Imperio pe linia 41, s-ar putea face o reorganizare de ture (sunt sigur că se va face, dar vorbesc acum favorabil pentru reînființarea 35), după cum urmează:
- clasicele scoase din 41 să înlocuiască toate vagoanele Bucur și Tatra din linia 25
- vagoanele Bucur scoase din 25 să ajungă pe linia 11 in locul Tatrelor rămase acolo
- linia 35 reînființată cu o parte din vagoanele Tatra scoase din 11 și 25 (măcar 10, pentru a avea o frecvență decentă + suplinirea 25 pe segmentul Depoul Militari - AFI, linie rămasă singură acolo după dispariția 8)
- restul, suplinite liniile 44 și 47 (daca e cazul...), tot cu Tatra
Desigur, acestea sunt doar niste propuneri, iar ce va fi, vom vedea.
📖 Pagination options