Topic: Discuții diverse
1635 posts, 444552 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Păi...cele 2 Bucur LF ... şi cam atât. Construcţia de V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93 s-a încheiat.
Păi...cele 2 Bucur LF ... şi cam atât. Construcţia de V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93 s-a încheiat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
4 Bucur LF si un V3A-2S-93 #4039, din acestea sunt sanse ca inafara de #4039 sa fie gata anul acesta si 2 Bucur, restul in ianuarie-februarie.
Pe langa ele mai sunt si cele 2 V3A-93-CA-PPC cu punerea in functiune in decembrie.
4 Bucur LF si un V3A-2S-93 #4039, din acestea sunt sanse ca inafara de #4039 sa fie gata anul acesta si 2 Bucur, restul in ianuarie-februarie.
Pe langa ele mai sunt si cele 2 V3A-93-CA-PPC cu punerea in functiune in decembrie.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
204 si 076, mai multe info aici viewtopic.php?f=14&t=780
florin.lifticariu wrote:
adica 361 si 192 ? au ajuns in URAC ?
204 si 076, mai multe info aici viewtopic.php?f=14&t=780
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Inseamna ca U.R.A.C are activitate Foarte bine! ,Oare pe ce lini le vom vedea prima data
Utilizator anonim wrote:
4 Bucur LF si un V3A-2S-93 #4039, din acestea sunt sanse ca inafara de #4039 sa fie gata anul acesta si 2 Bucur, restul in ianuarie-februarie.
Pe langa ele mai sunt si cele 2 V3A-93-CA-PPC cu punerea in functiune in decembrie.
Inseamna ca U.R.A.C are activitate Foarte bine! ,Oare pe ce lini le vom vedea prima data
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Oare ce-ar fi sa iei la mana topicul cu V3A-93-CA-PPC si sa nu mai incarcam baza de date cu intrebari la care s-a raspuns deja?
gabynet wrote:Utilizator anonim wrote:
4 Bucur LF si un V3A-2S-93 #4039, din acestea sunt sanse ca inafara de #4039 sa fie gata anul acesta si 2 Bucur, restul in ianuarie-februarie.
Pe langa ele mai sunt si cele 2 V3A-93-CA-PPC cu punerea in functiune in decembrie.
Inseamna ca U.R.A.C are activitate Foarte bine! ,Oare pe ce lini le vom vedea prima data
Oare ce-ar fi sa iei la mana topicul cu V3A-93-CA-PPC si sa nu mai incarcam baza de date cu intrebari la care s-a raspuns deja?
- darknight
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Stiu ca nu sunt suficente vagoane de acest tip, dar in aceste conditii mi se pare si mai absurd sa existe 2 linii (34 si 41) care au mai mult de 50% din parc cu vagoane PPC, iar pe majoritatea celorlalte linii sa nu existe nici macar un singur vagon. Parerea mea .
Gabi23 wrote:E o gluma? Intr-adevar, 285 si 299 nu sunt PPC, dar 107 si 324 au? Si pentru ca tot s-a adus vorba, ma intreb cand va veni vremea cand RATB'ul va renunta la idei fixe cu "linii de protocol" si vagoanele PPC vor fi turate cat mai uniform pe liniile depourilor care detin asa ceva, fiindca normele europene prevad ca 25% din parcul unei linii sa fie dotat cu podea coborata. Mai ales ca PPC'urile au boghiuri perfect compatibile cu orice linie din Bucuresti, deci nu "tine" scuza cu incompatibilitatea sinelor cu trenul de rulare
Nu a primit, desi cei de la Depoul Alexandria ar fi dorit sa le foloseasca ca rezerve pentru linia 41, pe 299 si 285, insa nu s-a vrut, motivul oficial fiind ca n-au sectiune PPC .
Stiu ca nu sunt suficente vagoane de acest tip, dar in aceste conditii mi se pare si mai absurd sa existe 2 linii (34 si 41) care au mai mult de 50% din parc cu vagoane PPC, iar pe majoritatea celorlalte linii sa nu existe nici macar un singur vagon. Parerea mea .
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
florin
Şi după ce că sunt doar pe 2 linii vagoane PPC, mai sunt şi toate grămadă. Că doar n-o să se deranjeze RATB-ul să facă ceva util pentru călători, adică să intercaleze vagoanele. Nu, dacă ai pierdut trenuleţul de PPC-uri stai dumneata vreo 30 - 40 de minute până vine un vagon PPC. Sau luptă-te cu căruciorul prin vagoanele normale, chiar zilele trecute am văzut o mamă care se chinuia.
Şi după ce că sunt doar pe 2 linii vagoane PPC, mai sunt şi toate grămadă. Că doar n-o să se deranjeze RATB-ul să facă ceva util pentru călători, adică să intercaleze vagoanele. Nu, dacă ai pierdut trenuleţul de PPC-uri stai dumneata vreo 30 - 40 de minute până vine un vagon PPC. Sau luptă-te cu căruciorul prin vagoanele normale, chiar zilele trecute am văzut o mamă care se chinuia.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Asta e o problema veche. Si inainte venea trenuletul de tramvaie roz pe linia 41, iar pe urma urma trenuletul de EP/V3A. Ghiciti in care tremurai de frig iarna.
Asta e o problema veche. Si inainte venea trenuletul de tramvaie roz pe linia 41, iar pe urma urma trenuletul de EP/V3A. Ghiciti in care tremurai de frig iarna.
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Am si eu o intrebare: Astia cand baga si ei caldura in tramvaie ,dimineata este foarte frig in ele ?
Am si eu o intrebare: Astia cand baga si ei caldura in tramvaie ,dimineata este foarte frig in ele ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Legat de faza cu caldura iarna trecuta era regula stupida cu pornirea instalatiei doar cand termperatura coboara de la +5 grade Celsius. Sezonul acesta nu stim ce va fi, dar mi se pare o aberatie sa nu se foloseasca sistemul de incalzire. Zilele trecute am mers cu mai multe vagoane de la Bucurestii Noi pe linia 41, la schimbul 2 si vatmanii pornisera sistemul de incalzire in vagoanele: 049, 144, 158, 218 si 339. Deasemenea si autobuze Mercedes de la Ferentari, Floreasca si Militari aveau incalzirea pornita si era o placere fata de cancerul de afara .
Legat de faza cu caldura iarna trecuta era regula stupida cu pornirea instalatiei doar cand termperatura coboara de la +5 grade Celsius. Sezonul acesta nu stim ce va fi, dar mi se pare o aberatie sa nu se foloseasca sistemul de incalzire. Zilele trecute am mers cu mai multe vagoane de la Bucurestii Noi pe linia 41, la schimbul 2 si vatmanii pornisera sistemul de incalzire in vagoanele: 049, 144, 158, 218 si 339. Deasemenea si autobuze Mercedes de la Ferentari, Floreasca si Militari aveau incalzirea pornita si era o placere fata de cancerul de afara .
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
La tramvaie si trolebuze nu inteleg de ce nu se porneste caldura,dar la autobuze e mai greu pentru ca dimineata sau dupa amiaza (daca autobuzul e abia iesit din garaj) trebuie cel putin o cursa pentru ca motorul sa se incalzeasca destul pentru ca putea porni caldura.Desigur mai este si sirocoul dar folosirea acestuia este restrictionata foarte mult(abia i-au lasat iarna trecuta pe gerul ala cumplit si pe zapada aia mare sa le porneasca).
La tramvaie si trolebuze nu inteleg de ce nu se porneste caldura,dar la autobuze e mai greu pentru ca dimineata sau dupa amiaza (daca autobuzul e abia iesit din garaj) trebuie cel putin o cursa pentru ca motorul sa se incalzeasca destul pentru ca putea porni caldura.Desigur mai este si sirocoul dar folosirea acestuia este restrictionata foarte mult(abia i-au lasat iarna trecuta pe gerul ala cumplit si pe zapada aia mare sa le porneasca).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Imposibil sa dureze atat pana se incalzeste apa din circuitul de racire. In cateva minute in mod normal ajunge la 90*. Cate radiatoare pentru incalzirea salonului are un Citaro ? Eu nu stiu / nu am stat niciodata sa le numar.
Imposibil sa dureze atat pana se incalzeste apa din circuitul de racire. In cateva minute in mod normal ajunge la 90*. Cate radiatoare pentru incalzirea salonului are un Citaro ? Eu nu stiu / nu am stat niciodata sa le numar.
📖 Pagination options