Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 92009 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei survola

Despre Podul Constanța
Dan Tudorache (primar sector 1): "Noi am generat anul trecut o discuție, avem o comisie comună MT, PMB și Metrou, și trăgeam de ei să facem ceva fiindcă toată lumea mă înjură pe mine fiindcă acel pod este pe raza Sectorului 1. Cu siguranță vom rezolva problema în acest mandat. Chiar ieri ne-am întâlnit cu reprezentrantii MT și am discutat, noi trebuie să lărgim puțin strada, cu o bandă pe sens. O vom face fiindcă acel pod mai are puțin și cade. Concluzia expertizei făcute de Ministerul Transporturilor este că acel pod trebuie reabilitat".
sursa

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Aha, au inceput astia din PSD sa se faulteze intre ei, a vazut Danut de la sectorul 1 ca se repara, rezulta ca sta sa cada, iar bulevardul nu este la el ci la PMB, important de retinut ca rezolva el, o vorbi la blonda sa-i transfere lui bulevardul, apropo, acuma vine si blonda ca a vazut ea ca se prabusesc podurile CFR si construieste ea altele.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Protocol de colaborare între Primăria Capitalei şi CFR SA pentru proiecte comune, după dezbaterea din spaţiul public privind necesitatea reabilitării urgente a Podului Constanţa

Primăria Capitalei şi Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA ar urma să semneze un protocol de colaborare pentru realizarea unor proiecte comune, inclusiv investiţii comune în unele obiective, precum şi consultări reciproce prin grupuri de lucru, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei de joi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Propunerea municipalităţii vine după ce în spaţiul public s-a dezbătut necesitatea reabilitării urgente a Podului Constanţa, aflat într-o continuă stare de degradare. De altfel, municipalitatea a transmis o solicitare Guvernului pentru a-l trece de la Ministerul Transporturilor în subordinea sa, urmând să îşi asume investiţia în lucrările de consolidare şi reabilitare.

„Soluţiile constructive de realizare a studiilor de prefezabilitate/fezabilitate a obiectivelor de investiţii ce vor fi realizate de Compania naţională de Căi Ferate CFR SA şi Municipiul Bucureşti se vor face prin analizarea atentă a modului de deulare a proectelor şi identificarea aspectelor ce pot bloca derularea acestora cu stabilirea de măsuri comune în vederea finalizării cu succes a proiectelor. (...) Prin prezentul protocol, părţile convin să coopereze în vederea realizării obiectivelor de investiţii ce vor fi dezvoltate de către cele două instituţii, care presupun interferenţe şi/sau orice suprapunere între acestea. Scopul colaborării este de a accelera şi facilita obţinerea avizelor din partea celor două instituţii şi executarea lucrărilor de intervenţie, reparaţii şi reabilitare/modernizare”, se arată în proiectul de hotărâre privind încheierea protocolului de colaborare.

”Pentru realizarea unei stări tehnice bune a pasajului, care să asigure desfăşurarea traficului rutier şi feroviar în condiţii depline de siguranţă şi confort pe întreaga durată rămasă de exploatare normala, apreciată la minimum 35 de ani, până la următoarea reparaţie capitală, se recomandă execuţia unor lucrări de reparaţii şi consolidare, în regim de urgenţă, în special la nivelul elevaţiei pilei şi a grinzilor marginale din suprastructura podului”, se arată în expertiză.

Multe alte detalii: pe https://www.news.ro/social/protocol-de-colaborare-intre-primaria-capitalei-si-cfr-sa-pentru-proiecte-comune-dupa-dezbaterea-din-spatiul-public-privind-necesitatea-reabilitarii-urgente-a-podului-constanta-1922404516002018050618112602

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

CFR SA a lansat procedura simplificată onlinepentru serviciul de urmărire specială Pod CF Constanţa

Bucureşti, 18 mai 2018

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a lansat procedura simplificată online pentru serviciul de urmărire specială a comportării în exploatare a podului de la km 4+327 (Pod Constanţa), linia 800 Bucureşti Nord - Constanţa. Valoarea totală estimată a contractului este de 478.203,44 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri proprii.

Serviciul de urmărire specială constă în măsurarea, înregistrarea, prelucrarea şi interpretarea sistematică a valorilor parametrilor ce definesc măsura în care podul îşi menţine cerinţele de rezistenţă , stabilitate şi durabilitate, conform proiectului de urmărire specială.

Durata de valabilitate a contractului este de 18 luni de la atribuire, iar criteriul de selecţie este preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 04.06.2018, ora 15.00.

Anunţul de participare la procedura simplificată online, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare, precum şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa http://www.e-licitatie.ro., cu nr. SCN1002039.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4212-18-mai-2018-procedura-simplificata-online-serviciul-de-urmarire-speciala-pod-constanta

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Dupa ce geniile deabia au construit 2 poduri noi-noute pe ruta aceea, tot acolo o sa fie si peste cateva zeci de ani.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

A început cu Genova , urmează ?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei zapacitu

Asta ma intrebam si eu, insa vazand starea unor alte viaducte/poduri/semituneluri din Italia, tind sa cred ca nu e chiar asa rau la noi  :o

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

La Genova a fost o hobana din fier + beton in extensie construita intr-o vreme cand nu se intelegea foarte bine cum imbatraneste o asemenea structura si ulterior intarita pentru ca nu se comporta satisfacator, intre timp acest tip de structuri nu s-au mai folosit, la noi sunt coloane in compresie, stie toata lumea cum se comporta si se folosesc si azi, deci nu avem nici o treaba cu Genova.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Ideea e de mentenanță defectuasă, nu la ce metodă de construcție s-a recurs.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Unele metode sunt mai rezistente decat altele la mentenanta defectuoasa de aceea ce nu este grav pentru una poate fi criminal pentru alta.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

Orice mentenanta defectuoasa este criminala....

Este ca si cand ai spune "am inlocuit lichidul la servo-directie, de ce  :evil: sa mai inlocuiesc si lichidul la servo-frana?!..."

Mentenanta nu se poate face decat intr-un singur fel: cel CORECT !
La o masina la 10.000 km schimbi uleiul la motor, la 20.000 schimbi lichidele la "servo", la 35 k schimbi uleiul la cutia de viteze, la 60K schimbi curelele de distributie, etc. etc. etc...

Daca ne uitam la poze, ti se pare ca la "Pod CFR Constanta" s-a facut o mentenanta corecta ?!?!?!...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

1) Tibi are dreptate.
2) Eu am văzut << de aproape >> Podul Constanța...Are unii stâlpi fisurați în interiorul armăturilor, deci în suprafața de rezistență a stâlpului...
shoppy wrote:
Unele metode sunt mai rezistente decat altele la mentenanta defectuoasa de aceea ce nu este grav pentru una poate fi criminal pentru alta.

Asta e o gogomănie enormă...Evident alta e o << mentenanță >>  la un om și alta la un amărât de gândac, dar dacă o faci defectuos vor muri amândoi...
Capisci ?

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Compresia e una și extensia e alta, dacă vorbim așa, ochiometric, fără criteriu de comparație și fără scară de marimi atunci da, ce e prost e prost și ce e bun e bun.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei bobobarosanu

Mai baieti, shoppy are drepate in principiu.
Nu exista alb si negru sau bun si rau, exista doar vaiante intemediare.
Asadar, (cel putin in constructii) nu exista mentenanta perfecta, dar poate exista mentenanta "0"(deloc) (in Romania). Pentru un obiect de infrastructura nu exista reteta standard de mentenanta asa cum exista pentru o masina (desi nici la o masina efectuarea la timp a reviziilor nu te scuteste de probleme). De obicei mentenanta in constructii presupune o serie de masuri de reparatii care ar trebui realizate periodic, PLUS o monitorizare are sa observe la timp eventualele probleme si sa se hotarasca din timp ce e de facut.
Pe de alta parte exista solutii constructive care sunt mai rezistente la o mentenanta defectuoasa. Adica intr-un fel rezista in timp un element de beton armat intins (tirant) si altfel rezista unul comprimat (stalp).

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421198 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use