Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4066 posts, 1016388 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 291
 
 

📖 Pagination options
  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Se ia piciorul de pe acceleratie, iar cand turatia motorului incepe sa scada se schimba in treapta a IV-a si tot asa. Evident ca nu va fi ca o frana de servicu dar ajuta la mentinerea vitezei sau chiar la  scaderea ei. Daca panta este foarte mare nu mai este foarte eficineta. In cazul variantei cu obturarea esapamentului (exhaust brake) se actioneaza si acel buton. Tu ce incerci sa imi spui ca nu exista frana de motor? Cauta si Jake Brake sa vezi. La automobile nu exista partea cu obturarea esapamentului.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Jake Brake. Da, sunt de acord cu  conceptul.

 


Re: Discutii diverse TibiV

Jake Brake...
Da, mishto concept... (Cam ca motorul Wenkel...)
Daca nu ar presupune ca pe timpul franei de motor sa schimbi axul cu came....
"Floare la ureche", nu ?... ;)
Cine doreste meditatii despre axul cu came, sau axul cu came cu profil variabil (dar variabil in limite decente, 4-6 grade, nu 90, sa zica...

DAR...
Pana la urma de la ce a plecat "razboiul" ?...
Cine stie sa-mi spuna de ce, atunci cand cobori de la Sinaia spre Comarnic, ai pe dreapta panourile alea mari: "FOLOSITI FRANA DE MOTOR" ?...

Sunt acolo de pe vremea cand eram eu copil...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Apropo de motorul Trabantului, stiati ca a fost folosit prima data pentru pornirea motorului de tanc.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Intervenție moderator
Stimați colegi, am făcut curățenie, am extras din text absolut toate cuvintele nepotrivite, atacurile la persoană. Restul argumentelor au rămas exact cum le-ați expus voi. Unele fraze au fost ușor modificate pentru ca dialogul să aibă sens.
Așa cum ați observat mi-am tăiat și din propriile mele afirmații după exact aceleași criterii.
Cine nu e de acord poate să-mi scrie pe MP sau dacă nu aveți MP la Rubrica Dialog cu administrația

 


Re: Discutii diverse andrei11

TibiV wrote:
...Daca nu ar presupune ca pe timpul franei de motor sa schimbi axul cu came....

Problema cu Jake Brake este evident că se pune în lipsa axului cu came. Poate supapele  sunt controlate electronic cu motorașe electrice funcție de poziția pistonului....

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ClaudiuL

@Shoppy & cpy :
(De aici rezulta si consumul mare al CVA fata de CVM si faptul ca nu a reusit nimeni sa obtina un mers economic cu CVA comparabil cu al unul cu CVM, persoanele fizice proprietare de CVA ori isi protejeaza CVA-ul neschimband pe N decat cand sunt opriti ori ii doare la basca de consum.)


Va rog inca o data sa va informati inainte sa emiteti opinii depasite de realitatea anului 2017 :

http://www.tutorialelogan.ro/2016/05/co ... motor.html

http://blog.autovit.ro/2013/10/cutia-de ... nctionare/

Pentru autobuze ca sa nu fiu out of topic :

http://voith.com/corp-en/drives-transmi ... s-bus.html

Eu ma retrag temporar din aceasta discutie. Revin dupa ce voi discuta cu persoane informate si poate mai calme. :)

 


Re: Discutii diverse andrei11

Primul link este o postare a unor amatori, celălalte  linkuri nu sunt semnate.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse anndrei

Confirm ca la Logan in frana de motor arata pe calculatorul de bord consum 0.0

 


Re: Discutii diverse aztec

Pana la urma vorbim de autoturisme, benzina si cutie manuala sau autobuze diesel automate.....
Să   nu facem varza subiectul, ca e interesant...
Si nu conteaza afisajul ci consumul real, adevarat....nu interpolarea  calculatorului..

 


Re: Discutii diverse survola

TibiV wrote:
Cine stie sa-mi spuna de ce, atunci cand cobori de la Sinaia spre Comarnic, ai pe dreapta panourile alea mari: "FOLOSITI FRANA DE MOTOR" ?...

Nu are legătură cu consumul, ci cu încălzirea frânelor.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ClaudiuL

Si nu conteaza afisajul ci consumul real, adevarat....nu interpolarea calculatorului..


Evident acest lucru este valabil pentru consumul mediu si nu pentru consumul instantaneu. Sunt 2 afisari distincte. Cel instantaneu atata este 0 (zero) cand nu se accelereaza la orice masina contemporana. Motorul desi nu este alimentat continua sa se invarta,alternatorul incarca, electricele functioneaza. Minune !  :lol:
Nu inteleg de ce nu se verifica acest lucru pe masina personala inainte de a ....

 


Re: Discutii diverse aztec

Cand faci frana de motor de fapt transformi motorul in compresor...mai babeste vorbind.
Ideea e mai complxa....stiu...la autoturisme se opreste alimentarea cu combustibil, asa zic pliantele ..dar nu tot timpul este valabil, doar in anumite conditii...
Dar ce se aplica la un autoturism nu este valabil neaparat si pt autobuze, ce e valabil pt cutia  manuala difera de automata...
Deci nu te crampona ce iti zice afisajul masinii tale, ca e informativ....si nu un truism valabil universal.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ClaudiuL

Cum este la autobuze ? Poate ne ajuta un expert. In lipsa, este posibil sa goagl eu.  :)

Afisajul pentru consumul instantaneu este informativ adica in scop de informare dar reda consumul instantaneu real. Cand am descoperit acest lucru si nu am mai scos din viteza cand ma apropiam de stopuri mi-a scazut consumul de la 10,4 la 10. Incercati va rog. Atentie pe la 1000 rpm se reia alimentarea si trebuie debreiat.

Succes !

 


Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434004 posts in 5403 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use