Topic: Discuții diverse
4065 posts, 986764 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Nu eram sigur in privinta celor cu reclame. Eu ce stiam de la cineva din 253 ca azi i-au scos doar cu masini cu aer.
Nu eram sigur in privinta celor cu reclame. Eu ce stiam de la cineva din 253 ca azi i-au scos doar cu masini cu aer.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Cu exceptia zilelor de revizii tehnice masinile cu reclama circula permanent. Iar zilele tehnice se recupereaza, 30 zile se plateste, 30 zile trebuie sa fie masina la vedere.
Cu exceptia zilelor de revizii tehnice masinile cu reclama circula permanent. Iar zilele tehnice se recupereaza, 30 zile se plateste, 30 zile trebuie sa fie masina la vedere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Si acu pe seara in 368 defilau destule Euro 3-uri, ca am avut o treaba in Drumul Taberei si am vazut cel putin 4 autobuze (4539, 4576 etc.).
Si acu pe seara in 368 defilau destule Euro 3-uri, ca am avut o treaba in Drumul Taberei si am vazut cel putin 4 autobuze (4539, 4576 etc.).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Deci pana la urma doar pe 253 au fost doar euro4 Am vazut soferii de pe 4560 cu 4905.Chiar cel de la sch1 mi-a spus de dimineata ca l-a scos cu euro 4 special pentru ca are aer si ca asa este toata linia. Presupun ca au luat aceasta decizie din cauza ca linia 253 are un parc de 8-9 masini in weekend si un interval cat casa. Si apropo ce cauta 4539 in 368 masina aia e titulara in 253 de peste un an de zile.
Deci pana la urma doar pe 253 au fost doar euro4 Am vazut soferii de pe 4560 cu 4905.Chiar cel de la sch1 mi-a spus de dimineata ca l-a scos cu euro 4 special pentru ca are aer si ca asa este toata linia. Presupun ca au luat aceasta decizie din cauza ca linia 253 are un parc de 8-9 masini in weekend si un interval cat casa. Si apropo ce cauta 4539 in 368 masina aia e titulara in 253 de peste un an de zile.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mircea G
Daca se discuta de " aer " intreb si eu ceva :
La autobuzele care nu au " aer " si nici macar geamuri care sa se deschida , caci acele gemulete de puscarie sint total ineficiente , nu exista o metoda de ventilatie mecanica ? Soferul nu poate porni cu usa deschisa pt ventilatie ? Dar in definitiv care a fost capul patrat ce a comandat autobuzele acestea fara geamuri ????
Problema geamurilor care nu se deschid , sau marimea lor , este generala . Si la tramvaie acelasi lucru , niste petice de puscarie .
Care este logica , daca este , sa se faca mijloace de transport in comun , fara geamuri ?
Incep sa regret vremurile cind copil , ma plimbam cu tramvaiul la care geamul din fata era scos si ramineau aproape 2 mp descoperiti ....
Daca cineva crede ca lumea va fi incurajata sa circule cu ratb-ul in asemenea conditii , se insala . Am vazut persoane lesinate sau in pragul lesinului si chiar eu am fost nevoit sa cobor pt a nu cadea din picioare .
Pina una alta eu consider ca soferii sint vinovati , EI pot face ceva , macar in zilele cu caldura .
Daca se discuta de " aer " intreb si eu ceva :
La autobuzele care nu au " aer " si nici macar geamuri care sa se deschida , caci acele gemulete de puscarie sint total ineficiente , nu exista o metoda de ventilatie mecanica ? Soferul nu poate porni cu usa deschisa pt ventilatie ? Dar in definitiv care a fost capul patrat ce a comandat autobuzele acestea fara geamuri ????
Problema geamurilor care nu se deschid , sau marimea lor , este generala . Si la tramvaie acelasi lucru , niste petice de puscarie .
Care este logica , daca este , sa se faca mijloace de transport in comun , fara geamuri ?
Incep sa regret vremurile cind copil , ma plimbam cu tramvaiul la care geamul din fata era scos si ramineau aproape 2 mp descoperiti ....
Daca cineva crede ca lumea va fi incurajata sa circule cu ratb-ul in asemenea conditii , se insala . Am vazut persoane lesinate sau in pragul lesinului si chiar eu am fost nevoit sa cobor pt a nu cadea din picioare .
Pina una alta eu consider ca soferii sint vinovati , EI pot face ceva , macar in zilele cu caldura .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Cu uşile deschise nu se poate porni şi nici nu e sigur (pot să zboare călători); circulaţia cu jumătatea de uşă a şoferului deschisă iar nu are rost, pentru că au fost izolate cabinele, iar şoferul oricum are aer condiţionat în cabină.
Geamurile mici sunt o consecinţă a directivelor UE, care interzic ferestrele cu parte mobilă mare, după ce au fost diverse cazuri de oameni care au scos diverse părţi ale corpului pe geam (mâini, cap) şi au ,,pupat" stâlpi sau copaci, uneori cu consecinţe tragice. De aia geamurile trebuie să fie ca cele de pe V3A, să nu poţi să scoţi nimic pe geam.
Ce s-a făcut pe primele 500 de Citaro (adică 499, că #4402 încă are geamurile originale) e o improvizaţie a URAC-ului (tăiat geamurile în două şi montat şină şi tăiată melamina şi montate tulumbe metalice, combinat cu modificarea mecanismelor trapelor din plafon pentru ca acestea să se deschidă în aşa fel încât să intre aer), ce-i drept cu acordul EvoBus.
Pe fondul acestor norme, prosperă şi producătorii de instalaţii de climatizare... desigur, unii operatori refuză să doteze maşinile cu aer condiţionat, lucru de înţeles pentru nişte autobuze care circulă într-un orăşel din vârf de munte din Germania, unde 30 de grade se înregistrează o dată la 10 ani, iar mai mult de 20 de călători în autobuz sunt doar când e meci pe stadionul local, dar de neînţeles pentru un oraş de câmpie, care 4 luni pe an are temperaturi de peste 30 de grade şi unde maşinile merg supraîncărcate.
Cu uşile deschise nu se poate porni şi nici nu e sigur (pot să zboare călători); circulaţia cu jumătatea de uşă a şoferului deschisă iar nu are rost, pentru că au fost izolate cabinele, iar şoferul oricum are aer condiţionat în cabină.
Geamurile mici sunt o consecinţă a directivelor UE, care interzic ferestrele cu parte mobilă mare, după ce au fost diverse cazuri de oameni care au scos diverse părţi ale corpului pe geam (mâini, cap) şi au ,,pupat" stâlpi sau copaci, uneori cu consecinţe tragice. De aia geamurile trebuie să fie ca cele de pe V3A, să nu poţi să scoţi nimic pe geam.
Ce s-a făcut pe primele 500 de Citaro (adică 499, că #4402 încă are geamurile originale) e o improvizaţie a URAC-ului (tăiat geamurile în două şi montat şină şi tăiată melamina şi montate tulumbe metalice, combinat cu modificarea mecanismelor trapelor din plafon pentru ca acestea să se deschidă în aşa fel încât să intre aer), ce-i drept cu acordul EvoBus.
Pe fondul acestor norme, prosperă şi producătorii de instalaţii de climatizare... desigur, unii operatori refuză să doteze maşinile cu aer condiţionat, lucru de înţeles pentru nişte autobuze care circulă într-un orăşel din vârf de munte din Germania, unde 30 de grade se înregistrează o dată la 10 ani, iar mai mult de 20 de călători în autobuz sunt doar când e meci pe stadionul local, dar de neînţeles pentru un oraş de câmpie, care 4 luni pe an are temperaturi de peste 30 de grade şi unde maşinile merg supraîncărcate.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
Defapt adevarata cauza a acestor geamuri mici este una cat se poate de simpla si multi o stiu...Primele 500 de Citaro erau prevazute cu aer conditionat, de aceea le facusera geamuri cu o deschidere foarte mica....insa a venit criza si numai erau bani pentru a monta instalatia de aer pe cele 500 inafara de cele care au apucat deja....iar de aici se stie faptul ca au fost comandate 500 de citaro cu instalatia de aer deja pusa, dar nu inteleg de ce la ele au geamuri destul de mari care se deschid
Defapt adevarata cauza a acestor geamuri mici este una cat se poate de simpla si multi o stiu...Primele 500 de Citaro erau prevazute cu aer conditionat, de aceea le facusera geamuri cu o deschidere foarte mica....insa a venit criza si numai erau bani pentru a monta instalatia de aer pe cele 500 inafara de cele care au apucat deja....iar de aici se stie faptul ca au fost comandate 500 de citaro cu instalatia de aer deja pusa, dar nu inteleg de ce la ele au geamuri destul de mari care se deschid
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mircea G
Trag o singura concluzie : traim intr-o lume dementa ! Daca UE a ajuns sa dea directive si la geamurile autobuzelor este clar ca ne indreptam spre balamuc . Sint absolut convins ca incidentele au fost minore si putine dar aceasta " directiva " este impinsa de la spate de producatorii de " aere " ...caci alta explicatie nu exista .
Si totusi cum se poate ventila un autobuz sau un tramvai in conditiile acestea < sau mai circulam cu ratb-ul sau sa traiasca masina personala si multa ....ratb-ului ?
Trag o singura concluzie : traim intr-o lume dementa ! Daca UE a ajuns sa dea directive si la geamurile autobuzelor este clar ca ne indreptam spre balamuc . Sint absolut convins ca incidentele au fost minore si putine dar aceasta " directiva " este impinsa de la spate de producatorii de " aere " ...caci alta explicatie nu exista .
Si totusi cum se poate ventila un autobuz sau un tramvai in conditiile acestea < sau mai circulam cu ratb-ul sau sa traiasca masina personala si multa ....ratb-ului ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Primele 399 de Citaro (fara #4402) au geamurile modificate la Evobus, nu la URAC. Geamurile originale au fost inlocuite cu unele noi noute, produse in Norvegia in anul 2007. S-a luat aceasta masura nu neaparat in favoarea calatorilor pentru o mai buna venitilatie, ci mai degraba pentru ca riscau sa aiba autobuze imobilizate foarte des pentru ca se spargeau la inchidere din cauza sistemului prost. Autobuzele din seria 4500>>>4599 (livrate in anul 2007) au venit cu geamurile gata modificate din fabrica, iar cateva au un gratar mai special la trapele de aerisire din contructie.
Pe #4209 de la Alexandria s-a experimentat un sistem de ventilatie cu ventilatoare cum erau montate in DAF-uri si Ikarusuri... dar a fost un experiment esuat.
Dr2005 wrote:
Ce s-a făcut pe primele 500 de Citaro (adică 499, că #4402 încă are geamurile originale) e o improvizaţie a URAC-ului (tăiat geamurile în două şi montat şină
Primele 399 de Citaro (fara #4402) au geamurile modificate la Evobus, nu la URAC. Geamurile originale au fost inlocuite cu unele noi noute, produse in Norvegia in anul 2007. S-a luat aceasta masura nu neaparat in favoarea calatorilor pentru o mai buna venitilatie, ci mai degraba pentru ca riscau sa aiba autobuze imobilizate foarte des pentru ca se spargeau la inchidere din cauza sistemului prost. Autobuzele din seria 4500>>>4599 (livrate in anul 2007) au venit cu geamurile gata modificate din fabrica, iar cateva au un gratar mai special la trapele de aerisire din contructie.
Pe #4209 de la Alexandria s-a experimentat un sistem de ventilatie cu ventilatoare cum erau montate in DAF-uri si Ikarusuri... dar a fost un experiment esuat.
4539 - 261 - 21.06.2011 (1).jpg (189.16 KB; downloaded 2237 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Axel
IK4 in principal, exceptie #611 care a mai circulat la Nordului.
ByOnu wrote:
De curiozitate, ce au inlocuit DAF-urile si RdS-urile in '90?
IK4 in principal, exceptie #611 care a mai circulat la Nordului.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
Am si eu o intrebare:
Deci, teoretic, toate autobuzele Mercedes au limitare la 50km/h?
Nu de alta dar acum 2 zile am mers cu un autobuz de pe linia 385( nr de parc nu il mai stiu, ceva de genu 45xx)...iar pe portiunea Brasov - Ghencea indicatorul de viteza a ajuns pentru prima oara dupa multa vreme la 60km/h...intr-advera 10 km fac o diferenta semnificativa.
Am si eu o intrebare:
Deci, teoretic, toate autobuzele Mercedes au limitare la 50km/h?
Nu de alta dar acum 2 zile am mers cu un autobuz de pe linia 385( nr de parc nu il mai stiu, ceva de genu 45xx)...iar pe portiunea Brasov - Ghencea indicatorul de viteza a ajuns pentru prima oara dupa multa vreme la 60km/h...intr-advera 10 km fac o diferenta semnificativa.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
3mil
Teoretic toate... Singurele cazuri in care se poate depasi 50 km/h sunt cand se coboara o panta.
Asta de ai mers tu cu el poate a avut vreo interventie ceva si i s-a scos limitarea. Sau a cotizat titularul unde trebuie sa fie limitat mai sus.
Teoretic toate... Singurele cazuri in care se poate depasi 50 km/h sunt cand se coboara o panta.
Asta de ai mers tu cu el poate a avut vreo interventie ceva si i s-a scos limitarea. Sau a cotizat titularul unde trebuie sa fie limitat mai sus.
📖 Pagination options