Topic: Discuții diverse
3910 posts, 738530 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Eu sunt sigur ca producatorul de afisaje ofera si un soft de simulare virtual, sa nu stai sa faci teste in autobuz sau cu un afisaj pe masa, dar costa.
Practic resposabilul de mobilitate ar trebui sa defineasca informatiile pentru un nou traseu, responsabilul de marketing si imagine defineste niste reguli de afisare a informatiilor pe afisaj, cu informatiile celor doi IT-istul face niste capturi de ecran in simulator cu diferite moduri de afisare iar responsabilul de imagine aproba rezultatul sau schimba datele problemei; la noi se duce IT-istul cu laptopul in brate direct pe masina si ce ii iese, bun, prost, aia iese la traseu.
Eu sunt sigur ca producatorul de afisaje ofera si un soft de simulare virtual, sa nu stai sa faci teste in autobuz sau cu un afisaj pe masa, dar costa.
Practic resposabilul de mobilitate ar trebui sa defineasca informatiile pentru un nou traseu, responsabilul de marketing si imagine defineste niste reguli de afisare a informatiilor pe afisaj, cu informatiile celor doi IT-istul face niste capturi de ecran in simulator cu diferite moduri de afisare iar responsabilul de imagine aproba rezultatul sau schimba datele problemei; la noi se duce IT-istul cu laptopul in brate direct pe masina si ce ii iese, bun, prost, aia iese la traseu.
- roby2334
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
roby2334
-
- alexandru_minciu91
- Membru Bronze
-
Posted:
-
-
- Gabi23
- Site Admin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
A fost cu transport tehnologic (piese), magazia centrală fiind la Alexandria.
A fost cu transport tehnologic (piese), magazia centrală fiind la Alexandria.
-
- ADK
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
ADK
Motorizările DAF prezente pe articulate sunt mai defectuoase decât cele de Otokar obișnuite?
Despre partea cu taxele și eventuale vagi soluții le-am discutat într-un alt topic, am zis că "dezbat" puțin și partea a doua.
Acum, 100 de autobuze articulate pe lângă cele 30 deja existente nu sunt foarte sigur dacă ar ajunge, trebuie văzut "dacă" o să vină vreodată. De luat nu-i mare filozofie, chiar dacă într-adevăr e o procedură, posibil să dureze, câștigă unul iar celălalt te aștepți să conteste, alt proces, dar să zicem că autobuzele deja vin. Între timp trebuie puțin de luat în calcul câte pot încăpea prin fiecare garaj, că la Obregia intră sigur cele mai puține (mai degrabă le vezi în Nițu Vasile), iar în Titan cred că ar mai intra pe lângă cele deja existente, deși e foarte posibil să mai "scape" de cele scurte în favoarea articulatelor și de Citaro mai ales E3 să scape de tot. Urmează liniile, să fie repartizate cât mai corect și nu în ultimul rând - întreținerea, mai ales după ce ies din garanție. Am văzut odată ce nu-mi mai doresc să revăd, mentenanța la Citaro după 2012.
Deși zicem că-i nevoie de autobuze articulate moderne și nepoluante, într-adevăr este și nu numai aici. Dar să nu ne gândim nici la un număr prea extravagant, adică de peste 3-400 ... la situația actuală, cu unii care n-au mai mers cu transportul public poate de când era Oprescu primar și au folosit total altceva. În comunismul anilor '70 articulatele cărau mult din cauza lipsei metroului, iar în '80 orașul s-a tot aglomerat și era o forță de muncă cu mult peste ce-a de azi, plus că metroul abia era în dezvoltare și nu erau mai mult de 2-3 magistrale atunci. Totuși, troleibuzele au mai rămas pe "scenă" ceva ani față de autobuze, dar țin să cred că nu aveau ce pune în locul lor deși prezența respectivelor chiar a fost bună la vremea aia, altfel erau și astea istorie odată cu autobuzele (deși puțin mă mir că RATB a continuat să cumpere trolee articulate până în 1993, însă autobuze cred că doar până în '89, seria 1700, iar după '90 s-au dat mult după importuri cât mai ieftine dar și bune).
TPB wrote here:
Sunt zile în care circulă aproximativ 10 autobuze pe 783 și doar 2 pe 335. Aceste autobuze sunt puține la număr, se defectează des și cu greu își fac loc printre miile de mașini din Capitală.
Motorizările DAF prezente pe articulate sunt mai defectuoase decât cele de Otokar obișnuite?
TPB wrote here:
Soluția? Taxe și impozite duble pentru mașini, toate locurile de parcare să fie cu plată, dar și să achiziționăm 100 de autobuze neapărat articulate, fie Hybride, fie electrice, Mercedes-Benz sau Solaris.
Despre partea cu taxele și eventuale vagi soluții le-am discutat într-un alt topic, am zis că "dezbat" puțin și partea a doua.
Acum, 100 de autobuze articulate pe lângă cele 30 deja existente nu sunt foarte sigur dacă ar ajunge, trebuie văzut "dacă" o să vină vreodată. De luat nu-i mare filozofie, chiar dacă într-adevăr e o procedură, posibil să dureze, câștigă unul iar celălalt te aștepți să conteste, alt proces, dar să zicem că autobuzele deja vin. Între timp trebuie puțin de luat în calcul câte pot încăpea prin fiecare garaj, că la Obregia intră sigur cele mai puține (mai degrabă le vezi în Nițu Vasile), iar în Titan cred că ar mai intra pe lângă cele deja existente, deși e foarte posibil să mai "scape" de cele scurte în favoarea articulatelor și de Citaro mai ales E3 să scape de tot. Urmează liniile, să fie repartizate cât mai corect și nu în ultimul rând - întreținerea, mai ales după ce ies din garanție. Am văzut odată ce nu-mi mai doresc să revăd, mentenanța la Citaro după 2012.
Deși zicem că-i nevoie de autobuze articulate moderne și nepoluante, într-adevăr este și nu numai aici. Dar să nu ne gândim nici la un număr prea extravagant, adică de peste 3-400 ... la situația actuală, cu unii care n-au mai mers cu transportul public poate de când era Oprescu primar și au folosit total altceva. În comunismul anilor '70 articulatele cărau mult din cauza lipsei metroului, iar în '80 orașul s-a tot aglomerat și era o forță de muncă cu mult peste ce-a de azi, plus că metroul abia era în dezvoltare și nu erau mai mult de 2-3 magistrale atunci. Totuși, troleibuzele au mai rămas pe "scenă" ceva ani față de autobuze, dar țin să cred că nu aveau ce pune în locul lor deși prezența respectivelor chiar a fost bună la vremea aia, altfel erau și astea istorie odată cu autobuzele (deși puțin mă mir că RATB a continuat să cumpere trolee articulate până în 1993, însă autobuze cred că doar până în '89, seria 1700, iar după '90 s-au dat mult după importuri cât mai ieftine dar și bune).
📖 Pagination options