Parent forum: Autobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

3876 posts, 659404 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 271 272 273 274 275 276 277
 
 

📖 Pagination options
  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse cris_m

Dupa stâlpul de la Unirii montat cu susul in jos, STB ne uimeste din nou cu tehnica si ingineria: au patentat geamul cu susul in jos.... :rofl:
Este vorba de 4565 care la usa a 3-a are geamul despartitor din salon montat ca in imagine. La modul cel mai serios, stau si ma intreb, cat de incompetent sa fii sa reusesti aceasta "performanta"? Culmea este ca au mutat prinderile de metal, semn ca cineva si-a dat seama de greseala....
20220528_134354.jpg (701.49 KB; downloaded 2244 times)

 


  • Author: Axel
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse Axel

Asa mai e si 4118 cu primul geam din salon....

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ByOnu

Dumnezeule. In papuci cu sosete pe strada...

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Sunt de la Nike, deci nu se pune. Inițial asta credeam că ne arată Cristi și spune la derută cu geamul. :rofl:

 


  • Author: anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse anndrei

Cand va ziceam ca tot ce repara STB/URAC este gresit din start...Asa au incurcat la cateva autobuze MB Euro 3 lampile de pozitie/stop cu cele de semnalizare. Ma refer la cele montate deasupra lunetei. Fabrica a montat lampile de pozitie/stop catre exteriorul autobuzului pentru a fi folosite si ca lampi de gabarit iar ,,marii ingineri" au pus lampile de semnalizare catre exterior. Un tramvai titular in linia 41 are montata lampa de ceata spate pe dreapta...codul rutier spune ca trebuie montata pe partea stanga.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse andrei11

Şi bidirecţionalele circulă cu luminile albe de poziţie / faza scurtă după caz aprinse concomitent cu lămpile roşii de poziţie. Evident este vorba de aceeaşi faţă a tramvaiului.

 


  • Author: messe
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse messe

Andrei, inseamna ca au facut o ,,inginerie" a la URAC. In mod normal cand aprinzi farurile pozitiile de culoare rosie ar trebui sa fie stinse automat de dotarile instalatiei electrice a tramvaiului (vreun releu-comutator sau altceva care sa taie alimentarea pozitiei la stopurile respective). La primele siameze (cele albastre) in momentul cand vatmanul aprindea luminile, fie si acele becuri de pozitie aflate deasupra farurilor precum semnalizatoarele la V3A, la postul de condus automat lampile stop (cele de Dacia 1300) amplasate sub farurile aferente sensului de mers se stingeau automat ramanand functionala doar lampa de semnalizare a stopului.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse shoppy

Sigur nu este nici o inginerie, automatizare sau interblocaj, mecanicul trebuie sa le faca pe toate manual, adica la plecarea in cursa sa aprinda pozitiile rosii in postul nefolosit si pe cele albe in postul folosit, iar cand schimba sensul, in postul din care pleaca le stinge pe cele albe si le aprinde pe cele rosii iar in postul in care ajunge le stinge pe cele rosii si le aprinde pe cele albe.
Deci tine de mecanici, despre care nu mai vorbim ca iar ajungem la titularizare si botirea vehiculelor.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse cris_m

Deci tine de mecanici, despre care nu mai vorbim ca iar ajungem la titularizare si botirea vehiculelor.

Curand cred ca si despre lumini (faruri, stopuri), vad ca e un nou subiect favorit ce reapare periodic...   :roll:

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse shoppy

Pai da, probabil li s-a spus ca nu mai au voie sa boteasca masinile asa ca le tunaresc farurile, pun xenoane sau leduri in oglinzi de halogen, leduri de mare putere in faza scurta / pozitii fata / pozitii spate / iluminare numar / proiectoare ceata, leduri galbene sau albastre in loc de pozitii fata / faza scurta / iluminare numar / proiectoare ceata, circulat cu pozitii plus proiectoare de ceata dar faza scurta stinsa, adica toate tampeniile pe care le fac toti fulgericii si tunaricii de rable aruncate la gunoi in lumea civilizata.

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Nu am înțeles niciodată acea categorie de șoferi care aduc un "tunning" becurilor pe poziții și nu numai pe autobuze/troleibuze/tramvaie, nici măcar pe mașina personală, aparent nu se gândește niciunul că poliția poate să-i oprească din această cauză ... și automat, să rețină talonul autovehiculului. Cum explică șoferul la garaj că talonul autobuzului a fost reținut din cauza ledurilor pe poziții? și care ar fi consecințele care ar trebui să le suporte? aici eu unul nu o să pot să fiu de acord vreodată. Deși sunt o categorie de becuri, cele incandescente cu sticla albastră, care din câte știu sunt doar să dea un look mai frumos farurilor, în rest lumina este tot cea naturală.

De acord cu cei care se îngrijesc de mașini, întrețin curățenia și originalitatea autovehiculului, nu lipesc stickere și umblă la instalațiile de iluminat cu ce găsesc pe la piese auto, unde se și specifică că acele becuri nu sunt destinate drumurilor publice, iar producătorul nu-și asumă vreo răspundere în caz de neconformitate cu folosirea produsului. Deci le-ai pus, răspunzi de ele, mi se pare și normal că și eu dacă îți vând antigel să pui în vasul de expansiune, nu e problema mea că tu l-ai pus altundeva.

Acum ceva mai mult timp, am citit despre un autobuz al Autobazei Alexandria, care avea numărul de înmatriculare cam în neconformitate, pe scurt ceva intervenții cu markere pe lângă numere. Dacă numărul era șters sau deteriorat trebuie anunțat la garaj și nu să intervină ei, mai ales cu markere (cu toate că nici garajul nu știu dacă se omoară prea mult). Prin 2014-5 am avut ocazia să văd un E4 (parcă tot de la ei) cu cabina șoferului plină de sigle de Castrosua ...

Vremurile autobuzelor DAC a trecut, deci era normal un pic să ne modernizăm ci și ca concepții împreună cu autobuzele, să înțelegem că un Citaro arată mai bine standard din fabrică decât cu orice altă modificare posibilă mai ales de prost gust (poate o husă pe volan, o izolare mai bună și mai decentă a cabinei față de cum erau venite cu multe spații goale, erau bine venite, dar nu mai mult de atât). Îmi place mult cum arată 4116, e exact ca Citaro-ul venit în anul 2005 de prezentare, are toate componentele exterioare noi și nu numai, dar păcat că nu știu dacă ne vom putea bucura de el cu toate că nu sunt fanul autobuzelor noi (deși nu e chiar nou, e totuși made by 2006) dar acum astea sunt, cele vechi au cam dispărut și încet-încet am început să le cam dau uitării...

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

virgil23 wrote here:
ADK wrote here:
Indirect asta am zis și eu. Parcă a văzut un DAF sau Rocar de Simon în 335 nu un MB E4, chiar și de era un E3. Că acum se pune mult accent pe funcționarea aerului condiționat, sunt de acord. E3-urile nu sunt dotate din fabrică și s-a încercat ulterior montarea pe vreo 10 mașini dar rezultatul nu a fost favorabil în majoritatea situațiilor, dar undeva trebuie să circule și ele.

In ultimul timp 335 era full Otokar, de asta am postat aici, daca te deranjeaza postarea poti sa treci peste ea, nu cred ca trebuie sa facem haz de necaz pentru o poza, ca pana la urma topic-ul este legat de MB E4.  ;)

Într-adevăr, de regulă linia 335 era/este full marca Otokar și majoritatea articulate, dar acum că s-a "strecurat" și un E4 nu văd problema. Se prezintă curat și-i funcționează clima? cel mai probabil da. Sunt defecte de prin articulate? probabil că da, astfel că un tur lipsă s-a completat cu un Mercedes iar un Otokar solo a fost trimis în altă linie, probabil tot la fel de solicitată. Asta trebuie să te intereseze. Linia 335 find într-adevăr destul de centrală și aglomerată, aș considera și eu un pic o bătaie de joc prezența unui E3 în stare precară și evident fără aer condiționat. La timpul lor parcă nu erau căldurile chiar ca cele de astăzi și nici traficul atât de paralizat ...

 


Re: Discuții diverse TrainWrecker

Au inceput sa puna validatoarele noi pe MB E3/E4? Eu nu prea am calatorit cu acele autobuze deoare ce frecventez 335 si 301, linii pe care nu vezi multe euro3/4-uri

 


Re: Discuții diverse Andrei Tudor

Călătoresc aproape zilnic cu Citaro E3/E4 și nu am văzut în niciun autobuz vreun validator nou.

 


Go to page:  1  ... 271 272 273 274 275 276 277
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 1943 forum members have written 376144 posts in 4577 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use