Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1033935 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Nu stiu daca s-a mantionat, dar de cand a intrat pe "mana" titularilor, 6202 a primit si el un set de capace.
Nu stiu daca s-a mantionat, dar de cand a intrat pe "mana" titularilor, 6202 a primit si el un set de capace.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Sunt titulari care isi iubesc meseria cu tot cu vehiculul cu care lucreaza, fie ca vorbim de transport public local sau de feroviari, ma refer la locomotive, pentru cine nu e in tema cu domeniul, daca aici se pun capace la roti (care sunt ok, alaturi de alte accesorii) sau alte accesorii mai putin estetice, la locomotive se investesc mii de lei in steme metealice si alte decoratiuni. Partea buna este ca odata cu astea, vine si intretinerea estetica si mai ales tehnica a vehiculului. Practic pentru ei este a doua casa. Nu sunt de acord cu multe mizerii care apar pe vehicule, dar capacele la roti de exempli chiar vin ok...
Albert wrote:
O întrebare...Faptul ca au pus capace la roti nu mi se pare un lucru rau, dar titularii chiar n-au ce sa facă cu banii lor? Adică, chiar așa, își dau banii pe capace pentru vehiculul pe care lucrează?
Sunt titulari care isi iubesc meseria cu tot cu vehiculul cu care lucreaza, fie ca vorbim de transport public local sau de feroviari, ma refer la locomotive, pentru cine nu e in tema cu domeniul, daca aici se pun capace la roti (care sunt ok, alaturi de alte accesorii) sau alte accesorii mai putin estetice, la locomotive se investesc mii de lei in steme metealice si alte decoratiuni. Partea buna este ca odata cu astea, vine si intretinerea estetica si mai ales tehnica a vehiculului. Practic pentru ei este a doua casa. Nu sunt de acord cu multe mizerii care apar pe vehicule, dar capacele la roti de exempli chiar vin ok...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
Eu stiam ca pentru o functionare optima a sistemului de franare, temperaturile trebuie sa fie cat mai reduse.
Cum cauciucul este un bun izolator, la care adaugam si aerul din camera...., ramane ca pe langa discurile ventilate sau tamburi cu elemente radiante, un mijloc de racire este si janta...ventilata.
Bine, se practica gauri sau diverse metode pt reducerea masei nesuspendate si pt ventilare.
De obicei si capacele rotilor ca mijloace estetice sunt si ele cu gauri sau fantecare sa permita ventilarea.
Ce vad in poza, sunt estetice, dar atat, chiar are un impact negativ asupra sistemului de franare.
Zic si eu...
Bine, nu cred ca apare problema in Bucuresti...dar daca cobora Feleacul conta...
Eu stiam ca pentru o functionare optima a sistemului de franare, temperaturile trebuie sa fie cat mai reduse.
Cum cauciucul este un bun izolator, la care adaugam si aerul din camera...., ramane ca pe langa discurile ventilate sau tamburi cu elemente radiante, un mijloc de racire este si janta...ventilata.
Bine, se practica gauri sau diverse metode pt reducerea masei nesuspendate si pt ventilare.
De obicei si capacele rotilor ca mijloace estetice sunt si ele cu gauri sau fantecare sa permita ventilarea.
Ce vad in poza, sunt estetice, dar atat, chiar are un impact negativ asupra sistemului de franare.
Zic si eu...
Bine, nu cred ca apare problema in Bucuresti...dar daca cobora Feleacul conta...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Un vehicul titularizat este în primul rând un vehicul îngrijit (în cele mai multe cazuri), iar pe lângă asta le crește și durata de viață, sunt îngrijite și există interes pentru orice problemă. Nu convine nimănui să cumpere des piese de schimb și mașini iar pe tine să te frece să te tot ”muți” de pe o mașină pe alta, care fiecare merge în felul ei, demarează, frânează etc în alt ritm. Nu există nici-un avantaj neexistenței titularizării. O mașină la ”comun” e pur și simplu o epavă. Continuând, exact ce a zis Utilizator anonim, acolo stau 6-10 ore pe zi. E adevărat că unele ”tunning-uri” sunt de prost gust, asta-i altă treabă, dar pe unii îți pierzi timpul explicându-le ca și cum ai strica orzul pe gâște.
Un vehicul titularizat este în primul rând un vehicul îngrijit (în cele mai multe cazuri), iar pe lângă asta le crește și durata de viață, sunt îngrijite și există interes pentru orice problemă. Nu convine nimănui să cumpere des piese de schimb și mașini iar pe tine să te frece să te tot ”muți” de pe o mașină pe alta, care fiecare merge în felul ei, demarează, frânează etc în alt ritm. Nu există nici-un avantaj neexistenței titularizării. O mașină la ”comun” e pur și simplu o epavă. Continuând, exact ce a zis Utilizator anonim, acolo stau 6-10 ore pe zi. E adevărat că unele ”tunning-uri” sunt de prost gust, asta-i altă treabă, dar pe unii îți pierzi timpul explicându-le ca și cum ai strica orzul pe gâște.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
1) Plăcuțele actuale de frână cu cât au temperaturi mai ridicate cu atât frânează mai bine ( cred că plăcuțe de azbociment nu se mai fabrică de jumătate de secol ).
2) ADK, trebuie să schimbăm mentalitatea șoferilor.
Ce-ar fi ca fiecare pilot de avion să fie titular pe avionul lui ? Ar fi un dezastru din punct de vedere economic !
1) Plăcuțele actuale de frână cu cât au temperaturi mai ridicate cu atât frânează mai bine ( cred că plăcuțe de azbociment nu se mai fabrică de jumătate de secol ).
2) ADK, trebuie să schimbăm mentalitatea șoferilor.
Ce-ar fi ca fiecare pilot de avion să fie titular pe avionul lui ? Ar fi un dezastru din punct de vedere economic !
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Apropo de asta, am sa pun aici ce aveau ramele Alstom Metropolis M5 ale GVB pe bord cand au ajuns in Amsterdam.
Sounds familiar?
Apropo de asta, am sa pun aici ce aveau ramele Alstom Metropolis M5 ale GVB pe bord cand au ajuns in Amsterdam.
1280px-Metro_Amsterdam_M5_Interieur_2012_september_02.jpeg (152.12 KB; downloaded 2378 times)
Screenshot_20190506-222751_Gallery.jpg (633.72 KB; downloaded 2401 times)
Sounds familiar?
- ADK
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Faci o comparatie proasta. In aviatie exista o regula de cabina sterila.
ADK wrote:
@andre11
Nu vorbim de piloți de avioane.
Faci o comparatie proasta. In aviatie exista o regula de cabina sterila.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Nu mă interesează ce reguli se aplică în aviație colegule, deoarece nu vorbeam despre asta și cel puțin nu e domeniul meu. Te-ai băgat aiurea-n seamă, nu văd să fi zis ceva greșit în fraza mea de mai sus. Astea's cancanurile tip forumului.
Nu mă interesează ce reguli se aplică în aviație colegule, deoarece nu vorbeam despre asta și cel puțin nu e domeniul meu. Te-ai băgat aiurea-n seamă, nu văd să fi zis ceva greșit în fraza mea de mai sus. Astea's cancanurile tip forumului.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Deaia acolo unde nu exista titularizare merge totul bine si numai acolo unde exista sunt cateva masini de doamne ajuta si in rest epave
Deaia acolo unde nu exista titularizare merge totul bine si numai acolo unde exista sunt cateva masini de doamne ajuta si in rest epave
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Cu tine nici atât nu-mi bat capu'. România e România, alte țări sunt alte țări. La noi trebuie să-ți păzești singur spatele că pe baza altora...
Cu tine nici atât nu-mi bat capu'. România e România, alte țări sunt alte țări. La noi trebuie să-ți păzești singur spatele că pe baza altora...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
WT_fan06
https://en.wikipedia.org/wiki/Sterile_Cockpit_Rule
Chev Celios wrote:Cabina sterilă se referă la altceva - în punctele critice ale zborului (adică la decolare și aterizare, sau mai precis la altitudini de sub 3000 de metri) piloții nu au voie să discute casual sau să facă orice altceva ce nu ține de pilotarea avionului, menținerea comunicației cu solul, etc.. Nimic în plus. Asta pentru că au fost mai multe accidente din cauza neatenției piloților.
In aviatie exista o regula de cabina sterila.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sterile_Cockpit_Rule
- cris_m
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Astazi soferul autobuzului 4938 din linia 106 cuprins de ce povestea la telefon purtand ambele casti pentru a auzi conversatia stereo a uitat sa opreasca in statia Bd. Anul 1864. Din ce in ce mai multi soferi fac porcarii la volan si asta din cauza vorbitului la telefon.
Astazi soferul autobuzului 4938 din linia 106 cuprins de ce povestea la telefon purtand ambele casti pentru a auzi conversatia stereo a uitat sa opreasca in statia Bd. Anul 1864. Din ce in ce mai multi soferi fac porcarii la volan si asta din cauza vorbitului la telefon.
📖 Pagination options