Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1015849 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Andrei98
Da, ai dreptate, nu am vazut.
Oricum nu cred ca au fost pastrate notate pe undeva la STB, poate doar EvoBus sa mai aibe vreun registru cu reparatiile efectuate..
Da, ai dreptate, nu am vazut.
Oricum nu cred ca au fost pastrate notate pe undeva la STB, poate doar EvoBus sa mai aibe vreun registru cu reparatiile efectuate..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Retarderul se cuplează automat la frânare ? Mă îndoiesc. Și atunci maneta de retarder la ce mai folosește ?
anndrei wrote:
Pai se cupleaza automat cand se apasa pedala de frana. Asa e fost la toate: DAF, Rocar De Simon, Autodromo, Iveco, MB Citaro.
Am mers cu un Otokar de 10m si soferul a comutat maneta din dreapta volanului dar nu s-a simtit nicio incetinire sau vreun zgomot specific. Mai mult ca sigur nu a fost montat din fabrica. Din aceasta cauza nu au avut nici maneta. Puteau macar sa le puna o electrovalva pe evacuare ca la DAC si Ikarus.
Retarderul se cuplează automat la frânare ? Mă îndoiesc. Și atunci maneta de retarder la ce mai folosește ?
- Albert
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Se foloseste la coborarea pantelor cand nu este nevoie de frana de serviciu (de picior). In functie de inclinatia pantei acesta are 3 sau mai multe trepte. La franarea din pedala acesta se cupleaza automat pentru a ajuta frana de serviciu si a mentine un grad de uzura scazut al placutelor/discurilor de frana.
Se foloseste la coborarea pantelor cand nu este nevoie de frana de serviciu (de picior). In functie de inclinatia pantei acesta are 3 sau mai multe trepte. La franarea din pedala acesta se cupleaza automat pentru a ajuta frana de serviciu si a mentine un grad de uzura scazut al placutelor/discurilor de frana.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Cristi N
Andrei11 ai perfecta dreptate, nu pot sa te contrazic, dar pe de alta parte nici primaria nu e transparenta. Daca ar fi vrut sa arate ca nu e vreo diferenta de calitate puteau sa iasa cu un comunicat de presa cu statistica defectelor in functie de modelul vehiculului.
Nu ar fi frumos sa vedem pe site in functie de tipul vehicului: tramvai, troleu, autobuz: tipul defectului, numarul de defectiuni, costul reparatiilor, etc?
Andrei11 ai perfecta dreptate, nu pot sa te contrazic, dar pe de alta parte nici primaria nu e transparenta. Daca ar fi vrut sa arate ca nu e vreo diferenta de calitate puteau sa iasa cu un comunicat de presa cu statistica defectelor in functie de modelul vehiculului.
Nu ar fi frumos sa vedem pe site in functie de tipul vehicului: tramvai, troleu, autobuz: tipul defectului, numarul de defectiuni, costul reparatiilor, etc?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Pai retarderul pe maneta este independent de pedala de frana, este mai comod sa fie folosit pe un drum la vale. Retarderul este actionat si de pedala de frana pentru o franare mai eficienta in caz de nevoie sau pentru diminua uzura palcutelor de frana. Am observat ca este o diferenta destul de mare la Citaro cand soferul scoate din viteza si franeaza fata de franarea cand autobuzul este in viteza. Cand e scos din viteza zici ca se chinuie sa opreasca...
Pai retarderul pe maneta este independent de pedala de frana, este mai comod sa fie folosit pe un drum la vale. Retarderul este actionat si de pedala de frana pentru o franare mai eficienta in caz de nevoie sau pentru diminua uzura palcutelor de frana. Am observat ca este o diferenta destul de mare la Citaro cand soferul scoate din viteza si franeaza fata de franarea cand autobuzul este in viteza. Cand e scos din viteza zici ca se chinuie sa opreasca...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
andrei11
La relația primăriei cu oamenii nu mă pricep și intrăm în politică. Nu mă pasionează subiectul și oricum îl discutăm dacă vrei în particular sau la Politikă.
Otokarele sunt sub Mercedes, de câte ori să repet ?
La relația primăriei cu oamenii nu mă pricep și intrăm în politică. Nu mă pasionează subiectul și oricum îl discutăm dacă vrei în particular sau la Politikă.
Otokarele sunt sub Mercedes, de câte ori să repet ?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Andrei98
Astea totusi nu cred ca sunt niste informatii de publicat direct pe site, ca sa mai aibe si de lucru in plus aiurea la el. Dupa ce ca si asa este destul de greoi...Eu zic ca este bine ca aceste informatii sa fie oferite la o cerere oficiala, sau chiar la initiativa lor, dar daca nu au o astfel de initiativa ca raspuns la atatea acuzatii ceva nu este in regula.
Astea totusi nu cred ca sunt niste informatii de publicat direct pe site, ca sa mai aibe si de lucru in plus aiurea la el. Dupa ce ca si asa este destul de greoi...Eu zic ca este bine ca aceste informatii sa fie oferite la o cerere oficiala, sau chiar la initiativa lor, dar daca nu au o astfel de initiativa ca raspuns la atatea acuzatii ceva nu este in regula.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
WT_fan06
Exista "Partidul Salvatorilor" în 2006? Obiectiv vorbind, ce vină are Nicușor Dan că nu a cerut nimeni informații de interes public în 2006? Ca să fim nepărtinitori până la capăt...
andrei11 wrote:
Repet, dacă Partidul Salvatorilor nu cere și defecțiunile Mercedes - hai să spunem în primele 6 luni de funcționare - ca să avem ce compara se face de râs și produce și iritare.
Exista "Partidul Salvatorilor" în 2006? Obiectiv vorbind, ce vină are Nicușor Dan că nu a cerut nimeni informații de interes public în 2006? Ca să fim nepărtinitori până la capăt...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Asa au paradit si DAF-urile si RDS scotandu-le din viteza. Acei papagali ca nu se pot numi soferi pentru a pleca acasa cu un bidon de 5 litri scoteau inainte de fiecare statie/semafor autobuzul din viteza si le stricau cutiile.
Revenind la Otokar, cine cunoaste vreun sofer sa il roage sa actioneze maneta si sa vada daca se simte vreo incetinire a autobuzului sau acel sunet specific. La Citaro se simte foarte bine mai ales in treapta 3.
Asa au paradit si DAF-urile si RDS scotandu-le din viteza. Acei papagali ca nu se pot numi soferi pentru a pleca acasa cu un bidon de 5 litri scoteau inainte de fiecare statie/semafor autobuzul din viteza si le stricau cutiile.
Revenind la Otokar, cine cunoaste vreun sofer sa il roage sa actioneze maneta si sa vada daca se simte vreo incetinire a autobuzului sau acel sunet specific. La Citaro se simte foarte bine mai ales in treapta 3.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Cristi N
Din punctul meu de vedere transparenta autoritatilor este esentiala altfel vor exista permanenent acuzatii din partea cetatenilor fie ca sunt formulate la nivel individual fie ca sunt din partea unor asociatii sau partide.
Din punctul meu de vedere transparenta autoritatilor este esentiala altfel vor exista permanenent acuzatii din partea cetatenilor fie ca sunt formulate la nivel individual fie ca sunt din partea unor asociatii sau partide.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Dacă scoți cutiile de viteză din viteză nu prea ai cum să le strici. Indiferent dacă sunt manuale, semiautomate sau automate...Părerea mea.
Da, se simte de la distanță, dar de unde știi că sunt în viteza a III - a ?
Dacă scoți cutiile de viteză din viteză nu prea ai cum să le strici. Indiferent dacă sunt manuale, semiautomate sau automate...Părerea mea.
anndrei wrote:
Revenind la Otokar, cine cunoaste vreun sofer sa il roage sa actioneze maneta si sa vada daca se simte vreo incetinire a autobuzului sau acel sunet specific. La Citaro se simte iar foarte bine mai ales in treapta 3.
Da, se simte de la distanță, dar de unde știi că sunt în viteza a III - a ?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
La cele automate este interzis de producator sa se decupleze/cupleze in mers. La RDS cand nu mai avea inertie autobuzul si cupla in mers pe pozitia ,,D" uneori (in functie de viteza) se auzea un pocnet destul de tare si se simtea o smucitura.
Pai maneta din dreapta (Citaro) are 3 pozitii iar treapta 3 este cea mai puternica. Ma refer la retarder nu la cutia de viteze.
La cele automate este interzis de producator sa se decupleze/cupleze in mers. La RDS cand nu mai avea inertie autobuzul si cupla in mers pe pozitia ,,D" uneori (in functie de viteza) se auzea un pocnet destul de tare si se simtea o smucitura.
Pai maneta din dreapta (Citaro) are 3 pozitii iar treapta 3 este cea mai puternica. Ma refer la retarder nu la cutia de viteze.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Aha, eu înțelesem treapta a III - a de la cutie.
anndrei wrote:
Ma refer la retarder nu la cutia de viteze.
Aha, eu înțelesem treapta a III - a de la cutie.
📖 Pagination options