Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4065 posts, 997979 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 291
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

Faptul că în România cabinele sunt închise, iar în New York de exemplu nu sunt, dovedește "civilizația" mioritică.

În caz de ceva se poate intervenii prin spargerea geamurilor, lucru ce se întâmplă oricum o dată la 10 ani poate și nici atunci. Pe când agresarea conducătorului se întâmplă de cel puțin o dată pe zi la un șofer. :evil:

 


Re: Istorie vehicule - discuții diverse andrei11

Tom wrote:
...La intrarea în depou, macazul era făcut spre depou, iar vatmanii tramvaielor mai din spate cuplau vagoanele la tampoane și lăsau controllerul în prima poziție și tramvaiele mergeau singure.

:lol:  :lol:  :lol:  Asta-i legendă urbană.
ADK wrote:
Faptul că în România cabinele sunt închise, iar în New York de exemplu nu sunt, dovedește "civilizația" mioritică.

În caz de ceva se poate intervenii prin spargerea geamurilor, lucru ce se întâmplă oricum o dată la 10 ani poate și nici atunci. Pe când agresarea conducătorului se întâmplă de cel puțin o dată pe zi la un șofer. :evil:

# ADK afirmațiile tale sunt exagerări grosolane.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

Ce exagerări grosolane? :evil:

 


Re: Istorie vehicule - discuții diverse andrei11

De exemplu că zilnic este agresat un șofer.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

Şi nu este? A(ț)i stat vreodată o zi de lucru la ei? "Agresat" m-am referit şi la faptul că sunt înjurați, degeaba, dacă nu m-am făcut înțeles atunci îmi cer eu scuze. :| Tatălui meu i-a rupt un țigan pe 139 ştergătoarele într-o stație la Ikarus. :evil:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse Tom

Din păcate situația asta nu se poate rezolva ușor într'o șandrama europeană comunist-marxist-globalistă, în care minoritățile și imigranții non-europeni au mai multe drepturi decât localnicii sau populația majoritară. În America într'o perioadă, îi puneau pe obraznici să privească autobuzul de la înălțimea unei crengi de copac mai groase.
Dar o grevă mare la STB și refuzul de a mai circula pe linii din astea ar putea pune primăria la treabă să angajeze o firmă de pază sau să pună presiune pe poliție să facă ordine.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

Din păcate aşa este, d-aia trebuie să ne păzim singuri că eu personal am sunat la 112 acum vreo 3 ani fiindcă eram agresat rău de cineva şi ei au spus că nu se deranjează doar pentru atât :evil:, şi să mai ai încredere în autoritățile române...

 


Re: Discutii diverse Calaretul

Este si asta o varianta , pana le spala  :lol:
FB_IMG_1547447599088.jpg (73.87 KB; downloaded 2080 times)

 


Re: Discutii diverse Gabi23

4832 are de minim 6 luni afișajul ”mort”... :popa:

 


Re: Istorie vehicule - discuții diverse aztec

Nelamurire personala.
De ce cam toti fabricantii de mijloace de transport nu au cabina separata pt mijloacele de transport...
Si la noi este un lucru fara de care nu se poate?
O singura data am vazut un vatman care era sa ia bataie, la iesire din pasajul Lujerului...cu tot cu cabina a lasat tramvaiul si a fugit....de a trebuit sa o iau pe jos pana la Casin(banuiesc ca nu s-a mai intors, ca nu treceau tramvaie). Nu mai stiu motivul, dar suparase majoritatea calatorilor si se certau cu el.
Deci exceptand cazul asta...care nu il ajuta cabina..ce justificare rezonabila este...?
Si poate exceptand Rusia...unde mai gasim separatisme ?
Pana si unde se lucreaza cu bani nu sunt separati.

Plus ca nu au cabina separata....pur si simplu acapareaza toata partea frontala a autobuzului si usa pe jumatate de se poate intampla daca esti mai plinut sa nu ai loc...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

Uşa din față e mai mult de folosit ocazional, numai la confortul vostru vă gândiți, şoferul nu... În SUA sau unde era, până şi taxiurile au o cabină. Şi mi se pare normal.

 


Re: Istorie vehicule - discuții diverse andrei11

ADK wrote:
Uşa din față e mai mult de folosit ocazional...

:shock:  Da' pentru ce trebuie ușa din față ?

 


Re: Istorie vehicule - discuții diverse WT_fan06

N-aș compara SUA, care, mă scuzați, e cam 0 la transport în comun terestru, cu noi. În SUA dacă n-ai mașină ești mort în majoritatea orașelor MARI. Noi ar trebui să ne comparăm cu Germania, Austria, Elveția, Franța, Olanda, Danemarca, Suedia, etc. Nu înțeleg de ce îi trebuie șoferului bucata întreagă din față, cu tot cu ușă, când poate avea bine mersi doar cabina închisă cu geam rezistent, sigur, așa cum vezi des în țările sus menționate.
Aștept un argument valid.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Istorie vehicule - discuții diverse ADK

România nu se aseamănă nici pe un sfert cu țările menționate de tine. Cum nu poți face civilizație în SUA, care cel puțin la legi e peste noi, nu poți face nici la noi. Simplu. Asta e, de "sus" porneşte totul după cum se vede.

 


Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432182 posts in 5378 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use