Topic: Discuții diverse
4061 posts, 961300 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Si la Autobaza Militari am vazut ca era instruit un sofer nou in traseu.
Si la Autobaza Militari am vazut ca era instruit un sofer nou in traseu.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Nu, sf2 in turatie inseamna sofer doi, adica in recunoastere de trasee
cris_m wrote:
Schimbul 2 cred ca ai vrut sa zici
Nu, sf2 in turatie inseamna sofer doi, adica in recunoastere de trasee
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Da, au tot adus soferi noi, chiar pe 104 am vazut o femeie zilele trecute.
Da, au tot adus soferi noi, chiar pe 104 am vazut o femeie zilele trecute.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Nu ai pentru ce. Vor tot fi angajari de soferi, masini sa vina ca sa avem si noi periferii de la 1 ianuarie. Poza din atasament este facuta unui maxi-taxi din 146... Cocioc, cazan...
cris_m wrote:
Mersi de lamurire! Nu stiam treaba asta
Nu ai pentru ce. Vor tot fi angajari de soferi, masini sa vina ca sa avem si noi periferii de la 1 ianuarie. Poza din atasament este facuta unui maxi-taxi din 146... Cocioc, cazan...
7BC27128-4AF0-4219-8852-AC9649D763E4.jpeg (252.69 KB; downloaded 2551 times)
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Au mai venit articulate la Titan?
dany wrote:
Titanul va introduce de maine 5 autobuze Otokar de 18 metri , 6801-6805, ce vor deservi pentru inceput linia 780. Din turatia autobazei am observat ca luna aceasta au fost angajati 36 de soferi noi care vor fi sofer doi luna aceasta.
Au mai venit articulate la Titan?
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Doar acestea apar in turatie, nici un 64xx sau 63xx. Sunt curios de ce 6800 nu apare in turatie, oare este la alta autobaza ?
4761 si 4838 apar in turatie, insa nu stiu daca au fost reparate, cei care au predat MBC si au preluat Otokar sunt:
6804-4660
6803-4825
6801-4954
6805-4835
6802-4964
Doar acestea apar in turatie, nici un 64xx sau 63xx. Sunt curios de ce 6800 nu apare in turatie, oare este la alta autobaza ?
4761 si 4838 apar in turatie, insa nu stiu daca au fost reparate, cei care au predat MBC si au preluat Otokar sunt:
6804-4660
6803-4825
6801-4954
6805-4835
6802-4964
-
- Victor92
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
nathalael
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adila
Cica este o intamplare nefericita, da ele "e" bune.
Sa inteleg ca asa a fost si cu Mercedes, tot asa erau "tarate" din prima zi la depou?
Aveti idee unde face Otokar intretinerea si reparatiile la aceste masini? Au echipa lor de intretinere in Bucuresti sau au pregatit personalul STB?
Cica este o intamplare nefericita, da ele "e" bune.
Sa inteleg ca asa a fost si cu Mercedes, tot asa erau "tarate" din prima zi la depou?
Aveti idee unde face Otokar intretinerea si reparatiile la aceste masini? Au echipa lor de intretinere in Bucuresti sau au pregatit personalul STB?
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
IK4
Mai sa fie, ca de obicei tovarasii soferi se pricep la orice mai putin la condusul autobuzului. Au decis ei, marii specialisti, ca sunt prost concepute din cauza ca au dormit la instruire si n-au fost capabili nici sa porneasca incalzirea sau sa se dumireasca ce e cu selectorul ala pentru deschiderea independenta a foilor de la usa 1 (de parca la Citaro nu ar fi la fel, dar deh...s-a schimbat cativa cm pozitia butonului pe bord). Daca sunt asa de priceputi sa se duca sa lucreze la RAR si sa lase pe altii la volan fara atatea impresii, ca pana la urma s-au cumparat masinile astea pentru calatori nu sa fie masinile lor personale.
Pacat ca nu mai sunt niste DAC-uri sa-i trimita putin pe ele, la reveneala, cand li se par Otokar-ele prost concepute. Nu le-ar strica nici niste Tatre sau V3A-uri cu gauri in podea.
Probabil ca dupa atata nebuneala cu autobuzele astea, de la licitatie, contestatii, suspendari, judecata pana la turbatii care ar fi in stare sa le dea si foc ca sa arate cat de proaste sunt, "duamna" s-a lecuit si nu cred ca vom mai vedea hibride, electrice, troleibuze, tramvaie, etc. Este mai simplu si mai eficient cu un kil de zahar si unul de faina, alea sigur nu sunt prost concepute
nathalael wrote:
Partea cu soferul si usa e halucinanta.
Șofer: S-au defectat deja. Din prima zi, ştii?
Alt șofer: Păi da, s-au stricat.
Reporter: Câteva?
Șofer: Sunt mai multe! Sunt prost concepute
Mai sa fie, ca de obicei tovarasii soferi se pricep la orice mai putin la condusul autobuzului. Au decis ei, marii specialisti, ca sunt prost concepute din cauza ca au dormit la instruire si n-au fost capabili nici sa porneasca incalzirea sau sa se dumireasca ce e cu selectorul ala pentru deschiderea independenta a foilor de la usa 1 (de parca la Citaro nu ar fi la fel, dar deh...s-a schimbat cativa cm pozitia butonului pe bord). Daca sunt asa de priceputi sa se duca sa lucreze la RAR si sa lase pe altii la volan fara atatea impresii, ca pana la urma s-au cumparat masinile astea pentru calatori nu sa fie masinile lor personale.
Pacat ca nu mai sunt niste DAC-uri sa-i trimita putin pe ele, la reveneala, cand li se par Otokar-ele prost concepute. Nu le-ar strica nici niste Tatre sau V3A-uri cu gauri in podea.
Probabil ca dupa atata nebuneala cu autobuzele astea, de la licitatie, contestatii, suspendari, judecata pana la turbatii care ar fi in stare sa le dea si foc ca sa arate cat de proaste sunt, "duamna" s-a lecuit si nu cred ca vom mai vedea hibride, electrice, troleibuze, tramvaie, etc. Este mai simplu si mai eficient cu un kil de zahar si unul de faina, alea sigur nu sunt prost concepute
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
nathalael
Nu poti sti daca era usa defecta sau soferul nu stia ce buton sa apese. Faptul ca se apuca sa traga de ea spune multe despre sofer.
Nu poti sti daca era usa defecta sau soferul nu stia ce buton sa apese. Faptul ca se apuca sa traga de ea spune multe despre sofer.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Si eu sunt de parere ca soferul de pe acest ,,autocar" nu a stiut pe ce buton sa apese...
Apropo de DAC multi dintre ei clar nu ar fi in stare sa le conduca. Sa ne amintim cum intrau ele in viteza, fiecare autobuz era altfel iar soferii le stiau toate chichitele si chiar ajunsesera la performanta de a schimba treptele de viteza fara ambreiaj si fara sa se simta nicio smucitura. Din pacate multi dintre ei s-au pensionat. Va dati seama ca pt. ei ar fi fost o joaca aceste autobuze.
Si eu sunt de parere ca soferul de pe acest ,,autocar" nu a stiut pe ce buton sa apese...
Apropo de DAC multi dintre ei clar nu ar fi in stare sa le conduca. Sa ne amintim cum intrau ele in viteza, fiecare autobuz era altfel iar soferii le stiau toate chichitele si chiar ajunsesera la performanta de a schimba treptele de viteza fara ambreiaj si fara sa se simta nicio smucitura. Din pacate multi dintre ei s-au pensionat. Va dati seama ca pt. ei ar fi fost o joaca aceste autobuze.
📖 Pagination options