Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4036 posts, 921600 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 111 112 113 114 115 116 117  ... 289
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse dany

De acord aici. Acestia sunt soferii care se zbat sa faca rost de piese pentru masini, altii se urca pe masini si merg cu ele pana le fac zob(sunt multe exemple de soferi care au mers fara antigel sau vand cureaua la alternator rupta si exemplele pot continua). Unii duc la extrem aceasta personalizare a autobuzelor si devin cam coca-sofer

 


Re: Discutii diverse Costin

Este profund gresit ca soferii sa aiba grija de autobuz. Faptul ca se intampla asta denota probleme mari in STB, nicidecum normalitate...

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse V2A

Gabi23 wrote:
Au reparat #6259 (Nordului), care a stat o perioadă defect și a rămas ”fără firmă” și l-au trimis constant zilele acestea pe turistica 361, că oricum nu se urcă nimeni și nici nu e nevoie să se știe ce e cu această linie.

Azi era 4182 în 361 cu afișajele funcționale (afișau sigla STB și ”Societatea de Transport București”), dar nu avea traseul respectiv înregistrat. În parbriz stătea clasica hârtie...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

andrei11 wrote:
# anndrei nu știu câți ani ai, dar eu am prins la greu articulatele din anii 1980. Atunci în București erau numai articulate, autobuze și trolee. Se încadrau perfect pe străduțe, n-aveai treabă.
#Andrei11, cred ca vechii soferi erau mai buni decat acestia. Sa nu uitam ca cei de atunci nu aveau cutie automata ci manuala care facea uneori probleme si trebuia jucata din acceleratie sa intre in viteze iar articulatia vechilor autobuze/troleibuze nu se poate compara cu cele de acum. Felicitari soferilor troleibuzului dublu articulat care nu faceau atatea nazuri cand era vorba sa iasa in traseu chiar si in conditii grele. Acel troleibuz intr-adevar era greu de condus!  8-)

 


Re: Discutii diverse Cristi N

Daca informatia este reala situatia e de cascadorii rasului, din pacate soferul a incasat o ditamai amenda fara sa fi el principalul vinovat.





Sursa: Munikipiul 1.0 (trebuie sa fiti membri pentru a vedea postarea)

 


Re: Discutii diverse andrei11

Ba este, scrie în lege să verifici actele mașinii când te sui la volan  :!:
E la fel cum ai lua din magazin o conservă expirată, când mănânci e obligația ta să verifici termenul de valabilitate...Că doar tu te intoxici, nu magazinul...

 


Re: Otokar Kent C - 18 linia 69

In anii 80 au existat multe autobuze articulate cu cutie automata de viteza.  La început s-au fabricat cu cutie manuala iar apoi numai cu cutie automata. Oricum se descurcau foarte bine și unele și altele.

 


Re: Discutii diverse dany

Deznodamantul cu 4585 este urmatorul, mosul a cazut langa masina, nu in masina, numerele sunt retinute, masina este azi la ITP iar soferul a primit doar un avertisment fata amenda. Zilele urmatore vom vedea masina inapoi in traseu

 


Re: Discutii diverse andrei11

Și dacă cădea în mașină nu avea legătură căzătura cu ITP - ul.
Am auzit nenumărate stupizenii de acest gen, a dat trenul peste microbuz și s-a descoperit că microbuzul n-avea licență de traseu (undeva prin județul Iași sau Vaslui acum ceva mai mulți ani ). Parcă din cauză că n-avea licență de traseu n-a oprit ăla la calea ferată.

 


Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

linia 69 wrote:
In anii 80 au existat multe autobuze articulate cu cutie automata de viteza. La început s-au fabricat cu cutie manuala iar apoi numai cu cutie automata. Oricum se descurcau foarte bine și unele și altele.


Informația este falsă 100 %. Singurele << automate >> au fost Skodele ( oricum NU erau articulate ) și au circulat pe la începutul anilor 1970.
11-23-2018 12-43-21 PM.jpg (116.74 KB; downloaded 2285 times)

 


Re: Otokar Kent C - 18 1689

Cu tot respectul andrei11,  trebuie sa va contrazic. Primele DAC 117/112 (aprox. 1979-80) au venit cu cutii hidramate. De altfel, daca tin minte corect codificarea, se numeau UDA (Urban (?) Diesel Automat), ulterior modificata in UDM(anual).
Cutiile hidramate au fost extrem de nefiabile (tin minte cum sareau din viteza si/sau nu porneau din statie, soferii trebuind sa actionete tastatura de mai multe ori sau sa tina butonul apasat cu mina...) si inlocuite destul de repede cu cutii manuale.
Mai mult, se pare ca a existat si aici un conflict de patent, de data asta cu Skoda / Karosa.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Robert24

Asa este. A existat DAC 117 UDA.
Din manual:
uda.png (343.21 KB; downloaded 2369 times)

 


Re: Otokar Kent C - 18 linia 69

La începutul anilor 80 când 368 întorcea la Valea Argesului aveam un prieten șofer pe aceasta linie pe autobuzul # 3189. Acel autobuz făcea parte din noua serie de DAC-URI ce au venit  cu cutie automata de viteza. Ca acel autobuz au mai fost : 3192, 3256, 3230, 3231 plus cele din seria 36xx-3799 ultimul fiind 3800. Așa ca stirea nu este falsa deloc. Este reala ...  de pe vremea când  tineam  evidenta vehiculelor ITB, mai mult chiar, aveam acel prieten la autobaza Floreasca.

 


Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

Cu respect, îmi recunosc greșeala,   :oops:  dar eu nu le-am prins niciodată în traseu.
Skoda / Karosa - nu e autobuzul postat de mine puțin mai sus ?

 


Go to page:  1  ... 111 112 113 114 115 116 117  ... 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422795 posts in 5267 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use