MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier

72 posts, 32179 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier cris_m

Ce bine era sa avem si noi integrare tarifara si taxare orara....

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Goldmund

OK, ma vad nevoit(daca doresc sa comunic cu voi) sa apelez la acest ciudat format(atata timp cat nu scrie ca de fapt unii sunt din 2010 pe el, altii veniti acum cateva zile...), pentru ca cel vechi si rodat si bun...va dispare.

Cred ca metroul pana la Eroilor si apoi  un autobuz, sau un alt metrou(M1 si M3) va descongestiona mult capitala de o parte din masinile cu numere de Drumul Taberei(sic!)
Cand erau doar sase statii de M, metroul ma ajuta enorm "iesind" la "Natiunii" si de acolo cu autobuze/tramvaie pana unde aveam nevoie(1979,80...) De la "Opera" aveam inainte tramvaiele 13 si 14 pana la "Natiunii", dar altfel calatoaream cu ...metroul(doar Izvor si gata, plus ca era o senzatie de..."metropola" sa te dai cu metroul atunci....Cine mai era ca noi?!

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

Daca, onor STB-ul ar vrea sa bage prin bd. Drumul Taberei, 222, R422, R423, R425 ar fi cateva variante de traseu:
V1 str. Raul Doamnei-bd. Drumul Taberei (ramura sud)-bd. Brasov-bd. Ghencea-terminal Ghencea,
V2 str. Raul Doamnei-bd. Drumul Taberei (ramura sud)- bd. 1 Mai- str. Constantin Titel Petrescu (fosta Vladulescu Cristea)- terminal Ghencea,
V3 str. Raul Doamnei-bd. Drumul Taberei (ramura nord)-bd. Brasov-bd. Ghencea-terminal Ghencea (ceea ce i-ar ajuta cel mai mult in actualul context),
tur-retur,
daca nu, trebuie sa faca neaparat sa opreasca si regionalele in statia Raul Doamnei. De acolo, pana la gura de metrou, de la RD, din dreptul str. Valea lui Mihai, n-ar fi decat 203 m.
Distanta STB M5 RD.png (672.73 KB; downloaded 4122 times)

In rest, 268, 668 out si o frecventa mai buna pe 168!
@George, cat faci per pedes de la Galeriile Orizont la Univeristate daca utilizezi 368? 5-7 min? De la Cismigiu, spre casa, ai 69, 90, care te lasa-n batatura! ;)

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Valentin

E greu de dat raspunsul optim, avand in vedere ca nu stim exact ce se intampla cu cei care coboara la terminalul Ghencea. (ma refer unde se indreapta)
Eu as propune varianta V1, fiind asigurate conexiunile cu M5, 41 si nu ocoleste prea mult ca sa ajunga la Ghencea, dar asta doar in prima faza. Desi ar dura 5+ ani sa vedem tramvaie pe Prelungirea Ghencea, caz in care Rxyz obligatoriu ar trebui oprite la P&R Domnesti , tramvai catre Ghencea + conexiunea la R.Doamnei cu M5.
DAR! daca vorbim de prezent, as merge pe varianta 1, desi, daca am putea vedea cati calatori coboara la terminanul Ghencea si vor sa ajunga spre Unirii  sau imprejur, am putea merge sau nu pentru traseul pe ramura de nord cu conexiunea facila la M5 - Romancierilor (frecventa buna la ora de varf) si conexiune la 41 P.D-Taberei (sub 15min pana la Crangasi).  
# daca calculele dau pe dos, adica sunt multi care coboara la Ghencea si se orienteaza catre 385/122 poate chiar 173 atunci ramura de S ar fi cea optima.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

Domnu!
Si cu, si fara, P&R la Domnesti, pentru cei care traverseaza DNCB nu-i fezabil ca cele 3(trei) ”R-uri” sa nu mai circule pana la terminal Ghencea.
De ce, simplu!
Nu toata lumea isi permite sau nu e dispusa, sa mai bage, inc-o data, mana-n ”bozonar”, zilnic, si sa scoata suplimentar 2,60 lei (dus-intors), pentru calatoria cu un tramvai. Pe luna, nu pe Pamant :lol: , asta ar insemna undeva la peste 50 de lei, cheltuiala in plus, cu care nimeni n-ar fi de acord!
Tramvaiul este o optiune viabila pentru ”aspirarea” cetatenilor urbei si ai UAT Bragadiru, din arealul delimitat de DNCB si Ghencea, in rest n-as crede! ;)
PS
Inainte de 89 chiar erau oameni (ingineri, arhitecti, etc.) care se ocupau de planul de sistematizarea al strazilor dintr-un cartier si, cel putin in Drumul Taberei, au fost la inaltime, si, pot spune, ca pe langa ca au avut viziune, cu bataie lunga, la peste 50 de ani de la ”plansa”, se dovedeste ca cele 3 benzi, pe sens, ale proiectului stradal DT, sunt extrem de utile si ca n-a fost un moft!   ;)

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier andrei11

orex wrote:
Nu toata lumea isi permite sau nu e dispusa, sa mai bage, inc-o data, mana-n ”bozonar”, zilnic, si sa scoata suplimentar 2,60 lei (dus-intors), pentru calatoria cu un tramvai.

Pe lumea asta s-au inventat și abonamentele, nu  numai << belete >>.

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

Matale ai ”cetit”  cat e un abonament ”combinat” STB pe Urban+ Regio?
Nicio problema...te ajut sa ai informatia...la zi! ;)

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier andrei11

Citat din Orex / STB:
Abonament lunar nominal valabil pe una linie urbana    Incarcat pe card Activ nominal    30 lei    0 lei*    30 lei.

Alt citiat din orex:
Nu toata lumea isi permite sau nu e dispusa, sa mai bage, inc-o data, mana-n ”bozonar”, zilnic, si sa scoata suplimentar 2,60 lei (dus-intors), pentru calatoria cu un tramvai. Pe luna, nu pe Pamant :lol: , asta ar insemna undeva la peste 50 de lei, cheltuiala in plus, cu care nimeni n-ar fi de acord!

Concluzia:

Deci una linie tramvai nu mă costă 50 de lei ( 2,60 lei / zi ) ci numai 30 cu abonamentul.   :mrgreen:

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

Asa crezi?
Un abonament la zi pe Regio e 35 RON! ”Sursica”, STB
Unul urban, e 80 RON, nu?
Deci, cum vrei sa traiesti o experienta placuta, si, in continuare sa nu-ti sara din ”bozonar” aiurea , nici macar acei 10 RON, achizitionand  ”Abonament lunar nominal valabil pe toate liniile în Bucureşti şi judeţul Ilfov”? Abonamentul combinat ar trebui sa fie cel mai atractiv dintre toate cele, nu? ;Crezi ca ”domnestenii” sau ”oltenii” dau navala in a le achizitiona? NOP! )

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Goldmund

Da, dar atunci cum sa ajunga cei din jurul orasului  in the city? Cu masina familiei?!  Am inteles ca abonamentul e destul de scump(pentru unii mai saraci), dar fara masina si fara mijloacele de transport in comun, cum sa faca acesti oameni? Pe de alta parte, o casa cu...(piscina era sa spun) o gradina,  langa Bucuresti, e mai ieftin de cumparat decat una in oras. Normal ca toti calculeaza "la sange", un apartament in oras, sau o casa undeva la 20-30 km de centrul Bucurestiului - acei oameni care aleg "la 30 km de centru" trebuie sa stie ca drumurile pana in Bucuresti costa, cu masina prorie, sau cu autobuzul/metroul/ tramvaiul
Si este cat se poate de adevarat, tramvaiele ar trebui sa ajunga pana la DNCB, sa preia fluxul mare de calatori, daca nu va ajunge metroul...Deja unii (in Germania)se gandesc sa se mute din nou in marile orase(de unde au fugit cu ani in urma) pentru ca transportul este din ce in ce mai scump(indiferent cu ce), si daca mai punem noile directive impotriva incalzirii globale(in care eu nu cred, dar vor fi legi f. aspre in UE!), ar
deveni aproape imposibil  ca cineva privat sa faca "naveta" cu masina proprie(si poate politistii bucuresteni isi vor face meseria odata si odata si vor amenda pe toti care parcheaza aiurea prin centru - cred ca peste 80% dintre ei!)

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

@bogdan MD
Domnu! Ca un ”bastinas” al locurilor, am surprins ce si cum, inclusiv V3 a ”matale deunazi!” Eee, acum ca STB e in alta tagma, chiar vreau sa urmaresc daca vor fi  trasee conforme cu necesitatea din teren!

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier Valentin





PS1: cererea de informatii a fost facuta din Octombrie, am retrimis acum cateva zile
PS2: nu foarte multe informatii, dezamagitor

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier orex

668 cara aer la greu, vazut inclusiv azi dimineata cand erau rutate , inclusiv, Otokare de 10 m.
268 e bun, doar sa fie linie directa intre Piata 21 Decembrie 1989 si Lt. N Gaina, asta pana cand liniile troleibuzelor 69, 90 vor fi reintroduse pe la Razoare (Piata D. Huwe).
Dupa...trebuie desfiintata si asta, si suplinita, in mod corespunzator, linia 168! Dar...mai trebuie sa fie facute calcule, pe hartie milimetrica, ca sa se poata decide ce si cum!

 


Re: Reorganizarea traseelor STB afectate de șantier andrei11

Care-i Piața 21 Decembrie ?
Sunt de acord cu hârtia milimetrică ! Te obliga să gândești. Acum nu se mai gândește, apar tuneluri pentru linia de tramvai 21.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420940 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use