Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)

 

Topic: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala)

18 posts, 3879 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Dealurile o iau la vale pe „Autostrada demolată” Săliște – Cunța. CNAIR face o nouă încercare pentru consolidarea Dealului Aciliu, unde alunecarea de teren a ajuns la marginea carosabilului
Compania de Drumuri face o nouă încercare pentru consolidarea dealului Aciliu pe lotul 3 al Autostrăzii Orăștie – Sibiu, lotul dintre Cunța și Săliște fiind cunoscut ca „autostrada demolată”. Deschis circulației în toamna anului 2014, chiar înainte de alegerile prezidențiale, lotul de 22 de kilometri s-a surpat la Aciliu în județul Sibiu și a fost închis un an mai târziu pentru refacerea completă a unui tronson de aproximativ 200 de metri (n.r CNAIR a demolat și reconstruit corpul autostrăzii în regie proprie executând garanția Salini-Impregilo).
CNAIR, prin Regionala de Drumuri Brașov, a lansat o nouă licitație pentru „Proiectare și execuție lucrări de remediere și punere în siguranță a sectorului de Autostradă Orăștie-Sibiu lot 3, km 57+100 – 57+600 cale I proiect / (km 278+710 – km 279+210 cale II autostradă)”, un contract de aproape 3 milioane lei, cu o durată de 3 luni pentru proiectare și 9 luni pentru execuție.

Potrivit caietului de sarcini, soluțiile de consolidare includ: refacerea geometriei taluzului prin executarea de trepte orizonatale, sistem de colectare și evacuare a apei din versant (drenuri), refacerea șanțului colector de la baza versantului, executarea unei saltele antierozionale de suprafață și plantarea pe suprafața versantului a unor copaci cu afinitate mare la apă.

Descrierea situației de la Aciliu: „Ca urmare a precipitaților şi a cantității mari de apa căzuta pe metru pătrat, în zona km 278+710 – 279+210 cale 2 al autostrăzii Orăştie-Sibiu, (km 57+100 – 57+600 cale 1 proiect), se evidențiază fenomene de instabilitate a taluzului de debleu, materializate prin alunecări de teren de diverse tipuri, cu trepte de desprindere apărute cu precădere în aria banchetei mediane a săpăturii. La aceasta dată, din cauza alunecării, se constată deteriorarea rigolei betonate a autostrăzii, deteriorarea sistemului de drenaj longitudinal și translatarea și deteriorarea căminelor aferente sistemului de drenaj longitudinal. Din cauza alunecărilor, aspectul taluzului de debleu este neregulat, cu crăpături largi, fisurări ale terenului și ebulmente. Alunecarea de teren declanşată între km 278+710 și km 279+210 (km 57+100 – 57+600 cale 1 proiect) cuprinde o suprafață a terenului cuprins între marginea din amonte a benzii autostrăzii (în planul alunecării) și treimea inferioară a versantului. Ea se extinde pe o lungime de 500m și din punct de vedere al intensității alunecării putem considera două amplasamente: amplasamentul din stânga (km 279+210) la care planul alunecării se extinde până la limita carosabilului şi amplasamentul din dreapta unde fenomenul de alunecare este marcat prin plane succesive de alunecare”, arată Caietul de sarcini din SEAP.

 


Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) orex

Restricții de circulație pe autostrada A1, între Sibiu și Sebeș
Ca urmare a degradărilor apărute pe suprafața carosabilă a autostrăzii A1, pe sectorul cuprins între Sibiu și Sebeș, au fost instituite restricții de circulație la următoarele poziții kilometrice:
- km. 283+000 – km. 285+000, pe ambele sensuri de deplasare;
-  km. 273+000, în zona viaductului Aciliu, pe sensul Sebeș – Sibiu;


De asemenea, sunt instituite restricții în zona Săliște, unde se efectuează lucrări de reparație temporară cu mixtură stocabilă.
Traficul este restricționat pe banda 1 și banda de urgență, circulația desfășurându-se pe banda 2.
Degradările au fost cauzate de infiltrațiile de apă în suprafața carosabilă, pe fondul ploilor torențiale care au avut loc pe parcursul ultimelor 24 de ore.
În teren sunt prezente echipe ale Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov care acționează pentru remedierea deficiențelor apărute pe suprafața carosabilă.

Săptămâna viitoare o echipă de specialiști ai CNAIR Central și DRDP Brașov va evalua situația pe teren pentru stabili cauzele degradărilor și măsurile care se impun pentru readucerea carosabilului la condițiile tehnice corespunzătoare.


Poate nu se ajunge iar la inchiderea temporara a acestui tronson!

 


Re: Tronsonul Sibiu-Orastie (invers fata de ordonarea oficiala) shoppy

Da, s-a stricat asfaltul ca a ploua ieri dar cauza se va elucida mai incolo, si la ce adancime in teren s-au dus echipele?

 



Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use