Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

673 posts, 174443 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

danutzu_2910 wrote:
@MikeT, daca ai locui pe Aurel Persu sau in zona, si ai avea serviciul astfel in cat sa mergi zilnic spre Brancoveanu, nu ai mai spune asta, ci ai tipa sus si tare: VREM SEMAFOR!
Asfel de rautati nu isi au locul aici pe forum.

Nu este vorba de rautati. E vorba de faptul ca vom avea semafor la 300m dupa cel de la Brancoveanu, apoi inca unul la Selgros, dupa alte 300m, apoi inca unul la intersectia cu Metalurgiei, dupa 300m. Mai degraba as tipa sa se intregeasca Strada Odei.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Semafoare din 300 în 300 de m pe anumite porțiuni e acceptabil.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Eu as face o completare, nu ar trebui sa ai distante mai mari de 300m intre 2 treceri de pietoni consecutive si nu ar trebui sa ai treceri de pietoni nesemaforizate la drumuri cu cel putin 2 benzi pe sens.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

MikeT wrote:
De asemenea, pe Luica au aparut bariere la parcarile existente.

Pe Luica nu am vazut... Dar asta se lucra vineri, 21 februarie, pe Tn.Magurele, intre Obregia si Brancoveanu:










 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

@Cristi N, chiar foarte buna completarea!!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Nu pot sa creeeed. :bleah: :headbash: Deci nu doar ca se parcheaza pe trotuar, dar mai si pui o bariera pentru pietoni. Incredibil... Macar de ar fi ales bolarzi retractabili.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

^ Este amenajata ca parcare, delimitata. Nu au ce sa caute pietoni pe acolo... Nu mai este trotuar,
Pietonii au zona delimitata pentru circulatie.

Te ofttici degeaba.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

Daca il ducea capul, facea parcare in spic la strada, ca tot a taiat toti copacii de acolo. Si nu mai era nevoie de bile, de bariere si borduri verticale.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

E mai periculoasă parcarea în spic direct la bulevard. Dai cu spatele direct in trafic.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Daddy

Nu era necesar sa o faca din bulevard. Din actualul acces (cel vizibil in poza intre bile si arbori) se putea parca pe partea stanga, cea de langa banda 1 lasand pentru pietoni partea unde se parcheaza acum, cea de langa blocuri. Era mai normal si puteau parca mai multe autoturisme, neavand obstacole decat stalpii de iluminat, nu si arborii.

Ceva mai la est de locul unde sunt facute pozele, in fata la Grand Arena, este un parculet pentru copii pe spatiul verde din fata unui bloc. La iesire, copiii trebuie sa traverseze fostul trotuar si sa se asigure daca vin autoturisme ca sa intre pe noul trotuar improvizat langa strada. Oricum am da-o, este periculos si anormal.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

survola wrote:
E mai periculoasă parcarea în spic direct la bulevard. Dai cu spatele direct in trafic.

Pe Brancoveanu este exact asa si nu sunt probleme. Ba mai mult, pana la modernizarea lui Baluta era parcare perpendiculara pe trotuar si intrau si mai multe masini. Faceai garare cu spatele si cand ieseai din parcare plecai cu fața, te asigurai, nu era nicio problema. Pana la urma sunt doua benzi, nu blocai toata strada cand faceai gararea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

danutzu_2910 wrote:
^ Este amenajata ca parcare, delimitata. Nu au ce sa caute pietoni pe acolo... Nu mai este trotuar. Pietonii au zona delimitata pentru circulatie.

Te ofttici degeaba.


Noul "trotuar" delimitat de doua randuri de bolarzi si ciuperci inlănțuite este prea ingust (raportat la latimea fostului trotuar - acum abia pot circula confortabil doua persoane in paralel). Doi la mana, trotuarul este pozitionat in zona cea mai predispusa accidentelor, langa carosabil si nu are niciun copac, asta in vreme ce masinile stau la umbra pomilor sub ferestrele oamenilor. Este o porcarie rezultat final. Dar si asa, cu aceasta parcare, tot nu vad de ce nu poata circula pietonii pe aleea de acces a parcarii. Ciupercile alea n-au fost puse pentru pietoni, ci pentru masini.

Ma "oftic" perfect justificat. Lucrarea asta nu este demna de o capitala europeana. Punct. Largirea soselei si stabilirea unor parcari este foarte necesara, dar implementarea a fost groaznica. Cum sa nu puna si ei niste scuaruri amarate de copaci pe noul aliniament?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

^ Normativul spune, trotuar minim 1M maxim 4M...Cred ca ai 1M acolo...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Lol. Ce normativ citezi tu acolo? De minimum nu mai comentez, ca nu se respecta in multe locuri din oras, dar maximum 4m? Excuse me?! :lol:

Plimba-ti cu familia in sir indian pe 1m latime. 1m vs 6m pentru parcare... disproportionat rau si antieuropean.

Lasa asta - unde sunt copacii??

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421216 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use