Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din BucureștiVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: Rocar de Simon (1995-2011)

535 posts, 132725 views
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

E normal ca la orice autobuz/troleibuz îndată ce apeși pe butonul ”STOP”, să semnaleze oprirea și în salon. La DeSimon era ”OPRIM”, așezat la mijloc, la Saviem ”ARRET DEMANDE”, în spatele cabinei, MB Citaro ”STOP”, drept în față, la Ikarus 415T e câte un martor verde deasupra fiecărei uși, dar până și Ikarusurile 260/280 aveau un buton exact ca cel de bord, tot deasupra fiecărei uși, ce comanda oprirea și se aprindea la bord ușa exactă. Un fost angajat ce a lucrat pe un Ikarus 260, i-am spus ca fapt-divers de acele butoane, dar el nu că de acolo se deschidea ușa. :lol: Revenind, și la Rathgeber se aprindea o casetă luminoasă, parcă chiar deasupra butonului, ca fapt-divers V3A-urile nu aveau ”memorie” odată ce ai apăsat butonul, să se deschidă ușa în stație, butonul era valabil doar după ce vatmanul a dat ”liber uși”. Acum vreo câțiva ani apăsasem când intrase în stație (nefiind valabil, oricum) dar ușa s-a deschis la vreo 20 km/h și tramvaiul a mai mers o distanță bună. :shock: :applause: La Faur, e un led verde care se aprinde la fel, când se acționează ”liber uși”, și ca fapt-divers să nu se mai acționeze dinainte cu nu știu cât timp. :twisted:

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) WT_fan06

Ca un mic off-topic, Bucur LF are butonul "cu memorie" despre care zici şi chiar şi senzori la uşi ca acestea să se închidă automat după câteva secunde dacă nu urcă/coboară nimeni. Eu unul am fost şocat să descopăr asta abia recent. E un mare pas înainte! :applause:

 


  • ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

Da, toate au buton cu memorie înafară de 401. Cât despre cele cu senzori care se închid ușile, sunt la modelele mai recente parcă. Dar e o prostie, ca și la vagoanele CFR, prinde un călător în ușă și după dă vina pe vatman...

 


Re: Rocar de Simon (1995-2011) AlexTennis2005

Salut. A mai ramas vreu RdS necasat? Este pacat daca s-au casat toate. Unul poate fi pastrat pentru muzeu.

 


  • V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) Tom

L-au dus și pe el la Chiajna sau e "violență domestică" á la STB-sa?

 


  • V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) V2A

Cred că e varianta a doua. Pare să fie tot în autobaza Alexandria.

 


  • PaulIP
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) PaulIP

Adica din vreo 60 de RDS conservate prin diverse autobaze a ramas... unul singur?!
M-a amuzat canapeaua (de Saviem?) din spate...

 


  • GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) GPS

Da. Și cel păstrat în cea mai bună condiție... În acest timp un DAF ajunge să arate la fel în Autobaza Giurgiului.

 


  • ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

Gabi23 wrote:
Rocar de la Militari 100-151, 1000-1097 din fabrică au fost livrate fără cabină închisă și au circulat așa. Ulterior au fost modificate la începutul anilor 2000.

Într-adevăr, abia când am dat de fotografia asta (și încă vreo 2 similare) am văzut că autobuzele au venit fără cabină.
1032 pe linia 105 în iunie 1998 în aproprierea Gării de Nord.
Sursa: phototrans.eu/hinerkduetz


 


  • PaulIP
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) PaulIP

@Gabi23: soferii aveau de la inceput jumatatea "lor" de usa, sau ambele jumatati erau pentru accesul pasagerilor, ca la 415T?

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) Tom

Din ce îmi amintesc, cel puțin pentru autobuzele începând cu 106, cabina era separată, dar nu închisă complet. Peretele din spatele scaunului șoferului se oprea la bara dintre cele două segmente de ușă. Șoferul fie avea mobilitate fizică să escaladeze bara, fie trebuia să deschidă ambele segmente de ușă ca să treacă în salon, dacă avea treabă acolo. Cel puțin autobuzele de la Floreasca aveau deja cabina închisă complet, posibil și cele de la Nordului (1098-1162).

 


  • PaulIP
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) PaulIP

Va amintiti si detalii despre bord la primele masini de dupa 106?

 


  • ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Rocar de Simon (1995-2011) ADK

Fostul autobuz 1156 când a participat la un exercițiu de simulare în martie 2013.
Sursa: Agerpres


 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 1994 forum members have written 384842 posts in 4729 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use