Regiunile RomânieiOlteniaJudețul DoljTransportul în comun din municipiul Craiova (RAT SRL)

 

Topic: RAT Craiova - Generalități

20 posts, 11128 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Dim
  • Posted:
  •  

Re: RAT Craiova - Generalități Dim

Bineînțeles că s-ar putea încărca pe carduri și abonamentele pentru elevi și studenți. Ba chiar și cele gratuite pentru pensionari.
Dar nu e musai să se folosească doar acestea.
La urma urmei un călător trebuie să prezinte un abonament sau un tichet valabil, indiferent dacă este vorba de unul tipărit, unul electronic, sau unul cumpărat via telefon mobil și aplicația Craiova Transport.

 


Re: RAT Craiova - Generalitați Gogosel

Doar eu am observat că șoferilor le este lene să pornească afișajele pe care scrie, traseul autobuzului și preferă să pună o hârtie în parbriz în care scrie traseul? Ceea ce este ciudat, este că chestia asta se întâmplă și la autobuze precum Solaris-uri sau BMC-uri noi(repartizate pe linii ca și E1T/R, 25, 9) Chiar atât de lene le este șoferilor să pornească acel afișaj? Refuz să cred că acele autobuze au deja probleme. Sau poate este o nouă "modă" în rândul șoferilor, și de aia ei nu pornesc afișajul.

 


Re: RAT Craiova - Generalita?i andreir14

Imagini din satelit cu autobaza RAT, 2020 vs. 2021:

2020
image_2022-03-27_232423.png (723.47 KB; downloaded 1636 times)


2021
image_2022-03-27_231733.png (986.54 KB; downloaded 1636 times)


Pe langa aparitia, intre timp, a autobuzelor electrice articulate, de anul trecut, RAT s-a apucat de curatenie in propria ograda, multe dintre autobuzele care zaceau de ceva timp in parcul rece fiind casate. Astfel, putem remarca faptul ca, majoritatea Bredelor retrase, 5 BMC Probus, MAN-ul 434 (care a ars complet in 2019), cateva Prestij-uri, dar si o parte din UDM-uri au devenit istorie. De asemenea, in imaginea din 2021 se poate remarca si Solaris-ul 017, care a luat foc in noiembrie. De atunci, a fost mutat de acolo, insa soarta sa este incerta. Nu se stie daca va fi reparat, in conditiile in care a ars in proportie de 50%..

 


Re: RAT Craiova - Generalități andreir14

Imagini actualizate din ianuarie 2022. Un pic mai neclare de data asta, date fiind conditiile climatice specifice lunii respective.
Asa cum anticipasem in postarea precedenta, aproape toate vehiculele retrase de-a lungul anilor au fost casate, adica toate DAC-urile, vreo 5-6 Probus-uri, cateva Prestij-uri, o buna parte din Brede si 2 MAN-uri.

Solaris-ul 017 a fost mutat in parcul rece, sansele ca acesta sa fie reparat fiind zero. Langa el se afla MAN-ul 427, retras inca de anul trecut. Au mai ramas si cateva Brede + MAN-ul 447, care probabil inca mai sunt folosite pentru piese.

image_2022-05-27_140706882.png (448.53 KB; downloaded 1405 times)

 


Re: RAT Craiova - Generalități andreir14

Cateva actualizari, care se incadreaza cel mai bine in cadrul acestui topic:

- Din cate am observat pana acum, abonamentele lunare pot fi emise pe card atat pentru un abonament obisnuit, cat si subventionat, pentru pensionari si elevi (desi aici am vazut sa fie emise in continuare si abonamentele de hartie). Evident, cardul trebuie validat la fiecare urcare in bus/tramvai, insa.. mult noroc sa gasesti un validator care sa nu fie oprit sau care sa nu dea rateuri in momentul validarii, caci chinezariile aduse de Telelink nu sunt tocmai cele mai calitative in acest sens. In rest, tot ce tine de traseele metropolitane pare sa fie exclusiv pe hartie, la fel si abonamentele de o zi.

- De luna trecuta au inceput sa monteze statiile de incarcare rapida in diverse capete de linie, atat fundatia, cat si cablurile fiind deja finalizate de un an-doi. Momentan, avem montate statii de incarcare rapida pentru autobuzele Solaris la Gara si in Craiovita Noua (pe langa statia rapida montata in autobaza de pe Severinului), iar pentru autobuzele ZTE sunt montate statii la Gara, in Craiovita Noua, precum si la capatul de linie din Piata Centrala. Momentan nu au fost puse in functiune, probabil asteapta sa fie montate toate statiile rapide pentru ZTE (7 la numar, in total, din cate imi aduc aminte). Din pacate, autonomia acestor autobuze pare sa lase de dorit pe timpul iernii, facandu-se in acest sens anumite "sacrificii", precum lipsa caldurii in autobuze, pentru a mentine o autonomie cat de cat ok a acestor vehicule. Montarea si punerea in functiune a statiilor de incarcare rapida ar fi trebuit facuta de mult timp si nu abia de acum.

 


Re: RAT Craiova - Generalități cris_m

Care este sensul validării abonamentului? Tocmai că scopul lui este să interacționezi cât mai puțin cu sistemul....

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Craiova (RAT SRL)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421289 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use