Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 293060 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Păi n-ai cum altfel, acolo e autostradă, nu e Podul Grant ! Nu am spus la mișto Podul Grant, dar dacă se adopta varianta cu un singur pod exista conflict de trafic între cei care intră pe autostradă și cei care ies, fix ca la  varianta "Trifoiul cu patru foi " . Un trifoi cu 4 foi e la A 4 la ieșirea / intrarea pe DN 3.
E nevoie să fac o schemă sau ai înțeles ? Și pe A 2 intrărie / ieșirile se fac cu două poduri, fix din același raționament, să nu existe conflict de trafic ca la trifoi.
______________
Cristi, problema nu e la taxare, problema e la siguranța traficului, ai conflict major de trafic la intrare / ieșire dacă se adoptă varianta cu un singur pod. E nevoie de o schemă sau s-a înțeles ?
Se poate taxa și cu un singur pod, nu aici e problema !
Uitați-vă pe Google la A 2, sunt tot două poduri la fiecare intrare / ieșire.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti chevic

Si atunci de ce e doar un pod la Moara Vlasiei si la Gherghitei?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Nu Gherghiței, cred că ai vrut să spui Popasului. Merge și așa, cu un pod.
La Moara Vlăsiei e un pod, sunt două intersecții ( de fapt una cu una ) și un sensgiratoriu.
La Popasului e un pod și un sengiratoriu.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Chevic se refera la nodul din dreptul localitatii Gherghita, adica aici: https://www.google.com/maps/@44.7853834,26.249904,14z

Raspunsul este pentru ca acel nod a fost facut abia acum vreo 2 ani si intre timp s-a renuntat la varianta cu porti/bariere, nu s-a renuntat in schimb si la ideea taxarii, vezi toate ideile crete legate de Comarnic - Brasov.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Aha, e corectă și acea rezolvare din punct de vedere al sigurnței traficului.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Normal, doar e nod in toata regula, la Snagov si la Moara Vlasiei au facut exces dar aia era tehnologia si viziunea cand a fost proiectata autostrada.
Ce nu era corect erau toate intrarile de urgenta care fusesera fortate de localnici si se intra/iesea de pe autostrada prin viraj la 90 de grade direct de pe banda de urgenta. A si fost un accident mortal in dreptul localitatii Gruiu, iar CNAIR s-a mobilizat intr-un final si a blocat toate iesirile cu parapete metalice.
Tot din istoria segmentului asta de autostrada face parte si decizia de a avea 3 benzi pe sens. Initial s-au prevazut 2 benzi/sens, apoi s-a luat in calcul ca in zona Dumbrava va fi nodul cu A7 - autostrada spre Moldova si s-a decis extinderea la 3 benzi/sens. Contractul cu Pizzaroti a putut fi aditionat dar asta a cauzat si niste intarzieri pe cand celelalte contracte erau prea avansate si nu s-au mai putut modifica.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Au rupt si parapetele metalice la unele drumuri de serviciu...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti PinkyHog

Nu ma pricep, dar acele intrari / iesiri de urgenta nu pot fi transformate in niste intrari / iesiri normale? Acum ma refer strict la cea de la Lipia/Gruiu.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Trebuie sa pui banda de accelerare si de franare pentru ele, dar da, cele de langa localitati chiar trebuiesc transformate, mai ales cel de langa Ghighiu(acolo chiar si Google Maps spune ca este iesire), chiar azi mi-a iesit unul in fata de pe un astfel de drum.

 



Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Am mai explicat odată, la varianta cu un singur pod ( trifoi cu 4 foi cum e la A 4 cu DN 3 ) există conflict major  de trafic. O soluție corectă este cea cu două poduri.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Postarea la care se face referire.
...tot pe Centură, la mică distanţă, la intersecţia cu tronsonul de autostrada urbană de pe A3 Bucureşti – Ploieşti.

Pe autostradă NU există sensgiratorii ! Eu știu la care sens s-au referit, n-are a face cu A 3.
A, da, și în literatura de specialitate prin turbogirație se înțelege cu totul altceva.
Articol scris de amatori.
__________________
Două condiții ( printre alte multe altele ) trebuie să îndeplinească o autostradă de câmpie:
1) Lipsa sensgiratoriilor
2) Existența benzii de urgență. De unde A 3 nu mai are bandă de urgență ( venind de la Ploiești ) ?
Și oricum nici la ora actuală NU există semnul de intrare / ieșire de pe autostradă pentru sensul București - Ploiești...

 


Re: Stiri si articole din presa orex

1.Pe si de pe voiai sa scrii, nu? ;)
2. Unde s-a scris, in material, ca pe autostrazile noastre sunt giratorii?

 


Re: Stiri si articole din presa Cristi N

A3 este Autostrada inclusiv portiunea dintre giratoriul Gherghitei si Petricani ceea ce e o aberatie.  Dovada

Daca CNAIR nu vrea sa puna un indicator de sfarsit autostrada langa indicatorul Bucuresti de la mijlocul pasajului peste CF M800 asta e, mergem inainte.  :headbash:

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use