Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 299215 views
 
Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 83
 
 

📖 Pagination options
  • RSN
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti RSN

Cine scrie articolele astea?  :lol:
"Cei care vor să traverseze, apasă butonul şi şoferii care vin în viteză sunt nevoiţi să oprească la culoarea roşie."
^^cat de dramatica fraza asta :)) din care s-ar intelege ca in plina zona de 130km/h  apare brusc o trecere cu un buton care apasat aprinde instant un semafor rosu :))

Dar chiar si fara exprimarea "senzationala" - la ce buton se refera?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

:shock:
Ha ? Care buton ? Cred că e o confuzie. Oricum reporterii de teren sunt cu logica în pioneze, nu-mi fac probleme.
Acolo NU e nici un semafor << cu buton >>, e un semafor NORMAL !
Reporterii lui pește prăjit ! Huo televiziunilor comerciale NEprofesioniste !
Am impresia că << Autostrada Urbană >> are cedează trecerea la intersecția cu Petricani. Asta în caz  că nu funcționează semafoarele !
12-15-2018 11-17-20 PM.jpg (52.09 KB; downloaded 2572 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Andrei,
iarasi dai cu pietre pe nedrept !...

Poza facuta de Ionut in ziua deschiderii:




Link: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg225905#msg225905

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Ba nu, EU am dreptate. Recunoști ? Acolo este o intersecție semaforizată ? Urbana / Fabrica de Glucoză / Petricani ?
Aștept ca logica ta să fiemai superioară* decât al redactorilor / reporterilor oligrofeni.
Cel puțin în două privințe :
a)  Autostrada Urbană NU are cum să ajungă în acea intersecție.
b) Dacă recunoști, NUMAI dacă recunoști și ești și convins că intersecția Urbana / Fabrica de Glucoză / Petricani este semaforizată EXPLICĂ-NE și nouă aici cum poate să fie acolo un semafor comandat de un pieton care vrea să traverseze strada aceea. DN - ul cum ar veni, că autostradă  n-are cum să fie.
___________________
* mai superioară ---> expresie folosită destul de des de blondele ( și blonzii ) care au un microfon în mână și se cred deștepții pământului. Șoc și groază, e a doua jumătate a lunii Decembrie și ce să vezi, ninge, bate vântul și pe deasupra mai e și frig. Șoc și groază. Numai două televiziuni au buletinul meteo decent, TVR -ul și Trinitasul. În rest e șoc și groază. Fenomene extreme, ce să vezi, bate crivățul și vine aer rece de la Polul Nord. Șoc,groază, fenomene extreme, ce mai,Apocalipsa Meteorologică. ( Cu A și M scrise cu LITERE MARI )
________________
PS : Da, am văzut poza și am văzut și chestia aia galbenă care seamănă cu ceva care ar putea să aibă și un buton. Dar și logic și ilogic nu are cum să fie un buton care să comande semaforul de trecere de pietoni. Mie nu-mi iese sau nu stau eu bine cu logica. CNP - ul meu o fi de vină. Cum funcționează semaforizarea în intersecția aceea dacă acolo e într-adevăr un buton ? Poate explică cineva care se pricepe. Eu sunt afon în semaforizări inteligente de acest gen. Ca un semafor care face parte din semaforizarea unei intersecții să fie acționat de un pieton.
________________
PS 2 : Și ar mai fi ceva care ține de inteligența reporterilor. Eu acolo văd o intersecție  în cruce  (+) și nu una în T. Am sau nu dreptate ? Bine că au dreptate blondele cu microfonul în mână. Șoc și groază, e semafor la Petricani și e intersecție în T. Dar nimeni n-a observat  că în caz de nefuncționare a semafoarelor << Urbana / DN - ul >> are cedează trecerea față de Petricani. Uite cum un amărât bătrân ca mine  e mai atent la detalii decât blondele cu semaforul și cu intersecția în T.
M-am săturat de amatorism, indiferent de domeniu. Constat că Ceaușescu avea oameni mai deștepți decât actualii conducători. Masă de manevră cu telefoanele în mână ascultând muzică în căști în loc să gândeacă.
______________
PS 3  : Cum am precizat, nu  mă pricep în semaforizări inteligente ca cea de la Petricani / Fabrica de Glucoză / Urbana. Poate explică cineva care știe cum e cu butonul acela comandat de pietoni.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti aztec

Pietonii acolo ?
Ma rog. Am inteles oricum ca semaforizarea este prioritizata pe ciot autostrada...care nu poate fi autostrada daca are un giratoriu mai incolo...e o sosea cu trei benzi cu acces la autostrada.
Va fi interesant in prima zi de lucru...daca mai trece si trenul  si prinzi bariera zece minute ...efectul garantat, Petricaniul blocat.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Ca sa scurtam discutiile.
Kilometrul 7 al A3 (kilometrul legal, masurat de la Sf.Gheorghe) se afla chiar in capatul podului/pasajului peste Valea Saulei, intre Petricani si giratoriul ametit de la Gherghitei.



Poza este o captura de la 00.58 din acest video:



- La 00.28 (in intersectia Petricani) este indicator cu semnul de autostrada, care spune ca sunt 70 km pana la Ploiesti si 175 km pana la Brasov (cand au facut oare aia 105 km ?!....)
- La 00.58 primul indicator de kilometraj, cu semn clar ca suntem pe A3 km7
- La 01.01 indicatorul care ne spune ca trem peste Valea Saulei
- La 01.21 avem limitare de viteza la 30 km/h pentru intrarea in giratoriul Gherghitei
- La 01.38, la iesirea din giratoriu, vedem alt indicator cu semnul de autostrada, care spune ca sunt TOT 70 km pana la Ploiesti si 175 km pana la Brasov (deci este la distanta zero fata de cel de la Petricani... ;) )
- La 02.03 indicator A3 km8
- La 02.17 intram in judetul Ilfov, desi NU am avut indicator de iesire din Bucuresti (este insa de intrare pe sensul opus ;)  )
- La 02.41, la intrarea pe breteaua spre Popasului, este indicator de sfarsit al autostrazii. Deci pana aici ai fost pe autostrada...
- La 02.45, pe rampa pasajului peste Popasului, se vede indicatorul A3 km9

Nu are rost sa iau toata filmarea la mana.
Si pe drumul de intorcere sunt indicatoare care spun ca esti pe A3.

Andrei, logica ta si a mea difera sensibil de cea a celor de la CNAIR.
Intreaba-i pe ei de ce asa si nu altminteri.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti aztec

Iarasi,...nu mai inteleg nimic...avem autostrada cu semafor, trecere de pietoni, limitari la 70, 50 si 30 km si cedeaza trecerea?

 


  • RSN
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti RSN

TibiV wrote:
Andrei,
iarasi dai cu pietre pe nedrept !...

Poza facuta de Ionut in ziua deschiderii:

Link: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg225905#msg225905


Ok, deci un sambure de adevar exista. Dar exprimarea ramane exagerata... ca soferii nu sunt nevoiti sa opreasca doar din cauza ca apasa un pieton pe acel buton (buton care probabil doar adauga in plus o 'faza' in ciclul semafoarelor - dar nu instant). Si fara acea trecere de pietoni - tot se punea rosu la un momentdat celor care veneau dinspre autostrada.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti subway guru

Komunicatul cnair zice ca intersectia cu Petricani e km 0+00. Din pacate comunicatele sunt scrise tot de profesionistii in manipulare nu de specialisti in meseriile relevante...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

Maine e proba "de foc". Doamne'ajuta!

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Pentru ca aveau cateva blocuri de beton cu care nu aveau ce face dupa ce au deschis intrarea in Bucuresti s-au gandit sa faca o treaba buna, drept urmare au blocat din nou nodul Moara Vlasiei. Oricum nodul este un adevarat pericol si nu poate fi folosit in siguranta, accesele de urgenta fara benzi de accelerare/decelare care sunt folosite permanent de localnici sunt mult mai sigure, pe alea nu au de ce sa le inchida.

Sursa: FB Catalin Drula Din pacate doua din blocurile de beton s-au rupt pe jumatate in timpul transportului.  ;)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

La 0:58 NU avem semn că am intrat pe autostradă, avem  o bornă kilometrică ! Unicul semn că am intrat pe autostradă este acesta :
a.jpg (6.87 KB; downloaded 2455 times)

La 2:42 avem un indicator de ieșire de pe autostradă, dar repet un indicator de intrare eu n-am observat !
2.42.jpg (4.07 KB; downloaded 2444 times)

La 3:55 avem un indicator de intrare pe autostradă de  pe breteaua Popasului.
Văd că au ieșit pe la Gherghiței.
Deci :
N-am văzut ( la  dus ) unde e semnul de intrare pe autostradă.
N-am văzut la întors unde e semnul de ieșire de pe autostradă.
Indivizii de la Minister sunt de-a dreptul retarzi mintal.
Cum o iei și o întorci sensulgiratoriu de la Gherghiței nu are cum să fie pe autostradă, nu s-a mai pomenit autostradă cu sensgiratoriu.
Iar butonul de la semaforul de la Petricani n-are sens, indiferent dacă semaforizarea intersecției este în 2, 3 sau 4 timpi.
Ar fi o singură variantă total ilogică, dacă apasă un pieton acel buton să se facă roșu pentru toate direcțiile auto și verde pentru pietoni.
Dar e ilogic total, pentru că indiferent în câți timpi este setat semaforul intersecției, 2,3 sau 4 există la un moment dat un verde pentru pietoni. Poate în week end voi trage o fugă pe acolo ( cu STB - ul ) să apăs pe butonul buclucaș să văd ce se întâmplă.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti aztec

Pai nu suntem noi unici?
Inovam, suntem vizionari in domeniu....giratoriu cu limitare la 30 drept autostrada. Si termenul de executie este iarasi o scuza...nu au avut timp sa faca proiectul de semnalizare bine...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Chiar așa, dacă vin de pe Gherghiței și vreau să intru pe autostradă ( sau spre Ploiești sau spre Petricani    unde e semnul care-mi spune mie că am intrat pe autostradă ? Sau viceversa, dacă  vin de la Ploiești unde-i semnul de ieșire de pe autostradă dacă vreau să ies pe Gherghiței ?
Oricum de la Petricani la sensulgiratoriu nu am semn de intrare pe autostradă, deci nu-mi trebuie semn că ies de pe autostradă. Dar dacă vin de la Ploiești unde am semnul de ieșire ?
__________________
Concluzia este clară, cine a proiectat semnalizarea rutieră esteidiot fără acte. Dovedit prin ceea ce a gândit !
______________
Am căutat o planșă dar n-am găsit-o. Dacă tot avem pe autostradă sensgiratorii, semafoare cu sau fără buton, limitări de viteză la 30 km / h.,  lipsă indicatoare de intrare / ieșire, treceri de pieton, de ce n-am făcut barieră la trecerea CF / M 800 ?
Edit ora 22,35.
Întrebare, sunt pe Gherghiței ( spre CF ) și vreau să ies în Colentina, cum fac, merg pe Gherghiței, înainte de sens intru pe autostradă, fac sensul, ies din el / ies de pe autostradă și-mi continui drumul spre Colentina ?
Se cheamă că în sens sunt pe autostradă ?????????????
__________
M-am uitat peste filmările de la Pe Unde Merg, există indicator de intrare în București peste linia Cf M 800.

 


Go to page:  1  ... 70 71 72 73 74 75 76  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421278 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use