Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 299197 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti misterr

#andrei11 are dreptate, proiectul e greșit și trebuie refăcut.

Să dau și explicația.
Preselecția înainte de intersecție se face cît timp benzile sînt delimitate cu linie discontinuă, după care urmează linia continuă și nu mai ai voie să schimbi banda. Trebuie să te încadrezi corect pe banda corespunzătoare, înainte să înceapă linia continuă.
Luăm cazul propus de #andrei11: vrei să mergi înainte (pe Șoseaua de Glucoză). Cît timp ai linie discontinuă ca să faci preselecția, te încadrezi pe banda II sau III (conform săgeților - înainte). După care începe linia continuă și vezi că ai săgeată „obligatoriu la stînga”, dar ai linie continuă și nu mai poți schimba banda, ești aruncat la stînga spre Doamna Ghica. Error fatal, game over.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

OK. Să-i dea drumu' să circulăm pe ea și apoi, la prima zi cu asfalt uscat refacem 4 săgeți.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Costin

Asta ar fi o greseala mare. Daca se bubuie doi din cauza marcajului, cine plateste?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

Cel care a cauzat accidentul.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Tavi

Nefericite rau marcajele alea. Sa vedem cum va arata toate indicatoarele si apoi mai vorbim.
Ar trebui sa fie clar ca pentru FdG se poate doar de pe banda 1 iar benzile 2 si 3 doar pentru Petricani.

 


  • RSN
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti RSN

Oricum dimineata probabil, indiferent de 'sageti', toate trei vor fi folosite pentru "inainte" catre Fabrica de Glucoza. Adica ma gandesc ca cei care vin din Andronache/Colentaina/Fundeni catre Fabrica de Glucoza/Barbu Vacarescu si care acum stau in coada pe doamna Ghica - se vor muta pe acolo.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti ByOnu

...clar pentru noi, ca dezbatem aici 5 oameni mai luminati ca sa ne putem de acord cu o idee. Dar pentru tot omul care cine stie dupa cate ore de condus?

Nici eu nu cred ca este normal sa fie inaugurata cu aceste deficiente. Ce faci? Te apuci sa retrasezi marcajele sub trafic? :roll:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Daca sunt facute doar cu vopsea si nu cu termoplast nu le dau mai mult de un an jumate. Trebuie sa tinem cont ca peste 2-3 ani ar trebui ca pe Fabrica de Glucoza sa avem 2 benzi pe sens si atunci banda 2 va deveni inainte si la stanga in loc de obligatoriu la stanga.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Costin

zapacitu wrote:
Cel care a cauzat accidentul.

Adica proiectantul? Ca aici se va ajunge, cred ca realizezi...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Stimați colegi de discuție!
Marcajele rutiere de pe carosabil sunt făcute pentru a fi văzute cu cel puțin 30-50 m ÎNAINTE!
Când întâlnești o linie continuă o vezi cu muult înainte, nu doar când ai ajuns în dreptul ei. Săgețile respective despre care discutăm sunt desenate exact în locul în care benzile de circulație încep să fie separate de linia continuă. Ele sunt vizibile de departe, nu doar când ai ajuns în dreptul lor... Și există și un panou mare suspendat care este vizibil din giratoriul de la Gherghiței.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Stimate coleg, să pui săgeți de înainte pe benzile II și III și după 50 m să le transformi în săgeți de stânga arată cretinătate absolută în percepția realității cotidiene. Explică-mi și mie de ce au pus săgeți de inainte la o desprindere de bandă dreapta din banda I.
Săgețile de inainte explică-mi ce rol au ? Deci după logica ta, eu văd săgețile de înainte cu 50 m înainte să calc pe ele și fix când le calc pe ele ( cele de înainte ) văd săgețile de stânga. Explică-mi și mie de ce ai mai pus săgeata de înainte când după 50 m pui săgeți de stânga.
Spui că ai o presemnalizare mare de tot. Ok, acolo  ce se specifică, că benzile II și III sunt de înainte sau de stânga ? Ele nu pot fi  de înainte și după 50 m să se transforme de stânga. Las-o încolo de logică !
Tu ca șofer cum îți faci calculul ? Vezi săgeată de înainte, ok, e bandă de înainte și fix după 50 m hopa, în loc de săgeata de înainte apare o săgeată de stânga ? După logica asta e posibil ca după încă 50 m să apară săgeată de dreapta, de ce nu ? Și după aia ultima săgeată să fie iar de stânga. Să fie absurditatea absolută.
Și mai ai o absurditate de comentat :
sd.jpg (74.86 KB; downloaded 2664 times)
Pe asta cum o  susții ?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Uite o situație similară în Texas:




Textul documentului este aici.

Semnele desenate pe asfalt sunt vizibile doar în condițiile în care nu ai autovehicule în fața ta (cărora să le urmărești traiectoria). Pentru porțiuni în curbă, mai ales noaptea, se consideră util un semn de avertizare pe asfalt în condițiile în care breteaua respectivă are o rază de curbură variabilă, care se micșorează după acele săgeți. Este nefericită ideea unei curbe cu rază variabilă, dar pentru condițiile date este corectă semnalizarea. De altfel, și în planșele proiectului puse de @Costin se observă exact același marcaj.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Cred ca astia intind logica din codul rutier ca elasticul de la cihloti pana in situatii aberante de dragul de a desena cat mai multe sageti ca doar se iau bani pe ele.

Pana la urma s-a deschis?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Am trecut adineaori pe Petricani, nu era deschis, era prezenta presa, semafoarele erau pe galben intermitent.

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use