Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 299265 views
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

^^
Se vede pe una din filmările anterioare: între podul peste Balta Saulei și intersecția cu Petricani (chiar la începutul podului) este montat un indicator cu „A3 Km 7”

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

??????
În poza aceasta pentru benzile 2 și 3 nu trebuiau să pună săgeată obligatoriu la stânga ? Pentru că după 50 m apar săgețile obligatoriu la stânga. Săgețile acelea subliniate de mine  obligatoriu înainte nu-și au rostul !
12-12-2018 12-00-10 AM.jpg (129.36 KB; downloaded 2336 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Serba

Marcajele alea se refera la jonctiunea de dinainte de intersectie (cea cu breteaua pentru dreapta). Pentru intersectie se aplica cele de dupa bretea, corecte de altfel (o banda pentru mers inainte, doua pentru stanga).

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Tu spui că sunt corect executate ? Eu spun că există o fracțiune logică în gândire.
Când văd un asemenea marcaj de pe banda III ( primul marcaj, cel subliniat de mine)  îmi spun << Hopa, nu e voie la stânga, e voie numai înainte, ok, pentru înainte stau pe banda asta ( III )>> Și ce văd peste 50 m ? Banda mea III de înainte e de fapt bandă de stânga !
E fix cum ar fi dacă ai merge pe  un bulevard ipotetic în București ( ești la Universitate ) și ai un indicator local cu Palatul Cotroceni. Și după 50 m ai altul cu PIața Romană. Sau mă rog, în Piatra Neamț, primul indicator este spre Bicaz și al doilea spre Bacău. Sau ia ce exemplu vrei tu din ce zonă îți place.
Nu, un om sănătos la cap ar fi pus acolo pentru banda II și III obligatoriu la stânga, pentru că ele sunt benzi obligatoriu la stânga. Din banda I se desprinde o bandă suplimentară obligatoriu la dreapta. Tot felul de oameni cu gândire strâmbă. Nu uita, o minciună repetată la nesfârșit va deveni realitate.
Fenomene meteorologice  extreme în România. Ce să vezi, iarna e frig, ninge și e polei, vara e cald, plouă și poți face plajă. Dar în mintea tâmpă al fetelor reporterițe de teren în România sunt fenomene meteorologice extreme. Punct sau virgulă ?
Ce joncțiune e înainte de intersecție ? Adică din banda I se desprinde banda de obligatoriu la dreapta. Benzile II și III n-au legătură cu banda I cu "joncțiunea". Mai degrabă ar fi o disjoncțiune, că se desparte ceva, nu se unește. Dar deja mă pierd în finețurile limbii române.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

Sunt doua intersectii diferite. Care sunt suficinent de apropiate cat sa aiba sens observatia lui Andrei. Daca erau la 1km distanta, clar era ok asa cum sunt marcate. Dar la 100m... meh.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Dacă mă iau după stâlpii de lumină, sunt 3 stâlpi, distanța între ei de 30 m , deci suta aia de metri sunt  de fapt 60. Sau dacă stâlpii sunt la 25 m --> 50 m.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Da, indicatia unui indicator este valabila pana la prima intersectie, iar ca se desprinde acea bretea se cheama ca este o intersectie, deci este corect.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

O fi corect ( recunosc logica argumentației tale ) dar nu e logic. Mai ales că după 50 - 60 m apare săgeata de obligatoriu la stânga. Știi cât sunt 60 m ? Trei  vagoane de metrou sau două de tren de călători...Ok, o lăsăm așa, eu aș fi pus din prima obligatoriu stânga.
Păi atunci aici e greșit, săgeata  subliniată de mine ar fi trebuit să fie numai înainte, că și acolo e o intesecție, nu ?
hg.jpg (228.54 KB; downloaded 2292 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Serba

Intr-adevar, desi corect din punct de vedere legal, e cam derutant avand in vedere distanta prea mica dintre cele 2 intersectii.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti andrei11

Dar setul acesta de două săgeți cum le explicați ? Hai că marcajul acolo e făcut cu picioarele...
ju.jpg (230.17 KB; downloaded 2298 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

Probabil muncitorilor li s-au dat marcajele de sageti dar nu au primit si lista cu locurile unde trebuie pusa fiecare sageata. Drept urmare oamenii le-au pus cum i-a taiat capul.  :popa:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

La poza 2 se explica, cumva, daca ne gandim ca intersectia cu breteaua a inceput acolo unde vireaza bordura spre dreapta si pleaca linie intrerupta de langa bordura, deci unde sunt sagetile tale intersectia deja a trecut.
La poza 3 este ciudat, sa zicem ca sagetile la dreapta sunt bune ca sa intelegi ca ambele benzi sunt bretea care merge la dreapta, cele drept inainte de la trecerea de pietoni nu le mai inteleg, poate se gandesc, ca celui de pe banda 2 ii vine idea sa se mute pe banda 1 ca asa zicea sageata la dreapta, dar are trecere si nu ai voie sa schimbi banda inainte sau pe trecere.

Oricum, astea nu sunt asa la bascalie la mintea muncitorilor, se face un proiect de catre o persoana acreditata si se avizeaza de catre politia rutiera, iar muncitorii trebuie sa faca ce este in proiect.
Poti sa faci o sesizare de marcaj incorect la rutiera, poate primesti raspuns care explica de ce este corect.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti zapacitu

Aveam pe undeva o documentatie?

Costin wrote:
Intersectia cu Soseaua Petricani in "T":




Giratoriul de la Strada Gherghitei:




Extrase de pe la pagina 40 a prezentului topic.

Tind sa fiu de acord cu Costin N -- muncitorii au primit sageti si le-au pus pe undeva.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

^^
Au pus săgețile exact cum sunt în documentație.
Vezi că există și niște panouri mari de presemnalizare care risipesc confuzia.

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421319 posts in 5248 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use