Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura

146 posts, 79335 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura andrei11

Vopseaua ( capitalistă ) care este folosită pentru marcajele de pe  asfalt este extrem de proastă, nu rezistă mai mult de o lună.  Cea socialistă ( furnizor : Policolor - că altă uzină de vopsele nu exista pe atunci în România ) rezista minim un an ( 365 de zile ). Explicații ?

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura DocOctavius

Datele prezentate mai sus sunt normate la valorile de trafic? Se folosea același strat ca grosime?
Da, știm, nu folosesc produse de calitate pentru ca cel mai important criteriu la orice licitație este prețul cel mai mic.
Uite, acum trec cu autobuzul peste vopseaua capitalista aplicată de constructorul M5 in urma reparațiilor de pe bd Eroilor. A ținut mai mult de 365 de zile. Poate pentru ca in contract avea o garanție un pic mai lunga de 12 ore.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura andrei11

La mine la Piața Iancului deja se șterg trecerile de pietoni pe care le-au trasat pe la începutul lui Octombrie.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura Aron

În plus cei care aplică, am impresia că nu stau (de chef de muncă, nu știu motivul) destul să se usuce. Mai peste tot, în special la marcaje care delimitează benzile, sunt urme de vopsea luate pe cauciuc și făcând “artă modernă” pe asfalt

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura orex

andrei11 wrote here:
La mine la Piața Iancului deja se șterg trecerile de pietoni pe care le-au trasat pe la începutul lui Octombrie.

Ce afectat esti. Pentru tine e doar decor stradal. :rofl:

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura Costin

andrei11 wrote here:
Vopseaua ( capitalistă ) care este folosită pentru marcajele de pe  asfalt este extrem de proastă, nu rezistă mai mult de o lună.  Cea socialistă ( furnizor : Policolor - că altă uzină de vopsele nu exista pe atunci în România ) rezista minim un an ( 365 de zile ). Explicații ?

In Europa Capitalista se foloseste peste tot termoplast, care tine pana la 5 ani... asa, empiric. Nu capitalismul strica vopselurile romanesti, ci nevoia de a spala bani in fiecare an.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura shoppy

Da, s-au facut lucrari pe Grivita, s-au montat semafoare noi acum un an, inca nu s-au pornit.
Continua sa se ambitioneze sa nu se marcheze pe Virtutii sub Pasajul Ciurel, se fac 2 ani de cand sta nemarcat.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura Aron

Pe sub Ciurel s-au tras marcaje. Se “intră” sub pasaj în 4 benzi (banda de accelerare pentru cine coboară de pe pasaj, după care se fac 3 benzi. Prima bandă fiind pentru accesul la rampă pentru urcarea pe pasaj)

 



Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura orex

Indubitabil ca-i vorba de sensul sos. Virtutii spre Militari!

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura shoppy

Da, s-au trasat benzile la Ciurel, cea mai jenibila carpeala, vopseaua este de cea mai slaba calitate posibila, subtire de se vede asfaltul prin ea, pana la primavara se sterge, nu au sters fostele ramsite de marcaje doar au marcat peste ele, nu au facut si sageti asa ca dupa ce trec de pod multi se incadreaza pe banda 1 si apoi o parasesc in ultimul moment cand banda face dreapta.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura abc_XC

Stiu ca se incadreaza mai mult la lipsa mentenantei, insa pasajul mixt rutier+CF care traverseaza bulevardul Poligrafiei din sectorul 1 prezinta probleme din ce in ce mai mari. O bucata de armatura a parasit betonul si se odihneste in zona centrala. Sper sa se intervina la timp ca sa nu ajungem in cativa ani la situatia podului Constanta de pe Bucurestii Noi. Regret calitatea slaba a fotografiilor, dar atat imi permite tehnologia.
Pasaj.jpg (894.78 KB; downloaded 1757 times)

Tavan pasaj.jpg (984.36 KB; downloaded 1757 times)

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura andrei11

Ce se vede acolo este betonul de acoperire care n-are treabă cu rezistenţa. Problema este că armătura se corodează. Corodarea armăturii dăunează rezistenţei şi nu lipsa betonului de acoperire.
Ceea ce atârnă în foto este o armătură  ? Dacă da, nu e bine.

 


Re: Mentenanta obiectivelor de investitii in infrastructura abc_XC

Atarna o bucata de armatura. Nu stiu daca a cazut singura sau a fost indepartata preventiv pentru siguranta circulatiei.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421217 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use